سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 23 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر و کمک به مامان

1390/6/15 15:11
1,556 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلا م گلم. عزیزم. فرشته کوچیک مامان .که هر کاری ازت بر می یاد انجام می دی.  ماه رمضون امسال به من خیلی کمک می کردی . می خوای برات تعریف کنم . پس گوش کن:

گفتی مامان خیلی تشنمه آب میوه می خوام. آب میوه می خواستم برات آب سیب بگیرم. تو همیشه در گرفتن آب میوه به من کمک می کنی. ببین این طوری ..

اول خود میوه را امتحان می کنی که مزه اش چطوری یه؟!

میوه

میوه

میوه

 بعد که مطمئن شدی آب اونو می گیری.

میوه

میوه را داخل دستگاه می اندازی و با گوش کوب آن فشار می دهی.

آب میوه

میوه

میوه

اینجا هم انگشتت را زیر آب میوه می گیری و اونو مزه مزه می کنی!

خوشمزه است!

مزه

فکر می کنین  چه جوری قد محمد سپهر به دستگاه آب میوه گیری می رسه؟!

میوه

بله اون روی صندلی حمام می ایسته.

تازه این اولشه. وقتی می خواستم برای غذا سیب زمینی سرخ کنم. تو به من خیلی کمک کردی و اونارو خلال می کردی!

خلال سیب زمینی

سیب زمینی

کمک

زخمی

نه نمی خوای بخوابی . چون چاقو تیز بود و تو دقت نکرده بودی . انگشت شصتت را زخمی کردی!دوان دوان آمدی توی آشپزخونه و گفتی. انگشتم خونی شده. و من بهش  چسب  زخم زدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهار(مامانی شهراد)
22 شهریور 90 0:39
سلام خانومی چه پسر ملوسی داری پیش ما هم بیا خوشحال میشیم منتظرتم


ني ني شكلك
4 تیر 91 16:45
سلام مامان محمد سپهر نازنين عكس گل پسر شما در پست ني ني خانه دار به نمايش گذاشته شده است . شما مي توانيد هم اكنون تبليغات خود را آغاز كنيد.اميد وارم برنده شويد. با تشكر


ممنون عزيز دلم
ني ني شكلك
19 تیر 91 9:10
عزيزم ني ني شكلك هداياي ناقابلي براي شما دارد منتظرت هستم


ممنون از لطفت
مامان امیر علی
22 تیر 91 14:11
تبریک محمد سپهر جون برنده شدنت


ممنون عزيز دلم انشاء الله موفقيت هاي امير علي