سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

تاج سر مامان

دومين دندان هم ستاره دارشد

1391/7/4 10:10
660 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلبوته مامان خوبي .فكر كنم اولين چهارشنبه بعد از ماه رمضان بود كه بردمت دندانپزشكي و دومين دندانت ستاره دارشد.

چهارشنبه اول شهريور اون روز  خيلي بي قرار بودي هرچه اصرار كردم صبحانه بخوري گوش نمي دادي، اولين نفر بوديم براي ساعت 8:15 صبح نوبت داشتيم همچين كه دكتر مي خواست به لثه ات بي حسي بزنه اعتراض كردي كه گرسنه هستي ولي من خواستم كه طاقت بياري چون اگه نوبتمون را از دست مي داديم از همه كارها عقب مي افتاديم مخصوصا از كارم.

دكتر شبكه پويا نمايي را روشن كرده بود محو تماشاي كارتون بودي كه متوجه سوزش آمپول شدي . چون مثل سري قبل گريه نكردي و بهونه نگرفتي منشي  دكتر روي لباست يه برچسب چسبوند البته براي چك دندان هايت 19 مهر نوبت داريم.

محمد سپهر مامان :

به بر چسبش نگاه كنييد : ماجرا داره دكتر وقتي متوجه شد محمد سپهر به دستش اسباب بازي بن تن داره با دلخوري گفت: من از اين شخصيت ها بدم مي ياد سعي كنين كمتر استفاده كنين در جوابش گفتم جامعه پر شده از همين شخصيت ها،  كادوي زينب خانومه . خودمونيم نگاه كنين بر چسب هاي خودشون هم از اين شخصيت هاست!

دندان

مابقي عكس ها را در ادامه مطلب ببينيد:

 

مراحل ستاره دار شدن:

اي واي مامان شليك نكن:

دندانپزشكي

عزيزم من كه مي گم مسواك بزن:

دندانپزشكي

ولي انگار زورم نمي رسه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مهسا
4 مهر 91 11:20
سلام
آفرین به محمد سپهر شجاع
خاله جون به حرف مامانی گوش بده و مسواک بزن که بعدا پشیمون می شی عزیزم
می بوسم روی ماهت رو بوسسسسسسسسس


عزيز دلم ممنون
خاله مرمر
4 مهر 91 12:07
گل پسر مسواک بزن، ما نزدیم الان به تعداد موهای حسن کچل دندون داریم اون آقای دکتر هم ماست خورد
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
4 مهر 91 13:34
چه پسر شجاعی
من که واقعا از دندانپزشکی بدم می آید و می ترسم

پس بهتره به حرف مادر خوب گوش کنیم و مرتب مسواک بزنیم


ممنون خاله
مادر کوثر
4 مهر 91 15:10


مبارکه گل پسرررررررررررر


ممنون عزيز خاله
نایسل
4 مهر 91 17:43
پسر شجاع نازنازی


اي واي خاله
محيا كوچولو
5 مهر 91 0:40
ايشالله همه دندونا خوب ميشن و ديگه تموم ميشه دندون پزشكي پسر شجاع



ممنون از دعاي خيرتون
یاس
5 مهر 91 1:18
ای جون دلم.عزیزم.


به ما لطف دارين
maman talaee
5 مهر 91 5:10
ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااان... چه پسمل قوی و شجاعی دارین! ایشالا دیگه از ستاره خبری نشه!


خدا كنه
شیدا مامان پانی
5 مهر 91 14:55
ای خواهر دندون هم دندونهای قدیم پانی هم که مسواک میزنه نمیدونم چرا بازم دندونش خراب میشه شاید به خاطر افزودنی هایی هست که به مواد غذایی ها و خوراکیها میزنن به اسم افزودنیهای مجاز چون با مسواک هم پاک نمیشن


كاملا با حرفتون موافقم
ستاره زمینی
6 مهر 91 9:57
ماشالله به این پسر شجاع.
مرد شدی باید قوی باشی.


بله بزرگ شدم
ستاره زمینی
6 مهر 91 10:03
عزیزم ماشالله به این پسر شجاع.

ساعتتم خیلی خوشگله.


ممنون عزيز دلم
سپیده
6 مهر 91 22:06
سلام خانمی. گل پسری چطوره؟ ایشالله سر فرصت مسابقه جدیدی می زارم.


ممنون از همراهيتون
ستاره زندگی
8 مهر 91 14:16
مامانی ،پسرمون مسواک بزنه یا نزنه این دندونها میفته
ستاره میگه باید این دندونها بیفته تا بری کلاس اول


انشائ الله
زهره مامان آریان
9 مهر 91 0:39
الهی آفرین پسرم
من هنوز که هنوزه از دندون پزشکی به شدت میترسم.
چند روز پیش رفتم دندونامو جرم گیری کنم با اینکه میدونستم درد نداره تمام بدنم می لرزید.
ماشالله به شجاعتت عزیزم


عزيز دلم ممنون كه به ما لطف داري