سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

تاج سر مامان

محمدسپهر و عشق ماشین

1390/4/19 11:34
1,597 بازدید
اشتراک گذاری

 

همیشه دوست دارم وبلاگم را با سلام شروع کنم.

اونم سلام به کسی که اونو خدا برای آرامش خلق کرده. کسی که هدیه خدا و بهار به من بوده.محمد سپهر مامان که چند روزی یه که بهونه می گیری " ابوالفضل" صدات بزنم. عزیز مامان انشائالله که  خدا کمک کنه تورو خوب تربیت کنم که فردا نه تنها من بلکه همه به وجودت افتخار کنند.



دیروز موقع برگشت به خونه (چون در شهرکمان ساخت و ساز زیاده) تو یک ماشین بولدوزر دیدی . تو هم که عشق ماشین مثل ندید بدیدها گفتی بابا بریم پیش تراکتور. بابا هم چاره ای نداشت جز اطاعت بدون چون و چرا. با هم رفتیم پیش ماشین. یکی از چرخ های اون خراب بودو کارگری داشت اونو عوض می کرد . فرصت را غنیمت شمردی و از پله هاش بالا رفتی.

سپهر از پله های  ماشین بالا می ره

همیشه به من گفتی مامان من از این ماشین ها دوست دارم.

ماشین هایی که تو دوست داری:" کامیون – تراکتور- بولدوزر- ماشین هایی که بیل دارند"

اینم عکس های قشنگ تو.

از ته دل می خندی.

داخل کابین رفتی

سپهر چی را فتح کردی؟! به مامان هم می گی؟!

 

چی را فتح کردی

نماهایی از فتح بزرگ سپهر

 

 

یک نمایی از بیرون

و...

یک نمای دیگر

رفتیم به سمت بلوکمون.که تو دوبار با داد و بیداد گفتی بریم سمت ماشین. من و تو به همراه با با دویدیم به سمت ماشین. اما من موندم که تو می خواهی چه کاره بشی؟! راننده کامیون یا عمو الاغی!این ماجرا را برات بعدا می گم.

 

 

عکس های تو با ماشین و لاک پشتی که دایی با زن دایی اوایل نامزدی اشان برایت خریدند.

 

 

داخل بیل کامیونی

چه کیفی می ده داخل بیل مکانیکی

داخل بیل

ویک عکس یادگاری!

یک عکس یادگاری


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)