سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 20 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر و آغاز سال تحصیلی جدید

1390/7/3 15:27
1,795 بازدید
اشتراک گذاری

به خاطر اینکه مامانی رفته خوانسار از من خواسته بود چند روز پیش باباحاجی و خاله باشم تا آنها احساس تنهایی نکنند. به تو که طبق معمول خوش گذشت. جون دیروز خاله زهرا با بچه ها آمدند خونه مامانی. وقتی ساعت هفت شب به خونه آمدیم. بعد از حمام و خوردن دست پخت بابا که یه آبگوشت خوشمزه پخته بود، وسایل مهدت را آماده کردم تا کم و کسر نداشته باشی.

برچسب

مداد رنگی

وسایل

گل مامان صبح ساعت هفت و نیم مهد بودیم. آخه به خاطر اینکه وسایل مهدت را باید می آوردم، بابایی ما را تا مهد آورد. با هم به سمت کلاس جدیدت رفتیم. پشت صندلی نشستی و گفتی مامان کیک می خوام. پارسا هم پیشت آمده بود.

کلاس جدید

از من خواستی نصف کیکت را هم به پارسا بدهم.

نصف

بعد از خوردن  کیک پائین آمدیم و عکس انداختیم.

ورود

تزئین

مهد

درب ورودی را تزئین کرده بودند. دوتا عروسک  بزرگ الاغ و موش به بچه ها سلام می کردند.

الاغ

اول از الاغ ترسیدی ! گفتی الاغه منو گاز می گیره! از من خواستی عکسی که سوار الاغ دایی شده بودی  را به عروسک الاغ نشان دهم  . و من این کار را کردم.

یخت باز شد و با عمو الاغی و موش موشی عکس انداختی!

عکس

دوباره از زیر آب و قرآن ردت کردم و تو را سرکلاس حسینی به خدا سپردم.

گلم سال تحصیلی جدید بر شما مبارک!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)