سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 29 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر و خراب کردن اسباب بازی

1390/5/29 15:02
1,372 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم. عزیزم. دیشب چون اولین شب احیا بود و من تا صبح در امازده پنج تن بیدار بودم. صبح خواب موندیم و نتوانستیم زود سر کار بیام. می دونی ساعت چند اومدیم. فکر کنم یازده صبح بود. برای همیم بعد از وقت اداری سرکار ماندم تا کسری نخورم . اما خوش به سعادتت خواب بودی که بغلت کردم. و توی ماشین بابا گذاشتم تا ببردت خونه. واما....

تا حالا فکر کردی یک اسباب بازی چقدر در دست تو دوام می یاره. اگه یه سر به اتاق خودت بزنی با کوهی اسباب بازی درب و داغون روبرو می شی. اگه باور نمی کنی حتما برو و ببین.

مشهد که بودیم در عرض دو روز دوتا اسباب بازی را خراب کردی. هلی کوپتری که با هزار زحمت با التماس از بابایی برات خریدو اتوبوس موزیکال.

 

اخرید اسباب بازی

خرابی هلی کوپتر

این همون هلی کوپتر بود!" لطفا کلمه هلی کوپتر را با صدای بلند تلفظ کن"

هلی کوپتر

وبلایی که سر اتوبوس موزیکال در آوردی!

اتوبوس

اتوبوس

اتوبوس

نمی دونم چرا چرخ این ماشین ها زود خراب می شه! امان از دست این چینی ها!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

داداشی
30 مرداد 90 3:12
سلام دادشی بهتر نبود به جای اینکه اسباب بازی هارا بشکنی می دادی به من بازی کنم