سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 26 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

تاج سر مامان

كادوهاي روز كودك

1391/7/18 14:46
657 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم

وقتي صبح ديروز بردمت مهد يه بنري را جلوي در ورودي گذاشته بودند كه عكس مقام معظم رهبري بود كه براي آرميتا  كتاب ورق مي زد.وقتي عكس را ديدي گفتي: مامان منو ببر پيش امام خميني.درحالي كه لباس هايت را عوض مي كردم گفتم: چند بار بگم  امام فوت كردن.با عصبانيت گفتي: بابا مي دونم مي گم منو ببرين پيش اين امام !

عزيزم ديروز كه  تورا از مهد گرفتم توي دستهات كادويي بود كه همكاران مهد زحمت كشيده بودند ، برات تهيه كرده بودند ، يه ماشين كنترلي.

من هم به نوبه خودم سه جلد كتاب با عنوان : قصه بخوان و رنگ كن (1) و (2) و مجموعه 30 جلدي قصه هاي شيرين جهان را برايت تهيه كرده بودم.بابا هم برات يه شمشير خريده بود بدون نيزه ! آخه اين چند روزه حسابي گير دادي كه برات نيزه تهيه كنيم.واينكه ديروز خانم كاوه عزيز كلي برات كيهان بچه ها آورد و قول داد كه عكس ها و نقاشي هايت را در كيهان چاپ كند.به اميد آن روز.

داشت يادم مي رفت: بابا همراه يه نيزه برات يه ماشين هم خريده بود كه ديروز توي مهد خرابش كرده بودين.وقتي ماشين را نشانم دادي كه نه چرخ داشت و نه چيزي به اسم ماشين گفتم: مگه نگفتم اسباب بازي هايت را خراب نكني.گفتي : علي رضا خراب كرد گفتم خب بهش بگو خراب نكنه .با قيافه اي حق به جانب در حالي كه زل زده بودي به چشمهام گفتي: مامان من فكر مي كردم الان به من مي گي فداي سرت ولي باهام دعوا مي كني.دوستت ندارم.

واينكه چقدر ناراحت شدم به خاطر سانحه اي كه در مشهد به وقوع پيوست.

اسباب بازي جديد محمد سپهر :

روز جهاني كودك

ساعت : 14:28 دقيقه نوشتم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان علی خوشتیپ
18 مهر 91 14:37
به به خوش به حالت محمد سپهر جون.علی که هیچی گیرش نیومد
مبارکت باشه


عزيزم .
مامان علی خوشتیپ
18 مهر 91 14:37
منم برای اون بچه ها گریم گرفته بود...وای همش فکر میکردم علی هستن


عزيزم خدا نكنه.سانحه بدي بود.
مهسا
18 مهر 91 15:16
مبارک باشه محمد سپهر جونم


ممنون عزيز دلم
مامان پریسا
18 مهر 91 16:09
مبارک باشه محمد جان


ممنون عزيزم
شبنم
18 مهر 91 16:54
کامنتم ثبت شد؟


متوجه نشدم ؟!
مامان آرمان
18 مهر 91 17:33
سلام
روزت مبارک
امیدوارم همیشه شاد باشی.
کادوهات هم مبارک


ممنون عزيزم
ستاره زندگی
18 مهر 91 20:31
به به ،خوش به حالت عزیزم


ممنون گلم
مادر کوثر
18 مهر 91 21:56
سلاااااااااااااام
ما برگشتیم
بیا پیشمون


حتما مي يام
مامان طاها
19 مهر 91 0:03
سلام زهره جون.خوبید؟گل پسر خوبه؟کادوها مبارکت باشه محمدم


ممنون عزيزم
مامان محمد صدرا
19 مهر 91 7:37
قربونت برم با این شیرین زبونیات


عزيزم
مامان محمد صدرا
19 مهر 91 7:37
خصوصی داری


حتما مي يام
ني ني شكلك
19 مهر 91 9:07
روز جهانی کودک بود, اصلا حواسم بهت نبود .. کوچولو روزت مبارک !!


عزيزدلم روز شما هم مبارك
محیا کوچولو
19 مهر 91 9:11
سلام منم روز کودک را به شما محمد سپهر نازنازی تبریک میگم
هدیه هاتم مبارک


ممنون عزيز دلم
مامان نازنین زهرا
19 مهر 91 9:44
سلام روز کودک و کادو های قشنگت مبارک عزیزم


ممنون عزيز دلم
مامان نيما
19 مهر 91 11:45
عزيزم روز ت مبارك كادوهتم مبارك


ممنون عزيز دلم
باراز سلام
19 مهر 91 13:01
سلام
کادوهای محمد جون مبارک بشه
امشب از تلوزیون اقا را نشونش بده
از نظر لطفت ممنونم
انتقادات را هم بنویس برام
قلم خوبی داری
شغلت ومیگی اگه دوست داری


محمد عاشقه امامه .
مي يام پيشتون
zizigo0ol0
19 مهر 91 13:40
baba eyval mohamad sepehr che mashin khoshgeli dari


عزيزم
مادر کوثر
22 مهر 91 11:24
آخییییییییییییی
کادوهات مبارک

وای چه مامانیه با حالی داریا. قدرشو بدون اساسییییییییییییی


ممنون از لطفت