سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 19 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

تاج سر مامان

بنرمحمد سپهر در راهپیمایی 22 بهمن

1390/11/24 13:23
1,546 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گلی مامان. روزت بخیر. امروز که سرکار اومدم ابوذر ابراهیم"برادر مدیرمان و مسئول تبلیغات رادیو ایران" بهم گفت: خانومی چرا نیامدی غرفه رادیو در خیابان جناح. گفتم مگه چه خبر بود؟!گفت :  نشد بهت بگم  از عکسی که محمد سپهر در برنامه "سلام کوچولو" حضور پیدا کرده بود ، بنر تهیه کرده بودیم  و در غرفه رادیو ایران در خیابان جناح گذاشته بودیم.خیلی افسوس خوردم. فکرشو بکن اگه می دونستم به هر قیمتی که شده بود محمد سپهر را به اون غرفه می بردم و کنار بنرش یه عکس یادگاری می انداختم. البته به محمد سپهر حق می دم که اون روز خیلی بهم گفت: مامان تو شور(یعنی شعور) نداشتی که منو جایی ببری تا شعر بخونم. با هزار علاقه و شوق شعر " ای ایران  ای مرز پر گهر را حفظ کرده بود" تا در جایی بخونه و جایزه بگیره.مامانی موندم چی بگم . فقط بهت حق می دم.

بنر محمد سپهر در برنامه سلام کوچولو!

راهپیمایی

مابقی عکس ها را ادامه مطلب ببینید:

 

غرفه رادیو ایران در راهپیمایی!

غرفه رادیو ایران

جواد فیاضی تهیه کننده خوبمان!

غرفه رادیو ایران

در این عکس محمد سپهر کنار زینب خاله ایستاده است. ببین چقدر قشنگ می خندد . تا حدودی صورتش زیر  موهای زینب خانوم پوشیده شده.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مادر کوثر و علی
24 بهمن 90 13:41
سلام عزیزم. گفتم که دیروز قصدم نوشتن اسم شما خانم مهربون و دوست داشتنی بود.اول هم نوشتم مامان زهره اما بعدش مثلا میخواستم اصلاحش کنم که خرابش کردم.

من به شما حس خیلی خوبی دارم و همیشه حرفات دوس داشتنی و آرامش بخش بوده. بدون تعارف میگم

مرسی که بی هیچ بهونه به ما سر میزنی عزیزم

خصوصی هم داری

باور کن همین حس را هم نسبت به شما دارم
مادر کوثر و علی
24 بهمن 90 13:58
برای مامان زهره و تاج سرش
مامان مهنا
24 بهمن 90 14:20
قربونت برم ک اینقدر باحالی قربون اون شور گفتنت برم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
24 بهمن 90 15:24
آخیش چه حیف شد.
امان از دست مامانی.پسر با این باشوری رو نبرده غرفه رادیو ایران.

واقعا حیف شد

زهرا
24 بهمن 90 15:52
آخی..چه حیف شد . باز خوبه عکس بنر رو دارین!
راستی خیلی ها این دوره زمونه شور ندارن !البته بلا نسبت شما !
راستی چرا عکسارو نمیتونی ببینی؟ اونی رو که گفتم دانلود کردی؟

واقعا هم برای سپهر حیف شد.
دانلودش کردم اما نشد ببینمش

مامان پریسا
24 بهمن 90 18:28
به به خوش به حالتون. ولی باز هم افسوس برای سپهر جان. اشکال نداره ایشالله از این موقعیتها زیاد پیش میاد.
عزیزم ممنونم که به یادمی و مرتب بهم سر میزنی شما از دوستان بسیار خوب من هستی.

ممنون از لطفت
مامان علي خوشتيپ
24 بهمن 90 23:33
الهي چه عكس قشنگي:
ديگه معروف شديا.يه امضا ميدي؟X

وقتی بزرگ شدم حتما
مامان آريا
25 بهمن 90 12:38
چه حيف شد كاش مديرتون قبلش بهتون مي گفت نه بعدش تا در جريان مي بودين و حتما" مي رفتين
خاله قربونه شور گفتنت برم

الهی

محيا كوچولو
2 اسفند 90 9:29
آفرين به اين محمد سپهر كه شعذاي خوب بلده ولي كسي نميبردش جايي كه بخونه

شعر که چه عرض کنم جدیدا شعرهای صادقی را هم تکرار می کنه