سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 26 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

تاج سر مامان

کیف جدید محمد سپهر

1390/10/20 8:49
1,000 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گلی مامان.

خداراشکر دیروز باباحاجی را از بیمارستان مرخص کردند. و اگه خدا بخواد امروزمی ریم، عیادتشون.

شنبه ای که قرار بود تورا ببریم مطب چشم پزشکی، بابایی  به خاطر کاری به بازار رفت .همونجا بود که با من تماس گرفت که چه جور کیفی را برای محمد سپهر بخرم. چوم مربی شما گفته بود کیف بزرگتری براتون تهیه کنیم. و چون تو دوست داشتی که کیفت دسته داشته باشه تا اونو روی زمین بکشی به  بابایی سفارش دادم تا برات از چه مدلی بخره. وقتی از مطب چشم پزشکی بیرون اومدیم و بابا بهت کیفت را نشون داد، حسابی ذوق زده شده بودی. شب هم با کیفت   حسابی بازی کردی. کیف اولی را دوسال پیش بابا از ماموریتی که به درگاهان قشم داشته بود ،  برات  تهیه کرده بود وقتی ازت پرسیدم مامان کدام کیف را بیشتر دوست داری ، با خنده گفتی: هردوتاشون را دوست دارم. ومن فهمیدم تو به همین راحتی همه چیز را کنار نمی گذاری و به آنها تعلق خاطر داری!

خداراشکر که من را به مامانی قبول داری حتی اگه روزی پیر بشم و از پا بیافتم .

کیف جدید

ژشت های محمد سپهر را با کیف هایش در ادامه مطلب ببینید!

ژست های محمد سپهر با کیف هایش:

کیف جدید

خنده

قربون خنده هات!

کیف

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان سید کوچولو
20 دی 90 10:00
مبارکه عزیزم. خوش تیپ محلی ها خاله

سیدها همه خوش تیپن
مامان پوريا
20 دی 90 11:11
واي چه ژستهايي رو هم گرفته اين شيطون پسر ...ان شاله كه بابا حاجي هم هرچه زودتر سلامتي شو از خدا هديه بگيره ....راستي زهره جان شما و محمد سپهر رو به دوستاي پوريا اضافه كردم ....به ما سر بزنيد

با افتخار لینکتون می کنم
امید
20 دی 90 12:36
آپم . .
sara
20 دی 90 13:36
سلام خوبی عزززیزم؟آهنگ ارشام گذاشتیم تو وبلاگ دوست داشتید دانلود کنید و گوش کنید
مسی از نظرت عزیزم
همچنان وضعیت قرمزه

انشاء الله سفید بشه!
مامان عسل
20 دی 90 14:31
به به مبارکه چه آقا پسره خوش تيپي هستين شما

نظر لطفتونه!
مامان بیتا
20 دی 90 14:49
سلام مامان محمدسپهر جون
ممنون که به ما سرمیزنید وخوشحالمون میکنید.
بااجازه تون محمدسپرگلم رو به دوستان بیتا اضافه کردم

دوستی با شما خوب ، باعث افتخاره منه. شما را هم به لیست دوستان اضافه می کنم.
مریم (مامان نخودچی)
20 دی 90 15:06
مامان زهره سلام....
خوبی؟؟؟؟
اشکم در اوردی آخه میدونی چی شد یکدفعه چشم افتاد به کلمه مقدس باباحاجی افتاد، منم باباجیمو دوست داشتم اخه تازه شنبه صبح فوت کرد....
خداباباجی شمارو هزاران سال سالم نگه داره....
باباجی من بعد از سه هفته تو بیمارستان فوت کرد....
وای ببخشید ناراحتت کردم خودم دارم همین طوری اشک میریزم.....
اومدم بهت بگم...
مامان زهره جون مرسی.....
بهم بگو شماره دوزی راجع جی باشه فعلا واسه دست گرمی چند تا میزارم


دست گلت دردنکنه . خانوم گلی . خیلی منو شرمنده کردین. باشه جبران کنم. من یک طرح برای تابلوی شماره دوزی برای هدیه به مدیر شبکه امان می خواهم . با سلیقه خودت یک طرح برایم بگذار.
ببخشین که چشمان قشنگت اشکی شد. انشاء الله خودت سلامت باشی.
فارسیکا
20 دی 90 16:08
سي دي هاي با ني ني در واقع دوبله کليپ هاي شبکه بي بي تي وي است... اگه کودک شما به آنها علاقه دارد شما مي توانيد با خريد دي وي دي مجموعه کليپ هاي کودکانه شبکه baby tv به زبان اصلي او را خوشحال و به زبان علاقمند سازيد... 47 کليپ http://farsika.ir/ask/?link=185 کليه محصولات هم به صورت تک فايل هم مجموع براي خريد شما موجود است تمامي محصولات سايت فارسيکا 15 درصد تخفيف براي وبلاگهاي کودکانه دارند... در صورت خريد در قسمت توضيحات نام وبلاگ کودک خود را قرار دهيد.
نبات کوچولو
20 دی 90 21:16
سلام ممنون که به نبات کوچولو سر زدین. نبات کوچولو شما رو لینک کرد شما می تونید از طریق لینک زیر برای اشتراک اقدام کنید http://s2.picofile.com/file/7234581505/1.jpg باز هم ممنون
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
21 دی 90 13:38
سلام.خدا رو شکر که باباحاجی بهترن. کیف نو مبارک باشه ماهان هم یه دونه این مدلی داره که البته رنگ و عکسش فرق میکنه .عاشقشه.خیلی این کیفشو دوست داره.
محمد
21 دی 90 14:44
ماشاءالله
کیف نو مبارک محمد خان

ممنون!



مامان نیایش
26 دی 90 11:34
وای ژست هاشو
مبارکت باشه
شاد باشی همیشه

ممنون!