سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 27 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

تاج سر مامان

پخش صداي محمد سپهر در برنامه سلام كوچولو!

1391/7/29 14:33
1,479 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم يكشنبه هفته پيش درست 23 مهرماه اومدم دنبالت تا سر برنامه "سلام كوچولو"حاضر باشي.مثل هميشه خواب بعدظهرت به هم خورده بود و احساس كسالت مي كردي. گفتم: ديگه نمي يام دنبالت تا اين طوري اذيت بشي.قبول كردي.ولي وقتي از پله هاي راديو بالا اومدي گفتي: مامان زودباش بريم استوديو الان برنامه تمام مي شه .

رفتي و چند تا شعر خوندي قراره صدات در روزهاي دوشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه هشتم ، نهم و دهم آبان ماه پخش بشه.

"سلام كوچولو " براي سنين خردسالان تهيه و از ساعت 10:15 صبح پخش مي شه.

من هم برات اسباب بازي بولينگ را خريدم چون مثل هميشه پسر خوبي بوده و هستي.

داخل استوديو

محمد سپهر و آتوسا :

داخل استوديو

مابقي عكس ها را در ادامه مطلب ببينيد:

پيش آقاي گودرزي صدابردار برنامه :

داخل استوديو

يادش بخير اون روز همكارمون به خاطر به دنيا اومدن بچه سومش به ما ناهار داد.منم كه بدون تو چيزي از گلوم پائين نمي ره.براي همين توي ظرف صبحانه ات مقداري غذا برداشتم.وقتي اومدم دنبالت و آفيش مشكل داشت از فرصت استفاده كردم و چند تيكه جوجه كباب بهت دادم و برات دلستر را باز كردم تا بنوشي.خيلي خوشحال شدي كه به فكرت بودم.

عزيزم موقع ضبط  آخرين برنامه وقتي داخل استوديو بودي گفتي: خانم وكيلي من ديش دارم.زود در را باز كردم و به دستشويي رفتيم وقتي اومدي ديگه نمي شد سر ضبط برنامه حاضر بشي براي همين يه صندلي گذاشتم و پيش آقاي گودرزي نشاندمت تا اتفاقات استوديو را ببيني بعد وقتي متوجه شدي برنامه تمام شد چشمهايت را پر از اشك كردي و گفتي: من هنوز شعرهايم را نخوانده بودم.قربون اون دل كوچيكت برم كه خيلي زود مي شكنه.

مادر ساعت : 14:23

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مادر کوثر
29 مهر 91 14:52


بازم مثله همیشه محمدسپهر برنده میشه

تاریخ و ساعت پخش برنامه رو یادداشت میکنم که یادم بمونه

مرسی مامانی


عزيزم.
محمد
29 مهر 91 15:10
ماشاءالله
امیدوارم همیشه موفق وموید باشید محمد سپهر


ممنون عموي هميشه مهربون
مامان ماهان عشـ❤ــق
29 مهر 91 15:21
وااااااااااااااا چی از این بهتر.شنیدن صدای محمدسبهر نازنین.


عزيزم همچين با ذوق و شوق گفتي كه منم ذوق زده شدم.
ستاره زمینی
29 مهر 91 15:39
افرین اقا محمد سپهر خان منتظر شنیدن صدای قشنگت هستیم.


ممنون خانومي
ستاره زمینی
29 مهر 91 15:41
*


عزيزم
مامان احسان
29 مهر 91 15:43
سلام دوستم بالاخره قدم رنجه نمودید و به ما سر زدید ها سپاس . موفق باشی محمدم

عزيزم ما هميشه به شما سر مي زنيم
مامان امیر مهدی
29 مهر 91 15:46
اگه یادم نره حتما صدای نازشو میشنوم
اسباب بازیت هم مبارکت باشه گلم


عزيزم
سپیده
29 مهر 91 20:18
خانمی درستش کردی برام بفرستش.
http://koodakeman91.niniweblog.com/


حتما عزيزم
الهه مامان روشا جون
29 مهر 91 23:44
عزیزم بازم آقا محمد سپهر و شعر و رادیوووووووووووو.
ای کاش ِيادم بمونه.





عزيزم
الهه مامان روشا جون
29 مهر 91 23:44
راستی زهره جون رمز رو واست تلگراف کردم.چک کن


حتما عزيزم
ستاره زمینی
30 مهر 91 14:36

منتظر صدای قشنگت هستیم.


ممنون عزيزم
یاس
30 مهر 91 14:52
الهی که همیشه موفق باشی گل پسر ناز.میبوسمت هزارتا


ممنون عزيز دلم
بهار
30 مهر 91 15:09
با اجازه لینکتون میکنم


ممنون ولي اي كاش از خودت نشاني اي مي گذاشتي تا من هم بتونم با شما آشنا بشم
ستاره زندگی
30 مهر 91 16:08
منتظر شنیدن صدایش هستیم
آخرش مطلبتون کمی ناراحت کننده بود


عزيزم ناراحت نشو
محيا كوچولو
30 مهر 91 22:35
ماشالله خاله ديگه محمد سپهر داره همه بخشهاي سازمان رو قرق ميكنه!!
فقط مونده كه اخبار جوانه ها رو بگه



عزيز دلم اگه متوجه بشم علاقه داره حتما اونجا هم مي برمش
مهسا
1 آبان 91 9:31
سلام قربونت برم من محمد سپهر جون به به صداي گل پسري رو مي تونم بشنوم انشا ا... هميشه شاد باشي گل من
قربون دل مهربون همه مامان هاي ناز برم من كه اينقدر به فكر بچه هاشون هستند مامان محمد سپهر جون دوستتون دارم خيلي زياد


عزيزم مهساي عزيز هميشه خوب و خوش باشي
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
1 آبان 91 9:44
آفرین به محمد سپهر و این خاطرات قشنگ

افرین به این مادر نمونه که همجوری سعی داره این خاطرات قشنگ یاد پسر گلش بمونه


ممنون از نظر لطف و ديدگاهتون
مامان یکتا
1 آبان 91 10:05
افرین محمد جان با اون همه استعداد قربونت برم


عزيزدلم خدا نكنه.
ستاره زمینی
1 آبان 91 12:26

عزیزم کی به 8ابان میرسیم دلمون کم طاقت شده میخواد صدای گل پسری را بشنوه.....


امان از اين دل مهربون!
مامان پریسا
1 آبان 91 14:47
افرین محمد جان پسر خوب


ممنون عزيز دلم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
2 آبان 91 14:34
افرین به این مامانی فعاللللللللللللل


ممنون عزيز دلم
عمه ی لارا
2 آبان 91 17:35
سلام مامانی مهربون ماشالا به این پسرباهوش فعال وباذوق ازهمه مهمترپدرومادر خوبش امیدوارم محمدسپهر درهر عرصه ای از زندگی موفق باشه زیرسایه پدرومادرمهربون آفرین به توپسرگل ودوست داشتنی


ممنون از دعاي خيرتون
عمو روحانی
2 آبان 91 19:13
سلام. ماشالله بازم گل کاشتی . مطمئنم با این مامان وبابای خوبی که داری و این هوش واستعدادت آینده خوبی در انتظارته . موفق باشی

ممنون عموي مهربون ما هميشه محتاج دعاي شما خوبان هستيم

مادر کوثر
7 آبان 91 14:43
سلام مامانی

فردا صب ساعت 10:15 باید رادیو روی چه موجی باشه؟؟؟

این برنامه رو تا حالا نشنیدم خب


عزيزم دوستت دارم مي يام برات توضيح مي دم.