سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

تاج سر مامان

شعر جدید محمد سپهر

1390/8/15 9:53
3,396 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیز دل مامان .

گلی

سلام پونه شبنم زده مامان . صبح قشنگ بارانی ات بخیر.

بارانی

گلی سحر که برای گرفتن روزه از خواب بیدارشدم، وقتی تلویزیون صحنه هایی از مشعرالحرام را نشون می داد، ناخودآگاه بغض دلم ترکید.دستامو بالابردم و برای همه مخصوصا تو، دایی ، خاله، بابایی و....دعا کردم. دعا کردم تا سال دیگه چشممان متبرک بشه به خونه خدا! یعنی می شه؟! مرغ حق

می گی آمین. آمین.....

چند وقتی یه که این شعر را یادگرفتی.برات می نویسم تا فراموشش نکنی:

پائیز

پائیز اومد دوباره

برگها شدن ستاره

ستاره ی طلایی

زرد و سرخ و حنایی

اومد باد شبونه

برگها رودونه دونه

از شاخه ها جدا کرد

توی هوا رها کرد

گلی مامان بارها داستان حضرت" ابراهیم"  پدری که می خواست برای رضای خدا فرزندش" اسماعیل " را قربانی کند ولی خداوند قوچی را نازل کرد برایت تعریف کردم.  اینجای داستان  که می رسیم چشمهایت پر اشک می شه که نه مامان بع بعی نه...

قوچ

عید قربان مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

محمد طاها
15 آبان 90 10:38
سلام خاله ممنون که بهم سر زدی . چه پسر گلی داری ماشاالله . من لینکتون کردم البته با اجازه
مامان محمد پارسا
15 آبان 90 11:06
سلام ناناز خاله وای چه مامانی خوبی داری کلی جاهای خوب خوب می بره شما رو انشاالله همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید خوشحال می شم با هم تبادل لینک داشته باشیم
یه دوست
15 آبان 90 12:33
سپهر جان الان تو چه فکری هستی ؟ که زبان تو آوردی بیرون. ان شااله همیشه شاد باشی