سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 19 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

تاج سر مامان

انگشتر آبي :

1393/2/1 11:00
2,861 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه اي كه اومدم مهد دنبالت ديدم يه كاردستي قشنگ درست كردي....با لوله هاي دستمال توالت دوتا گلدان گل درست كرده بودي توي هر كدامشان هم يه پروانه و گل گذاشته بودي و يه نقاشي خيلي قشنگ...فبل از اينكه هديه ات را به من بدي بوسم كردي و گفتي : مامان منو ببخش ..گفتم براي چي ؟گفتي بعدا مي گم....

مي خواستم برم دندانپزشكي براي همين هماهنگ كردم كه بابا تا يه مسيري بياد دنبالت..بعد از دندانپزشكي به موبايلم زنگ زدي :مامان كي مي ياي مي خوام برات هديه بخرم.......گفتم مامان شما كه به من هديه دادي.......

بايه دسته گل قشنگ ديدمت...بازم بوسم كردي....بوي گل مريم و رزهندي مدهوشم كرده بود.....گفتي :مامان منو ببخش ...گفتم من كه نفهميدم براي چي بايد تورا ببخشم.....گفتم آخه دلم خيلي مي خواست برات يه انگشتر آبي بخرم ولي پول نداشتم....

الهي فداي اون دل قشنگت بشم...بازم به نقاشي ات نگاه كردم ..توي نقاشي عكس خودت را كشيده بودي كه داشتي به من يه انگشتر آبي مي دادي.

سيد محمد سپهر و هديه روز مادر :

هديه روز مادر

تبصره: 1-  از 29 فروردين به بعد كار تو شده كه لباس ارتشي ات را بپوشي و با اون به پيش دبستاني بري......الهي كه به آرزوهاي قشنگت دست پيدا كني .

2- مامان من از تو انگشتر نمي خوام.....من فقط سلامتي ات را مي خوام.....مي خوام كه هميشه پسرم باشي

نقاشي گل پسري و انگشتر آبي :

هديه روز مادر

مادر ساعت 10:58 دقيقه صبح

پسندها (9)

نظرات (30)

ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
1 اردیبهشت 93 14:11
روزت مبارک، مامانی ِ مهربون http://upload7.ir/imgs/2014-04/92357948092602834621.jpg
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
ممنون عزيز دلم
سید
1 اردیبهشت 93 14:21
سلام سید کوچولو روز میلاد حضرت زهرا رو تبریک میگم امیدوارم سرفراز باشی و همیشه در لباس خدمت به مردم و میهن اسلامی از جای من هم به مامان تبریک بگو
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
ممنون سيد ممنون از تبريك گرمتون
محمد
1 اردیبهشت 93 14:41
سلام دست آقا کوچولو درد نکنه که قدر مادربزرگوارش رو میدونه.
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
سلام آقا محمد ممنون از لطفتون
سپیده
1 اردیبهشت 93 17:00
سلام خانم. به یه بنده خدا سپردم تم رو درست کنه. فقط تاریخ تولدش رو بگید که بهش بگم
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
حتما عزيزم..دستت درد نكنه
مامان محمد صدرا
1 اردیبهشت 93 17:50
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . . دوست خوبم روزت مبارک
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
ممنون عزيز دلم
مفقود الاثر
1 اردیبهشت 93 22:27
با سلام خدمت همسنگر عزیز السلام ای درخت نور بر تنت همیشه رخت نور ای الهه ی وفا و عشق ای تو خوبی و صفا و عشق پاکی از وجود پاک توست عشق قلب سینه چاک توست ولادت حضرت مادر سلام الله علیها تهنیت باد یا حق
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
خوشحالم كه با اين شعر قشنگ ارادت را به خانوم نشون دادي
ستوده
1 اردیبهشت 93 23:42
به به چه گل پسر مهربونی که می دونه مامانش یک انگشتر آبی با نگین فیروزه یایاقوت آبی دوست داره .
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيزم.....
ستوده
1 اردیبهشت 93 23:47
عیدت مبارک خانومی [پاسl
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
ممنون خانومي...عيد شما بازم مبارك
مامان پریسا
2 اردیبهشت 93 18:54
روزتون مبارک زهره جان. افرین به این پسر فهمیده. ایشالله بزرگ که شدی واسه مامان میخری عزیزم.
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيزمممممممممممممممممممممم
مامان احسان
3 اردیبهشت 93 7:36
ای جونم روزت مبارک عزیزم چه نازه نقاشیش این گل پسر ببوسش زهره جون
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
ممنون عزيز دلم
مامان آرمان
5 اردیبهشت 93 23:41
سلام الهی به این پسر مهربون که توی دل کوچیکش محبت و مهر بیکران مادری را جا داده و ارزشش را میدونه.خدا حفظش کنه.
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
7 اردیبهشت 93 22:40
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥______________________ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥___________________ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥........____ ۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥♥-...-♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.._۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥---------♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥......۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝___ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ ____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ________♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __________♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ____________♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝____ _____________♥.۝۝۝۝۝۝._____ _____________♥.۝۝۝۝_________ _____________۝۝۝______________
مامان احسان
10 اردیبهشت 93 13:05
قطره
13 اردیبهشت 93 15:29
چه پسر خوش سلیقه ای
ستوده
19 اردیبهشت 93 12:06
سلام خانومی کجایید با گل پسرتون ؟
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيزم توي همين شهر ...زير آسمون.....
مامان ماهان و رادین
20 اردیبهشت 93 8:47
سلام خانمی. دلم برای شما و محمد سپهر تنگ شده بود. شاد باشید.
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيزم منم دلم براتون يه ذره شده.....خانوم معلم
فهيمه (مامان محمدسپهر)
28 اردیبهشت 93 8:15
سلام .پس اين آقا محمد سپهر اون محمد سپهر سلام كوچولويه .من يه سري كه برنامه رو گوش ميكرده صداش رو براي خودم ضبط كردم تا براي پسر خودم بذارم و اون گوش كنه .
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيز دلم
مهسا
31 اردیبهشت 93 15:15
سلام الهی قربون دل مهربونت برم من فدای سید کوچولو بشم من سپهرم ماهم یه سید کوچولو به جمعمون اضافه شده نازنینم انشاا.... پسر خوبی برای مامان و بابا باشی می دونم که هستی انشااا.... همیشه شاد شاد شاد باشی بوووووووووووووووووووووس
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
سلام عزيزم مبارك باشه
مامانی درسا
4 خرداد 93 10:51
جون دلم هزار ماشاالله به این پسر گل ...... مامانی معلومه تاج سر در آینده پسر وظیفه شناسی میشه
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
عزيز دلم
زهرا (✿◠‿◠)
5 خرداد 93 16:08
وای عزیزممممم... ماشاللا ماشاللا چقد سیدمون بزرگ شده! همیشه موفق باشه ان شاللا
محمد طاها
10 خرداد 93 16:14
سلام گلم.خوبید؟گل پسر خوبه؟ ماجرای انگشتر آبی واقعاً قشنگ بود. امیدوارم گل پسر زنده باشه. راستی ما اومديم
مامانی ماهان جون
20 خرداد 93 9:45
سلاااااااااااااااااام دوست خوب اما بی وفایممممممممممم
مامانی ماهان جون
20 خرداد 93 9:46
محمد سپهر جونم الهی قربون دل مهربونت بشم که میخواسی برا مامانی انگشتر آبی بگیری عزیز دلم...مامان همینجوری بدون هدیه هم عاشقته
مامانی ماهان جون
20 خرداد 93 9:47
عجب کاردستی و نقاشی خوشگلی
مامان احسان
24 خرداد 93 10:22
هنرمند
30 خرداد 93 18:30
سلام استاد ارجمند مطالب بسیار متنوع و زیبایی داری ....می پسندم با افتخار در خدمتم
مامان بردیا اریایی
19 تیر 93 0:03
سلام مامان محمد سپهر عزیز من واسه پسرم ی وبلاگ درست کردم اگه دوست داشتین به ما سر بزنین bardia-eshgh1391.niniweblog یا تو گوگل به اسم بردیا یعنی برازنده والا سرچ کنین خدا پسرتون رو براتون حفظ کنه امیننننننننننن
مامان بردیا اریایی
19 تیر 93 0:06
سلام مامان محمد سپهر عزیز من واسه پسرم ی وبلاگ درست کردم اگه دوست داشتین به ما سر بزنین bardia-eshgh1391.niniweblog یا توی گوگل به اسم بردیا یعنی برازنده والا سرچ کنین خدا پسرتون رو براتون حفظ کنه امینننننننننننن
جشن تولد مدرن با شایلین تم
5 مرداد 93 18:32
شما برنده وبلاگ مامان در قرعه کشی جشن تولد مدرن با شایلین تم شده اید لطفا به سایت و یا ویلاگ زیر رفته و هدیه خود را برای دریافت ثبت کنید جشن تولد مدرن با شایلین تم /www.arzanhadaya.mihanblog.com
محمد طاها
8 آبان 93 1:06
سلام گلم. خوبید؟ خوشید؟ گل پسر خوبه؟ مبارکا باشه گلم نی نی جدید