سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 30 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

تاج سر مامان

اولين روز مهد:

1391/7/2 11:12
2,175 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم

 يك سال گذشت و عزيز مامان  به پيش آمادگي مي ره.

يك سال گذشت و گل مامان بزرگتر شده.

ديروز به پيش آمادگي رفي كلاست عوض شده مربي هات عوش شده حتما دوستان جديدي هم پيدا مي كني

عصر ديروز كه تحويلت گرفتم :گفتي اي كاش بازم برم كلاس گل بنفشه اما اسم كلاس شما فرزيا بودگفتي مامان اسمش سخته ولي همين الان كه توي اينترنت جستجو كردم متوجه شدم فرزيا همون گلهاي ريزو نازه حتما عكسش را برات مي ذارم

عزيزم ديروز كه از مهد تحويلت گرفتم يه بادكنك آبي دستت بود و گفتي :مامان برامون جشن نگرفتنديروز عصر خيلي عصباني بودي تا منو ديدي گفتي: مامان يه چيزي بده بخورم الهي قربونت برم فكر كنم ديگه بايد خودتون غذاي خودتون را بخورين براي همين نتونسته بودي شكمت را خوب سير كني

ديروز بعد از مهد رفتيم شهر كتاب و وسايلت را خريديم فكر كنم تا يك شب بيدار بودم و روي تك تك پاستل ها و مداد رنگي هايت بر چسب مي چسبوندم بماند كه تو هم خلاقيتت گل كرده بود و با جعبه هاي دستمال كاغذي خونه سازي مي كردي .

گل مامان از پارسال پاستل ها و مداد رنگي هايت مانده بود فقط كمي قدشان كوتاهتر شده بود، اول خواستم همون ها را برايت بذارم تا به نوعي صرفه جويي كرده باشيم ولي از چند نفر كه پرسيدم مخصوصا همكارم آقاي ميرزاعلي كه روانشناسي كودك خونده  گفتند كه برايت مدادرنگي نو و پاستل جديد تهيه كنم چون توي روحيه بچه ها تاثير  مي ذاره .

گلكم  وسايل لوازم تحرير مثل چيزهاي ديگه گرونه .فكر كنم ديروز تقريبا 150 هزار توماني پياده شديم .ببين چه بر سرمان آوردند كه بعد از كلي گشتن تونستم كاغذ  A4 رنگي را برگه اي 50 تومان بخرم .اي واي همه چيز گرانه خدا كنه  همه از راه حلا ل بتونن خواسته هاي بچه شون را تامين كنن.

عزيزم قدر زندگي اي كه برات درست مي كنيم را بدون و سعي كن گوشه اي از زحمات والدينت را در آينده جبران كني.من توقع ندارم به خاطر نه ماهي كه در شكمم حملت كردم برايم كاري كني ونه توقع ندارم به خاطر دوسال و نيمي كه شير خوردي!

چه شبهايي كه به پايت بيدار بودم و چه روزهايي كه با خنده هايت جون گرفتم و نه به خاطر سختي هايي كه تحمل مي كنم .

عزيزم فقط مي خوام مثل همين روزا پسرم بموني و همين طوري كه  از لبام بوس مي گيري و توي بغلم آرامش.

مامان اين لحظات را هيچ وقت فراموش نكن.  

محمد سپهر در اولين روز مهد:

مهد

 

ما بقي عكس ها را در ادامه مطلب ببينيد:

محمد سپهر و لوازم التحرير:

محمد سپهر و لوازم تحرير

شبكه پويا نمايي روشن بود و تو....

برام آهنگ مي نواختي تا من در آرامش خاطر كارهارا پيگيري كنم

بازي

خلاقيتت گل كرده بود و با جعبه هاي دستمال كاغذي خونه سازي مي كردي:

بازي

فقط حس را ببين حسي كه ساعت 12 شب را متوجه نمي شه

لالايي پخش مي شه و گل پسر خونه مي سازه.

خلاقيت

 

وفاتح و خوشحال و خندان از ابتكاراتي كه اين موقع شب از ذهنت جوشان شده.

وفاتح

داشت يادم مي رفت تصويري براي گل فرزيا بذارم:

واماگل فرزيا:

گل فرزيا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مادر کوثر
2 مهر 91 11:36
سلام مهربون مامانی
خداقوت عزیزم
ماشالله به این گل پسر باهوش و خلاق
انشالله دانشگاه رفتنش رو ببینی
ما فعلا از خرید لوازم التحریر راحتیم

مرسی که بهمون سر زدی. بوسسسسسسسسسس

عزيزم هميشه به ما لطف داشتين
مامان علی خوشتیپ
2 مهر 91 12:27
مبارک باشه روز اول مهدت عزیزم
لوازم التحریرتم مبارک
ماشاالله به این همه انرژی و هوشت


ممنون عزيز دلم به ما لطف دارين
محمد
2 مهر 91 13:25
پیش آمادگی بر تو مبارک محمد سپهر
شادباشیدوسلامت


ممنون عزيز دلم
مریم مامان نخودچی
2 مهر 91 13:40
به به چه کرده ..
ماهارو دیونه کرده ...

نایسل
2 مهر 91 13:55
سلام عزیزممم خسته نباشی واقعا چه گلای خوشگلی هستن منم اسمش رو نمیدونستم ....

مبارکش باشه واییییییییییییییی چقدر گرون ...
هر چیزی دوبرابر شده ...



حالا برو بازم مهد داير كن
نایسل
2 مهر 91 13:56
چه خونه خخوشملی ساختی خاله جون


ممنون از ديدگاه قشنگت
ستاره زندگی
2 مهر 91 15:15
مامانی ،تبلیغ دستمال کاغذی؟؟!!
نکن اینکارا رو


نه به خدا گل پسري داشت بازي مي كرد .تازه ارزان ترين دستمال كاغذي قيمتش
1450 تومانه
ستاره زندگی
2 مهر 91 15:16
به به چه وسایل قشنگی عزیزم
امیدوارم همیشه موفق باشی


ممنون عزيز دلم
ستاره زندگی
2 مهر 91 15:18
از گرونی نگو ....
ستاره امسال کلاس اول رفته و هر روز ی لیست وخلاصه خدا بداد کسانی برسه که چند بچه محصل دارن


واقعا خدا به دادشون برسه
مامان پریسا
2 مهر 91 15:33
ایشالله همه ی اوقاتتون خوش باشه


ممنون عزيز دلم
مامان محمد معین
2 مهر 91 17:57
به به چه لوازم قشنگی مبارکت باشه عزیزم
مامانی ممنون که بهمون سر زده بودی:


ممنون از دعاي خيرتون
خاله مرمر
2 مهر 91 18:16
گل پسری یه سال بزرگتر شدنت مبارک
خوش به حالت، عجب چیزایی خریدی. منم دلم میخواد مبارکت باشه گل پسری
مامانی به شمام تبریک میگم که 150 تومن پیاده شدی. تا باشه از این پیاده شدنا


فقط سلامتي ما بقيش زياد مهم نيست
خاله مرمر
2 مهر 91 18:16
راستی مامانی با افتخار لینکتون کردم


عزيز دلم
مامان میعاد
2 مهر 91 20:01
چه پسمل خلاقی
اون عکسه هست که باد داره به پرده ی اتاقتون میزنه آی حال کردم آی کیف کردم آخه ما هنوز داریم کولر میزنیم دلم برای این صحنه ها تنگه


عزيزم كاش نشاني وبت را مي ذاشتي كه بهتون سر بزنم
زهره مامان آریان
2 مهر 91 22:01
امیدوارم همیشه موفق باشی و بخندی گل پسر.
مامانی قیمت لوازم تحریر نسبت به پارسال 45 درصد بالا رفته... خدا به دادمون برسه


عزيزم خدا به داد هممون برسه
مهسا
2 مهر 91 23:04
سلام
قربون گل پسری برم من عزیزم اولین روز مهد مبارکلوازم التحریرت هم خیلی قشنگه مبارک باشه عزیزم انشا ا.... به سلامتی از تمام وسیله هات استفاده کنی
مامان زهره جون به نظر من خیلی کار خوبی کردید که تمام وسیله ها روجدید گرفتید اینطوری ذوق بیشتری داره که از وسیله هاش استفاده کنه من که خودم هر سال دوست داشتم وسیله هام جدید باشه
می بوسم روی ماهت رو گل پسری


منم به خاطر همون ذوق و شوق وسيله ها را نو كردم
مامان آرینا موفرفری
3 مهر 91 1:04
محمد سپهر جون اولین روز مهد مبارک.
آفرین به هوش و ابتکارت


ممنون عزيز دلم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
3 مهر 91 10:03
سلام خانمی
خوبید
اول کلاس و مهد سال جدید پسرت مبارک
دستتون درد نکنه که اینقدر به فکر هستید

برج سازی محمد سپهر جون هم عالی بود
فکر کنم در آینده معماری بخونه

ضمنا من خودم شخصا عاشق گل فرزیا و عطر و بوش و تنوع رنگیش هستم ...بیشتر مال اواخر اسفند تا اواخر اردیبهشت است اینجا توی گلدانها و باغچه های بالکنی از این گل توی بهار می کارند و عیدها عظرش همه را مست می کنه

خصوصی دارید



چه جالب من براي اولين بار اسم اين گل را شنيدم.خوش به حالتون كه علاقه به گل و گياه دارين


مادر کوثر
3 مهر 91 11:36



ممنون از لطفت
مامان گیسوجون
3 مهر 91 12:17
امیدوارم تو همه مراحل زندگیش موفق باشه
ببوسش


ممنون عزيز دلم
مامان مهراد
3 مهر 91 12:28
سلام ممنون که بهمون سر میزنی از نظر لطفی هم که به من داری متشکرم عزیزم


خواهش مي كنم
مامان آريا
3 مهر 91 12:56
عزيزم روز اول مهدت مباركت باشه چه لوازم خوشگلي هم مامان جون و بابايي مهربون برات خريدن دستشون درد نكنه
قربون پسرم برم كه از ذوقش تا 12 شب هم اينقدر سرحال و با ابتكاره


عزيزم هميشه خوب و خوش باشي
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
3 مهر 91 12:57
سلام مامانی مهربون

این دعا را منتشر کنید ببینید چطور غم هایتان از بین می رود
سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشِفَ الغَمّ
فَرِّج هَمّی و یَسِّر أمری وأرحَم ضَعفی
و قِلَّةِ حیلَتی وأرزُقنی مِن حَیثُ لا أحتَسِب
یا رَبّ العالمین
حضرت رسول (ص) فرمودند: هر کس مردم را از این دعا باخبر کنددر گرفتاریش گشایش پیدا می شود
التماس دعا


ممنون از دعاي خيرتون
مامان احسان
3 مهر 91 13:29
سلام مامانی مهربون

این دعا را منتشر کنید ببینید چطور غم هایتان از بین می رود
سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشِفَ الغَمّ
فَرِّج هَمّی و یَسِّر أمری وأرحَم ضَعفی
و قِلَّةِ حیلَتی وأرزُقنی مِن حَیثُ لا أحتَسِب
یا رَبّ العالمین
حضرت رسول (ص) فرمودند: هر کس مردم را از این دعا باخبر کنددر گرفتاریش گشایش پیدا می شود
التماس دعا


عزيزم حتما
مامان احسان
3 مهر 91 13:30
سلام محمد سپهرم ایشالله دانشگاه رفتنت


ممنون گلم
ستاره زمینی
3 مهر 91 17:00
عزیزم انشالله شاهد موفقیتت در تمامی مراحل زندگیت.


ممنون خاله
خاله جون
4 مهر 91 14:34
اي جوووووووون ماشالا
دوست داريد يه آلبوم از عكساي خوشگل جوجوتون داشته باشيد؟ پس به وبلاگ من سر بزنيد


حتما مراجعه مي كنم