سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 23 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر ، مامان برنده شد!

1390/11/26 9:07
2,229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گلی مامان یادته  یه چند باری تا ساعت هفت محل کار می موندم . شاید به خاطر نداشته باشی چون برات برنامه ریزی کرده بودم که بابایی دنبالت بیاد و با هم  شنا برین.بگذریم. دوشنبه ای  در جشنواره صدا و رسانه از مامان به خاطر اینکه ارتباط گستر فعالی بوده تقدیر کردند.این تقدیر به خاطر این بود که در شش ماه گذشته تقریبا 44 گزارش از پشت صحنه های برنامه های رادیویی تهیه کرده و  ما حصلش  در مجله سروش هفتگی و"قاب کوچک " ضمیمه روزنامه جام جم و روزنامه ایران چاپ  شده بود. حوزه معاونت صدا تصمیم گرفته بودند که من را انتخاب کنند و این قضیه برایم خیلی ارزشمند بود.اینکه مهندس صوفی معاون صدا تمامی گزارش های منو تک تک خونده، روش نظر داده و اونو انتخاب کرده که جاداره از آقای مضیفیان مدیر روابط عمومی معاونت تشکر کنم. شاید این تقدیر پله ای باشه برای اینکه محل کارم را عوض کنم.ناگفته نمونه که از مدیر خودمون هم به خاطر عملکردی که من ارائه دادم تشکر کردند. البته بعدا شنیدم که قرار بود در دو جا از من تقدیر کنند که بنا به مصلحت هایی  یکی از آنها منتفی شد.مهم نیست مهم این بوده که بعد از این همه سال و دوندگی برای  یک بار  هم شده ، من هم دیده شدم.برای دیدن این خبر روی گزینه زیر کلیک کنید:

اطلاع رساني مناسب باعث بهتر ديده شدن و شنيده شدن راديو مي شود

یا این خبر:

دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو

اگه دوست داشتی عکس مامان را ادامه مطلب ببین:

جشنواره صدا و رسانه:

جشنواره صدا و رسانه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
26 بهمن 90 15:25
سلام.تبرییییییییییییییییییییییییییییییک.واقعا شایسته ش بودین.اما زودتر از اینا.ولی حالا هم دیر نیست.توی اولین جشنواره شما انتخاب شدین.حتما اگر زودتر برگزار شده بود باز هم شما انتخاب میشدین.
متاسفانه ما تو خونه رادیو نداریم.ولی صبحها که میرم مدرسه رادیو ماشین رو گوش میدم.الان فرکانس رادیو شما رو از سایت گرفتم.حتما گوش میدم ایشالله.

استان بوشهر چغادك (بوشهر) ـ 1503 18 تا6 بامداد تمام استان وقسمتی ازخوزستان وفارس+كشورهای حوزه خلیج فارس
استان بوشهر چغادك (بوشهر) ـ 702 6 بامداد تا 18 تمام استان وقسمتی ازخوزستان وفارس+كشورهای حوزه خلیج فارس


خودتون هم اجرا دارین؟اگه دارین حتما بگین کی و چه ساعتی.

ممنون که اینقدر دقیق پیگیری می کنین.نه گلم اجرا ندارم

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
26 بهمن 90 15:26
راستی یادم رفت بگم.خیلی جوونتر از عکس قبلی شدین.ای کلک بگو چکار کردی؟؟؟


همیشه از این چاخان کردن هات خوشم می یاد
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
26 بهمن 90 15:56
سلام مجدد.
کی گفته؟شایعه س.
.
.
.
با همه وجود ابراز میکنیم.ما عاشقانه دوستتون داریم.هم خود مبارک را .هم گل پسر عزیز را.و علی الخصوص این مادرانه هایت را.

ممنون گلم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
26 بهمن 90 15:58
راستی توی این صفحه ای که نظر میدی یه نگاه به آدرسی که نوشتی بنداز.ما رو از دردسر نجات بده.
اصلا یه بار خودت بیا پایین نظری که برای ما گذاشتی روی webکلیک کن ببین ما با چه مشقتی میایم روزی چند بار دیدن شما

الهی دوستی همینه دیگه
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
26 بهمن 90 16:16
ممنون.برای اولین بار بی دردسر اومدیم.

خوش اومدید

مریم مامان نخودچی
26 بهمن 90 17:34
وای وای....
چه عجب بعد این همه عکس آقا پسر...
ما مامانی دیدیم....
به به....
حالا جایزه چی بود؟؟؟؟

آبرو داری می کنم

مامان بیتا
26 بهمن 90 20:06
آفرین به شما مامان فعال و پرانرژی
انشاالله در تمامی مراحل زندگی موفق و سربلند باشی عزیزم

ممنون گلم
زهره مامان نیایش
27 بهمن 90 0:16
سلام مبارک باشه ان شا الله همیشه موفق باشید
ثمین
27 بهمن 90 20:11
مامان محمد
28 بهمن 90 17:45
سلام خانمی،این موفقیت مبارکت باشه عزیزم،خوش به حال محمد سپهر با این مامانی موفق،بابا حسودیمون شد،شوخی کردم موفقیت شما مایه افتخار ماست.محمد سپهر رو ببوس عززززززیزم.

ممنون من هم به دوستی با شما افتخار می کنم

مامان پوريا
29 بهمن 90 10:17
واي مباركه .............زهره جان برنده شدي ..حالا چي بوده جايزه ات ....ان شاله كه توي زندگيت هم برنده باشي

ممنون یه هدیه کارت بود که همش را برای خرید لباس گلی خرج کردم
مادر کوثر و علی
29 بهمن 90 13:04
واااااااااااااااااااای مبارکههههههههههه

ایول به این مامان پرکار و موفق

تبریک تبریک تبریک
به داشتن دوستانی چون شما افتخار میکنیم



منم به وجود شما افتخار می کنم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
29 بهمن 90 17:31
سلام.لباس نو مبارک.

]چشم و دلت مبارک
مامان سپهر
30 بهمن 90 11:19
سلام مبارکا باشه.تا باشه کادو گرفتن و تقدیر و تشکر .خوشبحالت محمد سپهر با این مامان خوبی که داری.

قربون همه خوبیهات. کاشکی سایتت را می گذاشتی




ثمین
30 بهمن 90 14:36
کجایی خانومی!
دلمون تنگ شده واستون!

په نه په دل ما گشاد شده؟بابا دل ما هم تنگ شده
مریم مامان نخودچی
30 بهمن 90 15:04
من نی نی گپم... من بگیر...
ثمین
30 بهمن 90 15:17
گلم
اتفاقا چ انتخاب خوبی کردی
تلفیق سال نهنگ و تم ملوانی خوشکل میشه
من هنوز نتونستم جایی رو تهیه کنم تا ایده هام رو خودم به بازار بیارم ولی ایشاله در سال 91 حتما این کار رو میکنم
با این اوصاف فکر کنم خودتون باید دست بکار شید! در ضمن میتونی از الهام جون مامان شایان که در قسمت 5 از عکسای تولدشون استفاده کردم هم کمک بگیری

ثمین جون فقط همین بابا به من کمک کن.

الهام
30 بهمن 90 16:20
سلام دوست خوبم . عزيزم همه اونهايي كه در عكس ديدي كار خودم بود و خودم درست كرده بودم هيچ كدوم از چيزاي اين تم بيرون يافت نميشه ) كمكي از دستم بر بياد در خدمتم

ممنون باید بپرسم چه جوری درست کنم

مامان پریسا
30 بهمن 90 19:04
خسته نباشی مامانی. مبارک باشه.

ممنون عزیزم
مادر کوثر و علی
1 اسفند 90 9:43
سلام عزیزم

ممنون از حضور زیبا و نظر خوشگل و دوست داشتنیت

برات آرزوی بهترینها رو دارم

بازم بیا پیشمون

راستی دوباره آپیم [hr

خیلی دوستت دارم چشم




محيا كوچولو
2 اسفند 90 9:38
مباركه خاله ايشالله خودتون يه روزي رئيس بشيد و از اين جايزه ها به بقيه بديد

خدا نکنه رئیس بشم

مامان امیرعلی
6 اسفند 90 0:50
تبریک
مامان یکتا
6 اسفند 90 15:04
سلام عزیزم خوبی خاله جان حسابی مامان را اذیت می کنی الهی قربونت برم خاله جان

ممنون

مامان علی خوشتیپ
15 اسفند 90 13:42
مبارکههههههههه.همیشه موفق باشید

منون خانوم....