سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 25 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر دلش نی نی می خواد

1390/10/21 15:10
1,523 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام گل گلی مامان. البته خیلی وقته که تو دلت نی نی می خواد. اونم نی نی راستکی که مال خودت باشه. قبلا که تو همش بغلی بودی برای اینکه خودت راه بری، الکی گفته بودم که توی شکمم نی نی دارم. ونمی تونم تو را بغل کنم . گفتن همین جمله همان و نی نی خواستن سرکار عالی همان.تازه نه  تنها  براشون اسم انتخاب کردی بلکه گفتی هر کدامشون کجا هستن. سمت راست"ابوالفضل"، وسط"سپیده"و  سمت چپ" علی اصغر".البته اینکه چطور و بر چه اساسی این اسم ها را انتخاب کردی خودش حدیث مفصلی دارد.چند وقت پیش درست زمانی که بابایی رزمایش بود  خانوم پسر عموی  بابا(مادر رسول) فارغ شدند و ما فرصت کردیم که یکشنبه ای بعد از خوردن شام بریم خونشون . تو که از خوشحالی بال در آورده بودی. البته بابایی وقتی رفته بود بازار و برات کیف خریده بود، یه دست لباس و شلوار خیلی فانتزی و شیک خریده بود.گفتم فانتزی آخه تو جدیدا این کلمه را یاد گرفتی. لباس  را با کلی ذوق و شوق خودت کادو کردی.جالبه وقتی نی نی رادیدی،  با احساس خاصی آن را بغل کردی. به چشم های من نگاه کردی و گفتی: مامان شور نداری باید الان من ابوالفضل را بغل می کردم نه اینکه رسول نی نی بغل کنه.

تبصره: شور نداری یعنی شعور نداری!

محمد سپهر در حال کادو کردن!

کادو

عکس بعدی را ادامه مطلب ببینید:

محمد سپهر و نی نی!

نی نی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

محمد طاها
21 دی 90 19:09
سلام محمد سپهر
نبات کوچولو
21 دی 90 19:30
سلام
نبات کوچولو یه کلیپ توی وبلاگش گذاشته به اسم دوستای نبات کوچولو
عکس فرزند گل شما هم هست
حتما ببینید

چشم
مریم (مامان نخودچی)
22 دی 90 11:53
بدو بیا ببین چه کردم فکر کنم این دفعه خوشت بیاد......

گلی من که عاشق شماره دوزی ام.ولی یه طرح خوب برای هدیه می خوام
مادر کوثر و علی
22 دی 90 13:36
سلام عزیزم
ممنونم که به ما سر میزنی
اما از بابت رمز شرمنده ام
آخه به همسرم قول دادم تو وبلاگ ننویسم و اگه هم نوشتم رمز دار بنویسم

اتفاقا کار خوبی می کنی.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
24 دی 90 19:34
سلام.چقدر محمد سپهر و ماهان علایقشون شبیه همه
مامانی خوب و باشور دل بچه رو به دست بیار دیگه.

حتما!

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
26 دی 90 0:40
خواهرجون ما صدای لالاییمون گوشخراشه.خوابمون نمیره.


نشد دیگه داری سیاسی صحبت می کنی. خوابت نمی بره یا اینکه نمی خواهی بخوابی