سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 26 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر و هفته پر کار

1390/6/23 15:34
1,927 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم عزیزم . دیروز همکارانم از سفر زیارتی کربلا اومدند که به دیدن خیلی از اونها رفتم . عمه غلامی رو یادت هست همون که قبلا به رادیو اورده بودمت ، برات کلی عکس اسب و شتر پیرینت گرفته بود. برات  یه ماشین کنترلی از کربلا سوغات آورده بود.

اینجا داخل سرویس بودی! تازه کلی هم ذوق زده شده بودی که سرویس عوض شده بود. حیف که آفتاب به صورتت می خورد!

کادو

سوغاتی

یکی دیگر از همکارانم برات  تی شرت آورده بود . یه چیزی بگم( این قشنگترین تیکه کلام تو هست) یکی دیگه برام پارچه چادری رنگی آورده . دوست داری برات چادر نماز بدوزم. می خندی!

آخه  وقتی من نماز می خونم تو دائم زیر چادر من ول ول می کنی. چادرم را می کشی و می گی پس چادر من کو. بیا با هم وضو بگیریم . برام جانماز بگذاری و با چادرت با هم نماز بخونیم . تازه اگه مخالفت کنم یه گاز کوچولو ازم می گیری. دوست دارم در آینده از این جاهای گاز عکس بندازم تا فردا اگه نی نی خوشگلت گازت گرفت زیاد ناراحت نشی و اخم به ابرو  نیاری !

گلی توی کیف مهدت یه کاغذ دیدم . روش وسایل جدیدی که بایستی برای سال تحصیلی آینده که به کلاس خردسال می روی تهیه کنم ، بود. می خواهی بدونی چی نوشته بود؟! الان برات می خونم:

مقطع خردسال

                                   اولیائ گرامی لطفا لوازم در خواستی را بطور کامل( طبق مارک

و تعداد لیست) با نصب برچسب بر روی آنها 0 حتی تک تک

مداد رنگی ها و پاستل ها ) به مربی مربوطه تحویل نمائید

خمیر بازی             اسطل بزرگ        مارک آریا

پاستل 12 رنگ        فلزی 1بسته                 مارک چیکی چیکی  

مداد رنگی 12 رنگ     فلزی 1 بسته                  مارک استدلریا فابر کستل

کلیر بوک 100 برگ                                                 اعدد             

قیچی کوچک نوک فلزی    1 عدد

ماژیک نوک گرد       1 عدد 

رنگی  100 برگ زرد، صورتی ، سبز ، آبی      a4کاغذ

چسب رازی کوچک      6 عدد

چسب نواری      1 عدد   

گواش 6رنگ        ابسته

قلم مو متوسط         1 عدد           نوک گرد

مقوا رنگی ( مارک فابر یانو)                                3برگ از هر رنگ         سبز کم رنگ و پر رنگ ، آبی کم رنگ و پر رنگ

کاغذ رنگی ( بسته ای )    ا بسته

رنگ انگشتی 6 رنگ            ابسته           مارک آریا

 لیوان در دار          1 عدد

دمپایی           اجفت

دستمال کاغذی جعبه ای           12 بسته

کیسه فریزر             ا بسته

رختخواب سبک     ادست          تشک – بالش – ملحفه

لباس راحتی       ادست

پوشه دکمه دار صورتی

جواب آزمایش انگل

جواب آزمایش انگل : این یکی از همه مهمتر چون 3 روزه که درگیر این مسئله هستیم و تو کلی با ناز و ادائ این کار را انجام می دی انگار که برام مروارید می گذاری !

فکر کنم باید حتما فردا ببرمت بازار. البته بابایی گفته صبر کنم تا از ماموریت بیاد  با هم بریم بازار . ببینم چه می شه ؟!

تازه یک پلاستیک بزرگ هم همراهت بود. وسایل اضافی چیزهایی که از پارسال برایت خریده بودم مثل قیچی و رنگ انگشتی و پاستلت بود و نقاشی های قشنگت. می خوای ببینی!

وسایل نقاشی

نقاشی

نقاشی

نقاشی

و گواهی سلامتت!

گواهی

شب خاله زهرا و زینب و دادشی و آبجی اومدن خونه مامانی کلی با زینب بازی کردی . تازه می خواستی سوار ماشینشان بشی و بری . گفتم مگه مامان فردا نمی خواهی مهد بری؟! گفتی: اه از مهد خسته شدم؟! من هم امروز با خودم مهد نیاوردمت تا پیش مامانی خستگی در کنی؟!

تازه پشت سر زینب خانوم هم کلی گریه کردی؟!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)