سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر و امير پوردستان:

1393/1/30 11:41
4,676 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از هر چيز سلام ...29 فروردين روز ارتش بر دلاورمردان ارتش  جمهوري اسلامي ايران مبارك  باد .

ديروز از صبح زود بلند شده بودم تا براي خانواده صبحانه عدسي درست كنم ...بعد كم كم سيد كوچولو را آماده كردم تا همگي باهم به رژه روز ارتش كه در كنارمرقد مطهر حضرت امام خميني برگزار ي شد بريم.....بابا مثل هميشه سرش شلوغ بود و من و محمد رفتيم در صندلي هايي كه مخصوص ميهمان ها بود نشستيم..البته من به خاطر اينكه گوشي ام را به همراه داشته باشم اونو به بابايي دادم تا به موقع ازش بگيرم....ولي اصلا بابا سمت ما نيومد و درگير كار خبرنگارها شد......امسال رژه ويژگي هاي خاصي داشت غير از اون مطلبي كه تو و من مي دونيم ..براي اولين  بار گروه موسيقي سرود مخصوص روز ارتش را نواختند .

البته رئيس جمهور هم سخنراني خوبي داشتند و تو با دقت رژه را ديدي و سوال هايت را مي پرسيدي رژه تموم شده بود  و من نتونسته بودم كه حتي ازت يه عكس بندازم..آخر برنامه بابا گوشي را به من داد و زود جيم شد......ناراحت بودم....گفتم اشكال نداره شايد توي مسير يه سوژه خوبي پيدا كنم و يه عكس يادگاري بندازم..همين طوري كه مسيري را كه آمده بوديم را بر مي گشتيم يهو متوجه شدم ماشين امير پوردستان ايستاد و با كسي سلام و عليك كرد..ما هم رفتيم جلو قبل از اينكه واكنشي نشان بدهم ..ايشان با خوش خلقي از من و محمد سپهر احوال پرسي كردند...تا به امروز ايشان را از نزديك نديده بودم ولي تعريفشان را خيلي شنيده بودم كه انساني خوش برخورد و با اخلاق هستند.دريك چشم به هم زدن متوجه شدم كه با محمد سپهر دست مي دهند و روبوسي مي كنند ..از فرصت استفاده كردم و گفتم :امير اجازه مي دن ...محمد با شما يه عكس يادگاري بندازه..تا گوشي را آماده كنم ديدم مثل يه گنجشك كوچولو رفتي توي بال و پر امير.......وقتي عكس تمام شد ..متوجه شدم كه آقاي شمس عكاس خبرگزاري ايلنا هم ازت عكس انداخته.....ايميلم را بهشون دادم..ايشان هم قرار شد عكس را برام بفرستن.

سيد محمد سپهر و امير پوردستان :

رژه نيروهاي مسلح

گفتي : مامان امسال هم رژه تموم شد كي برام لباس خلباني با چكه مي خري.....فكرشو بكن اگه لباس خلباني داشتم امير زود منو مي برد و سوار هواپيماي جنگنده مي كرد..الهي بميرم براي اين آرزوهاي قشنگت..هر كاري مي كنم هواپيماي جنگنده از ذهنت بيرون بره ..نمي ره كه نمي ره..باشه مامان حتما براي رژه نيروهاي مسلح توي 31 شهريور برات مي خرم.....وقتي بابا پيشمون اومد و از اخلاق امير گفتم و عكس را نشون دادم...گفت: تو كه هميشه خبرنگاريت گل مي كنه گفتي همسر كي هستي ؟بادي به غبغبه انداختم كه امير احوال خودم را پرسيد نه شما را ؟

خيلي وقت بود كه حرم امام خميني نرفته بودم مي دونستم كه او خيلي خسته ست ولي  از بابايي خواستم  كه به اندازه يه نماز بريم حرم چون دلم خيلي تنگ شده بود و به خاطر شرايطي كه دارم شايد ديگه قسمت نمي شد..فضاي روحاني خاصي در مرقد امام برقرار بود..محمد گفت: كاشكي مامان قبر امام را در همان جماران مي ذاشتند كه به ما نزديك تر بود....گفتم مامان امام از مردم بودند و در دل مردم مخصوصا كنار شهداء دفن شدند..و باز سوالهات جاري شد كه پيش شهداي خلبان؟پيش شهداي گمنام...ومن بايد تك تك سوال هاي تورا جواب مي دادم....

مادر ساعت :11:41 صبح

پسندها (3)

نظرات (15)

مامان آرمان
30 فروردین 93 11:54
سلام روز ارتش به خانواده محترم شما مبارک.ایشاءا.... روزی برسه که محمدسپهر به آرزوی زیبایش یعنی خلبان هواپیمای جنگنده برسه.برای ارمان هم دعا کنید که عشق پلیس راهنمایی هستش که اون هم به آرزوش برسه. پیشاپیش روز مادر را هم به شما مادر عزیز تبریک میگم.
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيز دلمك سلام ممنون از دعاي خيرت انشاء الله آرماني هم به آرزوي قشنگش برسه ..روز مادر بر شما مادر نمومنه مبارك
مامان سونیا
30 فروردین 93 12:28
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به شما دوست عزیزم تبریک و تهنیت میگوئیم . . .
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
ممنون عزيز دلم از اين تبريك قشنگت
مامان نیایش
30 فروردین 93 20:49
سلام مامانی گل و نمونه عیدت مبارک روزت مبارک شاد باشید
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيزم غلو نكن..نه نمونه هستم نه چيز ديگر فقط مادر هستم
آیسان مامان ماهان
31 فروردین 93 11:49
خوش آهنگ ترین نغمه های هستی،نثار قلب صبور و مهربانت،روز به اوج نشستنت مبااااااااااارک
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
ممنون عزيز دلم
آیسان مامان ماهان
31 فروردین 93 11:49
ای قربووووووووووووووووووون ایران ایران گفتنت بشم خااااااااااله جونی
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
ممنون عزيز دلم
آیسان مامان ماهان
31 فروردین 93 11:50
چه خوشگل خوندی خاله جونیییییییییییییییمن تازه اسپیکرامو وصل کردم
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
اي خاله تازه صدامو گوش كردي
آیسان مامان ماهان
31 فروردین 93 11:52
ایشالله به همه آرزوهات میرسی محمد سپهر جانم خلبان هواپیمای جنگندم میشی
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
ممنون عزيز دلم از دعاي قشنگت
سپیده
31 فروردین 93 21:44
سلام خانم. اگه تولد رو هنوز نگرفتید یه بنده خدایی رو پیدا کردم که تم رو درست کنه. فقط باید بهش بگم چه چیزهایی رو می خواین. اگه هنوز فرصت هست بهم بگید
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيز دلم هنوز تولد نگرفتم...ممنون كه كمكم مي كني
فرزند فلکه ساعت
1 اردیبهشت 93 11:49
سلام شهادت سید محمد سپهر را پیشاپیش تبریک می گویم.
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
واقعا از همين مي ترسم.....اينكه نتونم دوري سيد كوچولو را تحمل كنم.....محمد سپهر عاشق خلباني و هواپيماي جنگنده ست.........ممنون از تسليت قشنگتون.....
آیسان مامان ماهان
1 اردیبهشت 93 12:47
آره قربونت برم اینجوری یه دل سیر آره تازه گوش دادم،، یه بار با اسپیکر خونه داداشم گوش کرده بودم خونه خودمون با اینکه اسپیکرام گرونتر و پر پر وپیمونترم هستناصلا آهنگ وبو پخش نمیکنن چرا نمیدونم؟؟؟!!!
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيزمي......همين كه مثل خودم روراستي باعث شده كه دوستت داشته باشم
آیسان مامان ماهان
1 اردیبهشت 93 12:50
زهره جونم خدایی قضیه هدیه ماهانی برا خودش یه فیلم کمدیه این چن روزه همه همکارام حتی تو خونشون حرف ماهان و کادوشه که سرگرمشون کرده فردا پس فردا که سرم خلوت شدیه پست یزارم میگم خخخخخخخخخخ
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
منتظر گذاشتن پست جديدت هستم
آیسان مامان ماهان
1 اردیبهشت 93 12:51
شوهریم که کادو روز زن نگیرهبهتره که گرگ و شغال بخورنش
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
اي واي.....من به همسري گفتم ..خيلي وقته دستم خاليه محمد سپهر زودتر گفت: ببخشين مامان پول نداشتيم......
زندگی از آ...تا...ی
24 اردیبهشت 93 19:11
سلام مامان خوب و نازنین. دوست داری انواع غذاها و شیرینی های ایرانی و خارجی رو یاد بگیری؟ دوست داری قشنگ ترین داستانها رو برای کوچولوی نازت تعریف کنی؟ دوست داری با تکینیک های خانه داری و طرز تهیه ماسک های زیبایی آشنا بشی؟ دنبال نقشه های قلاب بافی می گردی؟ از دیدن تصاویر جالب لذت می بری؟ کاری نداره خاله وبسایت زندگی ا زآ...تا...ی رو لینک کن تا هر روز از دیدن مطالب جالب و مفیدش لذت ببری.
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
سلام حتما سر مي زنم
لیلا
19 آبان 93 17:07
سلام عزیزم خوشحال میشم به وبلاگ هنری من سری بزنی
لیلا
19 آبان 93 17:10
سلام عزیزم خوشحال میشم به وبلاگ هنری من سری بزنی