سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 23 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

تاج سر مامان

سيد محمد سپهر در خانمي كه شما باشي

1392/12/25 15:09
2,666 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جون...چقدر دل توي دلت نيست كه داريم مي ريم مشهد......همش مي پرسي يعني چند شب ديگه بايد بخوابيم تا راه بيفتيم....ديروز مي خواستم چند دست لباس براي خودم بخرم...اونقدر به فكر سفر بودي كه مي گفتي:مامان ديگه مغازه ها را نگاه نكن زود بريم خونه..وسايلمون را بذاريم....الهي قربونت برم..كه دلتنگ امام رضايي ..مخصوصا از وقتي كه انيميشين آقاي مهرباني را ديدي ..نه يه دل ..صد دل عاشق شدي و مي گي ..كاش امام رضا زنده بود...

چند ماه پيش درست يادم نيست شايد آذر ماه بود كه خانم نامداري بامن تماس گرفت كه براي سريال جديدش "خانومي كه شما باشي"مي خواد از پشت پرده عوامل برنامه "سلام كوچولو"مخصوصا خانوم وكيلي گفتگو و گزارش تهيه  كنه....بماند كه اون روز چقدر اذيت شدم..چقدر بالا و پائين شدم تا نظر حراست را جلب كنم كه بابا .....ممنوع التصوير  شدن آزاده نامداري براي ماه هاي گذشته بود..تازه خودشم كه نمي خواد سر برنامه بياد ..تصوير برداراش دارن مي يان....فكرشو بكن از ساعت 2 بعدظهر تا 5 اسير شدم تا اينكه موافقت اعلام شد و عوامل اومدن از پشت صحنه برنامه فيلمبرداري كردن....البته قرار بودبهمن ماه بعد اسفند والان در فروردين شاهد پخش اين برنامه باشيم....

سلام كوچولو

گلي جون تو كه توي مشهد اونقدر سرگرم بازي مي شي كه كارتون كه هيچي ..مامانت را هم فراموش مي كني.....به هر حال سيد كوچولوي ما را در ايام عيد در شبكه 2 در برنامه "خانومي كه شما باشي"نشون مي دن.....

مادر ساعت 9:21 صبح

سري جديد خانومي كه شما باشي

ادامه عكس ها را ببينيد :

خانوم وكيلي مشغول صحبت با بچه ها :

سلام كوچولو

بچه ها مشغول تمرين شعر و ترانه

سلام كوچولو

پسندها (1)

نظرات (27)

آیسان مامان ماهان
25 اسفند 92 10:10
ایشالله به سلامتی و سفر بیخطر
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
ممنون خانومي
آیسان مامان ماهان
25 اسفند 92 10:11
التماس دعای خیرررررررررر عزیز دلم
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
شما هم همچنين
آیسان مامان ماهان
25 اسفند 92 10:17
ای جانم بازم آقا سید و تو تلویزیون میبینیم آخ جون
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
من كه خودم نمي تونم ببينم
آیسان مامان ماهان
25 اسفند 92 10:17
خسته نباشی خانومی بابت دوندگیها و گرفتن مجوز
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
كار من يعني اچار فرانسه
مامان كياراد
25 اسفند 92 10:46
سلام ماماني مهربون....عيد شما پيشاپيش مبارك....مرسي كه به ما سر زديد...خوشحال ميشيم بازم پيش ما بياييد....
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيز دلمي حتما
قطره
25 اسفند 92 11:22
عه واااااااا؟؟؟؟ چرا اینجوری شد؟؟؟ ای وای من... رفتم پست قبل واسه این پست کامنت گذاشتم
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيزمي
مامان پریسا
25 اسفند 92 19:45
بهار ثانیه ثانیه پیشتر می آید و اینجا کسی هست که به اندازه ی تمام شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد . سال نو مبارک http://www.niniweblog.com/upl/parisajoon/13949857012.jpg
مامان پریسا
25 اسفند 92 19:46
نایب زیاره ما هم باشید
عموی محیط بان
26 اسفند 92 0:44
سلام آرزوی نوروزی اللهی برای سید عزیز و خونواده گرامیش دارم . امیدوارم سفرتون به خراسان و حرم آقا خوش بگذره التماس دعا
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
26 اسفند 92 2:42
سلام دوست ِ عزیزم... دارم میرم سفر و نمی تونم روز عید بیام پیشت... پس پیشاپیش عید رو بهت تبریک میگم، صمیمانه... http://upload7.ir/imgs/2014-03/29078938609595852919.jpg
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
26 اسفند 92 10:03
آخخخخى ... عزيزم ايشالله بهتون خوش بگذره و خيلى هم التماس دعا مى گم كه اين آزاده نامدارى چرا ممنوع التصويره اونوقت ...؟؟؟؟
مامان آرمان
26 اسفند 92 12:02
سلام دوست عزیز.امیدوارم سال خیلی خوبی در پیش داشته باشید.تولد محمدسپهر عزیز هم جلو جلو مبارک.ما را هم در حرم آقا امام رضا دعا کنید که بسیار محتاجیم.خوش باشید. آپم دوستم.
مامان
26 اسفند 92 12:03
سلام عيد شما پيشاپيش مباركمتشکرم كه به ما سر زديدبا ارزوی سلمتی و موفقیت برای پسر گلتان.
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
ممنون عزیز دلم
مامان سونیا
27 اسفند 92 21:38
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
ممنون از دعای خیرت
محیا کوچولو
28 اسفند 92 12:34
سلام خاله جونی خوبین؟ محمدسپهر رسانه ای کوچولو خوبه؟ ایشالله همیشه سلامت و شاد شاد باشید سال نو مبارک سفرتون بیخطر التماس دعا
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
ممنون عزیز خاله انشاء الله نوروز هم بر شما مبارک باشد
علامه کوچولو
28 اسفند 92 15:46
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
ممنون از دعای خیرتان ..سال نو شما هم مبارک
مامانی درسا
8 فروردین 93 2:31
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . . نوروزت مبارک و بهارت گلباران دوست من
مامانی درسا
12 فروردین 93 2:05
عزیز دل نولدت مبارک انشاالله در پناه خدا و زیر سایه مامان و بابا بهترینها رو تجربه کنی 120 ساله شی گلم
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
ممنون عزيز دلم
مامان احسان
16 فروردین 93 9:45
سلام عزیزم سال نوتون مبارک زیارتتون هم قبول گل پسرمو ببوسید
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
ممنون عزيز دلم شما هم ببوسيد روي گل احسان عزيز مارا
ستوده
18 فروردین 93 14:18
خانمی هرکجا هستی وبودی خوش باشی .امیدوارم سید کوچولوی ما به آرزوش که دیدن امام رضا (ع)بوده رسیده باشه
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
ممنون خانومي...ممنون از دعاي خوبتون...بله سال تحويل حرم امام رضا بوديم
سپیده
18 فروردین 93 14:35
فدات بشم عجیجم. وای تم زورو چه سخت. بهش بگو بیا رضایت بده با تم دزدان دریایی بگیر. کلی برا دانلود دارم
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيزم..حرف حرف خودشه..يا زورو يا هيچ چيز ديگه....
مامان سونیا
19 فروردین 93 13:08
با عرض سلام و عرض شرمندگی که دیر بهتون سر زدم نمیدونم چرا فکر میکردم تولد گل ژسر نوزدهم فروردین و ده روز بعد از تولد دختر منه نگو دهم فردردین و یک روز بعد از تولد دخترمنه به هر ببخشید و با تاخیر تبریک ما رو پدیرا باشید
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيزم اين چه حرفيه كه كي زني......تولد سونياي عزيز بازم مبارك.....تولد گل پسر درست 12 فروردينه..ما يه جورايي خيلي انقلابي هستيم.
مامان سونیا
19 فروردین 93 13:09
تولدت مبارک الهی صد ساله شی نه صدو بیست ساله شی نه صدو بیست سال کمه همیشه زنده باشی
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيز دلم ممنون از تبريك گرمت ..من كه براي سيد كوچولو تولد نگرفتم گذاشتم يه وقت ديگه..اما براش يه كيك خريدم كه فكر مي كرد همش را بايد خودش بخوره....
ساره
21 فروردین 93 2:48
سلام سال نو مبارک من نشستم به رسم عید دیدنی وبلاگ دیدنی میکنم همه ی وبلاگ ها را باز کردم تا به همه شان یه سر کوچکی زده باشم تا وقتی به وب شما بزنم شعر قشنگ پسرکتون نوای دلنشین زمینه ی کار من شده بود خدا برای ایران حفظش کنه التماس دعا
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
سلام خانمي خوبي؟حنان عزيز چه مي كنن!..شما به ما لطف داري...ممنون كه توي عيد ديدني به ما هم سر زدي...خدا همه بچه ها را براي پدر و مادراشون حفظ كنه و همه را براي سربلندي ايران عزيز
مامان پریسا
23 فروردین 93 12:04
سلام زهره جان؟ مسافرت خوش گذشت؟ دعا کردید واسه ما؟ روی ماه محد جان رو میبوسمعزيزم دوستان هميشه مد نظر ما هستند
مبین فرفری
23 فروردین 93 13:57
سلام عزیزم حالتون چطوره؟اولین که با چند روز دیر کرد تولد گل پسرمون مبارک باشه مامانی تولد نگرفتی؟ زیارت هم قبول باشه
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
سلام ممنون عزيز دلم......به خاطر ايا فاطميه تولد نگرفتم....ممنون از لطفت
مامانی درسا
24 فروردین 93 12:00
مامانی کجایین شما ؟؟؟؟/ دلمون براتون تنگ شده ؟؟؟؟
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
سلام عزيز دلم ..منو ببخش ....به روز شدم