سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

تاج سر مامان

سيد محمد سپهر در شبكه نسيم :

1392/10/15 17:37
2,153 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم ، گل پسرم ببخش كه دير اين مطلب را اپ مي كنم ...نمي دونم مي توني اين مطلب را درك كني كه سر مامان خيلي شلوغه يانه......چند هفته پيش برو بچه هاي شبكه نسيم اومده بودن استوديوي برنامه "سلام كوچولو"البته اون روز زينب خاله هم ميهمون برنامه بود..كلي برنامه ضبط شد ،

سيد محمد سپهر در شبكه نسيم :

 

برنامه هاي شب يلدا و زمستون....قرار شد آقاي سعيدي بچه هاي پخش به من خبر بدن كه برنامه كي از شبكه پخش مي شه ديروز گفت: قراره برنامه امروز و سه شنبه پخش بشه..ولي بعد از نيم ساعت دوباره تماس گرفت كه برنامه اين سه شنبه و سه شنبه هفته ديگه پخش مي شه براي همين من فرصت داشتم كه مطلب را به موقع توي وبت بذارم..ولي امروز كه سر برنامه بوديم آقاي گودرزي (صدابردارمون)گفت: كه برنامه را از شبكه نسيم ديده..الام كه دارم اين مطلب را مي نويسم ضبط برنامه "سلام كوچولو"تمام شده..البته يكي دوساعت پيش تو خيلي خوابت مي اومد وحسابي توي برنامه چرت زدي..حف بهت مي دم چون از ديروز عصر بابا رفته ماموريت و تو بازم بهونه بابا را مي گيري و يه كم ديشب دير خوابيدي..صبح نمي خواستي بيايي پيش دبستاني ولي من گفتم كه ضبط برنامه ست و ممكنه فرشته كوچولو ديگه بهت هديه نده..براي همين با وجود خستگي مهد اومدي و بعدش برنامه را تحمل كردي..قربون دل كوچيكت برم..كه همپاي مامان حركن مي كني..عسلم..من فقط به فكر آينده تو هستم نه بيشتر نه كمتر....سختي ها را تحمل كن براي فردايي بهتر  ....

سيد پيش زينب خاله :

شبكه نسيم

تبصره:1- عالم و آدم به من تبريك گفتن به خاطر رازي كه گل پسر ي فاش كرده..از همه تبريكاتتون ممنونم ..اميدوارم خدا به خاطر دل گل پسري هم كه شده  يه پسر گل يا يه دختر گل نصيبم كنه ...

2 - البته تا يادم نرفته بگم شبكه نسيم 12 بار تكرار داره ..من كه خودم بعيد بدونم بتونم برنامه را تماشا كنم ولي اگه شما فرصت كردين حتما ببينين و از نزديك با عوامل يك برنامه راديويي آشنا بشين

3 - موندم با اين هديه هاي فرشته كوچولو چه كار كنم .....قطعش كنم يا ادامه ش بدم.....لطفا راهنمايي ام كنيد....

مادر ساعت 17:34 بعدالظهر بعد از ضبط برنامه "سلام كوچولو"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
15 دی 92 18:29
هوراااااااااااا
علامه کوچولو
15 دی 92 19:10
مامان سیدجان شهر ما فقرا که هنوز شبکه نسیم نداره خدا گل پسرت باهوش و با ذکاوتت رو حفظ کنه
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
فقط بايد يه دستگاه ديجيتال بخرين فقط همين !
سپیده
16 دی 92 7:56
عجیجم. یه لحظه فکر کردم یواشکی باردار شدی. ت. پست قبلی رو می گم. یادت باشه تو نی نی وبلاگ هیچی نباید مخفی باشه هااااااااا
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيزم عالم و آدم زود زود باردار شدن رفتن پي كارشون..عسلي خوشحالم كه بافتني هاي قشنگي مي بافي خدا كنه منم ياد بگيرم
علامه كوچولو
16 دی 92 8:26
سلام ديجيتال كه داريم ...منتها نسيم فعلا توو شهرهاي بزرگ قابل دريافته
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
انشاء الله به زودي سراسري شه...
مامان احسان
16 دی 92 8:59
سلام زهره جون دیدم گل پسر و اتفاقا همون موقع دلم میخواست شمارتونو داشتمو و بهت زنگ میزدمو و میگفتم که داره گل آقاتو نشون میده .بعد نشستم پست کامپیترم که دیدم کامنت گذاشتی که محمد سپهر رو ببینم هر کاری کردم نشد که جواب کانتتونو بدم به هر حال خوشحال شدم از دیدن گل پسر راستی زهره جون میشه یکبار هماهنگ کنید احسانو بیارم برنامه سلام کوچولو
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
سلام عزيز دلم....ممنون از لطفي كه نسبت به ما دارين..چرا نشه اگه احسان جون بلده خوب شعر بخونه..حتما چند روزي براش راديو را روشن كن تا به محيط آشنا بشه ..بعد حتما شماره ات و فاميليت را برام بذار به گلريز جان مي گم حتما هماهنگ كنه ..بعد بهت خبر مي دم ..اتفاقا دوست دارم شما و احسان گل را ببينم....
کودکانه
16 دی 92 10:35
کودکان ما سرشار از انرژی و خلاقیتند. انبوهی از زمانهای از دست رفته در منزل وجود دارد که می تواند صرف پرورش استعدادهای بی نظیر آنها شود. در وبلاگ من سعی شده بازیهای ساده ای معرفی شود که بدون هیچ هزینه خاصی هم کودکان را سرگرم کرده و هم به شکوفا شدن خلاقیت آنها کمک می کند.
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
سلام خوشحالم كه با وب شما آشنا شدم اميدوارم بيشتر درمورد بازي كودك متوجه مسائل شوم
مامان سونيا
16 دی 92 11:15
آفرين به سيد كوچولوي عزيز كه همه جا هنر نمايي ميكنه
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيز دلم شما به ما لطف دارين
مبین فرفری
18 دی 92 8:49
سلام عزیزم ممنونم که جوابمو دادی خیلی خوشحال شدم وقتی پیامتونو دیدم ممنونم عزیزم خوصوصی داری
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
سلام خانومي حتما ولي من خصوصي نديدم
كفشدوزك
18 دی 92 10:33
سلام دوستان وقتتون بخير و شادي لحظه هاتون گرم و پر از مهر ِ به گرمي يه پاپوش بافتني پشمي! آره پاپوش پشمي! اصلا كيه كه از پاپوش خوشش نياد؟ مخصوصا اگه پشمي باشه و پر از نقش و نگار رنگي رنگي ما براتون يه وبلاگ ساختيم! كه قراره توش رو پر كنيم از عكساي پاپوشاي دست بافت... شما ميتونين طرح مورد نظرتون رو انتخاب كنين رنگبنديش رو با سليقه ي خودتون انتخاب كنين و بعدش به ما سفارش بدين! زحمت بافتش رو هم يه تعداد از خانوماي با سليقه و حرفه اي كه به كار بافت سنتي حسابي واردن انجام ميدن! مواد اوليه اش رو هم خودمون با حساسيت ويژه اي از بهترين مواد تهيه ميكنيم! شما فقط ببينيد و بپسنديد! تازشم كلي براتون ايده ي قشنگ داريم كه مطمئنم خوشتون مياد! يكيشو يواشكي بهتون ميگم: ولنتاين نزديكه و ما داريم پاپوشاي عشقولانه ي زنونه مردونه براتون آماده ميكنيم! نمونه ي عكساش رو هم به زودي براتون ميزاريم! پس عجله كنيد! ديدنش كه ضرر نداره!
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
سلام حتما سر مي زنم
مامان احسان
18 دی 92 10:45
سلام زهره جون ممنون از لطفت اگه هماهنگ کنید که ممنون میشم خصوصی براتون شمارم رو میگذارم به احسان گفتم که کلی ذوق کرد حالا دیگه روز شماری میکنه تا بیاد رادیو
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
چشم عزيز دلم حتما هماهنگ مي كنم
مامانی درسا
18 دی 92 11:23
الهی عزیزم نسیم رو ما داریم اما چند دقیقه ای هست روی شبکه استانی های مختلف ..... نمیدونم جداگانه برنامه داره یا نه ..... اما همیشه میبینم شاید بتونم ببینم گل پسر آقا سیدمونو .... مامانی حالا که همه تبریک گفتن پس کی به کیه ما هم میگیم مبارکه
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيزمي هميشه به ما لطف داري.....برنامه راديو را در برنامه هاي نسيم راديو پخش مي كنن
مامان آرمان
18 دی 92 11:40
سلام ممنون از اطلاعت.راستی همون روز که زینب دخترخاله محمد سپهر به استودیو رفته بود من و آرمان تو ماشین داشتیم برنامه را گوش میدادیم.صدای هر دوشون را شنیدیم.زینب هم یه سوره قران رو خوند.افرین به این بچه های با ایمان.محمدسپهر به خانم وکیلی گفت که زینب قراره به من هم یاد بده.اخه خانم وکیلی با معرفی زینب و اینکه داره قران را حفظ میکنه برنامه را شروع کرد.
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيزم....بابا تو چه دقتي داري.....البته اين لطفت را به ما نشون مي ده...ممنون از اينكه شما هم شنونده برنامه شدين
آیسان مامان ماهان
18 دی 92 12:04
سلام محمد سپهر جونم و مامان خوبش
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
ممنون عزيز دلم
آیسان مامان ماهان
18 دی 92 12:05
مامانی محمد سپهرم حتما درک میکنه که مامانش سرش شلوغه و نمیتونه زود به زود پستهاشو آپ کنهمگه نه محمد سپهر جونم
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيزم..نمي دونم شايد اين پست آپ كردن دل مشغوليه خودمونه بچه ها به خودمون بيشتر احتياج دارن..در مورد آينده حالا نمي تونم قضاوت كنم
آیسان مامان ماهان
18 دی 92 12:05
ای قربونت بشم که بازم بی تابی بابایی رو کردی و دیر خوابیدی و تو استدیو همش چرت زدی
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيزم دستام درد گرفته بود كه آقا توي استوديو چرت بزنه....
آیسان مامان ماهان
18 دی 92 12:06
ایییییییییییییییییییییشالله.............بابت تبصره 1
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيز دلم...ممنون از دعاي تبصره يك
مامان پریسا
21 دی 92 6:14
سلام زهره جون. این شبکه که گفتید رو مانداریم
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيزم منم تازه متوجه شدم نسيم فقط در تهرانه
مامان پریسا
21 دی 92 6:15
ایشالله خدا اون رو هم میده
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
ممنون عزيز دلم
مامان سونيا
21 دی 92 17:30
ماشالله به گل پسرم تاج سرم والا من تا حالا موفق نشدم كه اين شبكه نسيم رو ببينم
مامان سونيا
21 دی 92 17:30
ای منتظران گنج نهان می آید آرامش جان عاشقان می آید بر بام سحر طلایه داران ظهور گفتند که صاحب الزمان می آید *عید امامت و ولایت مولایمان امام زمان مبارک*
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عید بر شما هم مبارک
مامان احسان
22 دی 92 11:47
سلام زهره جان خوبید گل پسر خوبه احسان منتظره ها خاله جون
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
22 دی 92 22:28
سلام آفرين به آقا سيد كوچولوى خودمون اميدوارم در همه مراحل زندگيش موفق باشه در مورد جايزه هم مگه محيط اونجا براش جذاب نيست چرا دوست نداره بره ؟؟پاسخ]ممنون از دعاي خيرتون..چون چند ساعتي درگير ضبط برنامه مي شن خسته مي شن
مامان احسان
23 دی 92 11:33
سلام زهره جون از شنیدن صدات بسیار خوشحال شدم
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيزم منم از صداتون خوشحال شدم
مامان احسان
25 دی 92 8:36
ممنون زهره جان لطف میکنید خواهش مي كنم
آیسان مامان ماهان
28 دی 92 13:07
سلام دوست جونی،هم اکنون نیازمند رای سبزتان هستییییییییمبیاید به خوشگلترین نی نی رای بدین لطفا...اینم آدرسhttp://biadelam.niniweblog.com/ خاله اومدیاااااااااااااااااا
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
حتما خاله جون
maman sonia
29 دی 92 12:57
یمن مقدم رسول خاتم معطر آمده محیط عالم مولد صادق آل محمد مقارن گشت با میلاد احمد میلاد نبی اعظم (ص) و امام صادق (ع) مبارک باد
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
سلام عزيز دلم منو شرمنده كردين با تبريكات قشنگتون
آیسان مامان ماهان
5 بهمن 92 12:08
سلام خانومییییییییییییی،خوبی،محمد سپهر جونم خوبه؟؟نیستین،،نکنه پی تبصره یکین
آیسان مامان ماهان
5 بهمن 92 12:08
فک کن پست بعدی بیایم چشمون روشن بشه به بععععععععععععضی مسااااااااائل
آیسان مامان ماهان
15 بهمن 92 12:00
سلام خانومی خوبین محمد سپهر جونم خوبن ایشالله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نیستین چرا؟؟نگرانتون شدیممممممممممم
آیسان مامان ماهان
15 بهمن 92 12:02
ستاره زمینی
17 بهمن 92 20:50
ستاره زمینی
17 بهمن 92 20:51
ماما نی
ستارگان آسمان من
19 بهمن 92 1:22
سلام منم دیدم این برنامرو
مامان آرمان
19 بهمن 92 19:57
سلام مامان مهربون. کجایید؟
محيا كوچولو
19 بهمن 92 23:52
سلام خاله خوبين ايشالله؟ حسابي با محمدسپهر رسانه ها و شبكه هاي مختلف رو تسخير كردين ماشالله
مامان احسان
21 بهمن 92 10:18