سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 20 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

تاج سر مامان

لبخند بهار

1393/1/25 10:15
2,101 بازدید
اشتراک گذاری

از موقع اي كه ازدواج كردم هر سال موقع تحويل سال خودم را كنار آستان حرم  امام رضا(ع) ا يافتم...... دلم پروانه اي می شودو تا كنار ضریحشان  می پرد .

  دلم قاصدک می شود ... و  تا گنبد طلایشان   بالا می رود .  

    دلم  مثل ابر توی حرمتان باران  می شود  مي‌دانم....  مي دانم شما از همه چيزم خبر داريد..اما خودم را سبكبار به شما مي سپارم تا لحظات خوبي را برايم تقدير زنيد..... برايم فرقي نمي كند كه سال تحويل شب باشد يا روز فقط دلم حرم مي خواد و بوي يار.......دلم ربنا مي خواد و شوق انتظار..... خانواده با من هم نظرند و عقيده و اين جاي بسي شكر است كه گاه فراموش مي كنم.

            لحظات قشنگي است.....مردم ساعتها زودتر به پاي  پياده به سمت حرم حركت مي كنند .كوچيك و بزرگ فرقي ندارد همه به دنبال تحول هستند به دنبال خوب شدن به دنبال يكي ديگر شدن .

محمد من خواب خواب است ، زحمت حمل  اورا باز پدر به دوش  مي كشد ....ومن در دلم غوغايي است ، نو شدن، جوانه شدن ..خواستن حاجت و اينكه دست خالي پيش ملتمسين برنگشتن.

به صحن مي رسي ..جمعيت غوغا مي كند چقدر دلم صحن كهنه را مي خواد، صحن انقلاب ، جمهوري، مسجد گوهر شاد  اما بايد اكتفاء كني به اينكه باز نصيبت شده همين جا باشي و دلت را گره بزني به پنجره پولادش ...قدر مي دانم.....قدر مي دانم كه شكر نعمت تعمتم افزون كند .

كفش هايم را در مي آورم..از فرش هاي خيس عبور مي كنم جايي را براي گذاشتن  محمد پيدا مي كنم....هوا سرد سرد است..از بس شوق ديدار داشتم فراموش كردم كه پتويي را بياورم..... پالتويم را در مي آورم و دور محمد مي پيچم و چادر نماز گل گلي ام را سر مي كنم،  انگشتهايم تكان مي خورد ، دهانم معطر مي شود به صلوات و انتظار و انتظار.....

باز هم آمده ام…تا که بر سر در این ایوانت چو کبوتر باشم بازهم آمده ام .اما…  کوله بارم پر از سنگ گناه …
خودت  را غرق  در درياي كرمش مي بيني......... زمزمه مي كني و مي طلبي ..چه خوب باشي،  چه بد تو ميهمان كرمش مي شوي ...ثانيه ها مي گذرند ........عطر روحبخش دعاتي توسل فضا را پر مي كند.

محمد چشمهايش را باز مي كند و مي پرسد: هنوز عمو نوروز نيومده....... با لبخند هديه كوچكي را كه برايش گرفته ام نشانش مي دهم ...و مي گويم : چون پسر خوبي بودي ،  عمو نوروز بازم برات هديه گذاشته...

محمد بر مي خيزد..خوشحالم كه او هم بيدار شده و مي تواند اين لحظات قشنگ را درك كند.........يا مقلب القلوب خوانده مي شود...شانه هايم مي لرزد...هق هق گريه هايم را نمي توانم پنهان كنم......خدايا به همين مكان عظيم ، به همين امام غريب ، بهترين سال را برايمان   مقدر  كن.......آرام مي شوم..آرام  آرام  اين لبخند بهار است كه ديده مي شود.

سيد محمد سپهر در فضاي باز ساختمان شهداي راديو

سيد محمد سپهر

(عكس مال ديروزه كه بعد از چند هفته بردمت استوديوي برنامه "سلام كوچولو" .البته حرف منو مامان احسان و مبين تاييد مي كنن كه قبل و بعد از استوديو تو دلت بازي مي خواد....الهي كه هميشه دلت شاد باشه نفس مامان )

امسال از لحظه تحويل سال عكس نگرفتم.....دوست داشتم توي خلوت خودمون باشيم

مادر سيد محمد سپهر :ساعت 10:15 صبح

پسندها (2)

نظرات (10)

سپیده
25 فروردین 93 15:40
هههههه عزیزم به سید کوچولو. خانمی تو سایتهای خارجی هم گشتم ولی متاسفانه چیزی نبود. تم شوالیه بود و لی غیر قایل دانلود چرا نمی دی براش درست کنن؟ خیلی ها رو می شناسم که تزیینات تولد رو درست می کنن
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
هميشه توي كاراي اين پسر بدجوري گير مي كنم
عموروحانی
25 فروردین 93 23:34
سلام. من تا یک ماه دیگه امارات هستم . درخدمت هستیم .
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
انشاء الله هر جا هستين خوب و خوش باشين
مامان احسان
26 فروردین 93 9:04
سلام زهره جون زیارتتون قبول خواهر چقدر نوشته هات به دلم نشست دلم زیارت خواست امیدوارم همیشه دلت شاد باشه گلم راستی هفته پیش برنامه سلام کوچولو صدای احسان رو هم پخش کردن مامانم و بابام شنیده بودن یادش بخیر روزها چه زود میگذرن
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيزمي انشاء الله هر چه زودتر زيارت آقا امام رضا نصيبت بشه...نه من بعد از عيد اصلا برنامه "سلام كوچولو"را گوش نكردم.....
مامان بیتا
26 فروردین 93 10:29
سلام زیارت قبول عزیزم
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
ممنون عزيز دلم
آیسان مامان ماهان
28 فروردین 93 11:40
سلاااااااااااااااااااام،سال نو مباااااااااااااااارک
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
با كلي تاخير بر شما هم مباركككككك
آیسان مامان ماهان
28 فروردین 93 11:41
به به به چه متن زیبایـــــــــــــــــــــــــــی
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
نظر لطفته
آیسان مامان ماهان
28 فروردین 93 11:41
آخــــــــــــــــــــــــــــــی خوشبحالتون چه عالی ،امام رضا شافیتون
آیسان مامان ماهان
28 فروردین 93 11:45
قربونت برم زهره جونم ما رو که فراموش نکردی میون دعاها و وقت لرزیدن دلت؟؟؟؟
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيزم خيلي به يادت بودم
مامان پریسا
29 فروردین 93 12:27
سلام زهره جان.. چه لحظه های زیبایی داشتید.. ایشالله حاجت روا بشید.... راستی پیشاپیش روز مادر رو بهتون تبریک مگم. http://www.niniweblog.com/upl/parisajoon/13977117345.jpg
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
منون عزيز دلم..كارت تبريك قشنگي را برام فرستادي.....روز مادر هم بر شما مبارك
مامان آرمان
30 فروردین 93 11:57
سلام زیارت قبول.خوش به سعادتتون.سال خوبی داشته باشید
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
ممنون عزيزم انشاء الله قسمت شما بشه