سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 26 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر و عموهاي فتيله اي !

1392/4/11 13:57
2,304 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم سلام..........قبلا روي وبت شعري را كه در مورد امام خميني خوانده بودي را گذاشته بودم........يه چند وقتي يه كه شعر"اي ايران"را برات گذاشتم...رفته بوديم خونه عمو مجيد ...قرار بود دومين مناظره انتخاباتي از تلويزيون پخش  بشه...بابا داشت استراحت مي كرد كه عمو تارش را آورد و شما خوندي......

فكر كنم يه چند روز مونده بود به سالگرد رحلت امام ، كه عمو روحاني از وبلاگ( پرسمان) تماس گرفت و گفت: محمد سپهر دوست داره سر برنامه فتيله ها حاضر بشه...خوشحال شدم كه عمو به فكرمونه...گفت: به شرطي كه همين شعر امام خميني (ه) را بخونه..چون پيشنهادش را به آقاي مسلمي دادم.....سرم خيلي شلوغ بود..درگير خبرهاي انتخاباتي..تازه مي خواستند برام شيفت هم بذارند....با خوشحالي به گوشي آقاي مسلمي زنگ زدم، قرار شد بعدظهر باهاشون تماس بگيرم تا شما  شعرتون  را بخونين......فكر كنم ساعت 18 بود كه تماس گرفتم و بعد از كلي احوالپرسي با خنده شعر را خوندي.......قرار شد ايشان با من تماس بگيرند.....سالگرد رحلت امام گذشت تا اينكه چند روزي مانده بود به جشن نيمه شعبان كه عموي مهربون تماس گرفتند و گفتند: گل پسري به عنوان تماشاچي مي تونه در برنامه حضور پيدا كنه...

     تاج سر مامان داخل استوديو !

دوشنبه نيمه شعبان......بعد از اينكه ناهار خورديم..آماده شديم كه بريم سر ضبط برنامه فتيله ها.....بابا حسابي شيك كرده بود...خيلي دوست داشتم شما و بابا برين داخل استوديو ولي پاتو توي يه كفش كردي كه من با مامانم مي رم...هر چي گفتم مامان با بابابري بهتره..هم اينكه بيشتر توي تصوير نشونتون مي دن هم اينكه مامان بزرگ و كلا طايفه پدري مي تونن پدر را ببينن.....فايده اي نداشت .. خروس تو يه پا داشت.....داخل شديم...استوديو را خيلي قشنگ تزئيين كرده بودند..

بچه ها حسابي تشنه شده بودند

استوديو

برنامه به خوبي پيش مي رفت....بماند كه خيلي از مادرها به خاطر اينكه آرايش غليظي كرده بودند، باعث شدند كه تصوير بردار تصميم بگيره از خانم ها تصوير برداري نكنه......تا اينكه به خاطر كلوپ برنامه و تولد آقا امام زمان(عج) كيكي را به استوديو آوردند....دل اكثر بچه ها آب افتاده بود...پسرهاي بزرگ هم دلشان يه قاچ كيك مي خواست.....ولي كيك به پشت صحنه منتقل شد...راضي كردن بچه ها كه اين كيك براي عوامل پشت صحنه ست خيلي سخت بود....هر چي گفتم مامان پيش عموها بريم براي عكس نپذيرفتي....خيلي خسته بودي چون امروز نتونسته بودي خواب داشته باشي...به خاطر نيمه شعبان ساعت برنامه هم بيشتر شده بود....برگشتني كلي گريه مي كردي كه من كيك مي خوام..هر چي گفتم برات از شيريني فروشي مي خرم قبول نكردي كه نكردي..آخه مي گفتي: كيك برنامه كيك امام زمان بوده..شيريني فروشي ها كيك امام زمان ندارند.....

داخل استوديو

ويه عكس يادگاري با صندوق عمو فتيله ها

داخل استوديو

با كلي تاخير صبح امروز ساعت 9:00بماند كه اينترنت قطع شد و نتوانستم آپ كنم والان ساعت 13:00 دارم آپ مي كنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مادر کوثر
11 تیر 92 16:40
به به چه گزارش جالبی
خوش به حال محمد سپهر جون

مامانی خبرنگار هم که حسابی به همه ی جنبه ها پرداختن

نگاهای منتقدانه ات منو کشونده!


عزيزم.....ما اينيم ديگه...
مادر کوثر
11 تیر 92 16:40
تلگراف داری مامانی


عزيزم.......با كله اومدم....
مفقود الاثر
11 تیر 92 19:51
سلام

خدا حفظش كنه

يا حق


ممنون برادر
علی
11 تیر 92 23:53
سلام
ممنونم از شما
لطف دارین
ماشاء الله به سید عزیز
خوشبحالش



ممنون از لطفتون
مامان ماهان
12 تیر 92 1:31
سلام خانم.سلام محمد سپهر .موفق باشی پسر معروف.چرا ازقبل خبر ندای ببینیم.
وای ببخشید من همیشه با اسپیکرهای خاموش میام نت.آخه معمولا ساعاتی که ماهان خوابه میام.
راستی یه پیام میخواستم برای مادر کوثر بذارم وب خودشون رو که حذف کردن گفتم اینجا رو میخونن:
دوست عزیزم سلام.امیدوارم شاد و سلامت باشین.یه عالمه حرف براتون داشتم اومدم وبتون خیلی ناراحت شدم.همون یک جمله ای که نوشتین آدمو به هزار فکر فرو میبره.باز نگرانتونم.از ته دل براتون دعا میکنم.
ایشالله که دلتون شاد باشه.آمین.


عزيزم.....مامان كوثر اينجا را بخونين لطفا..ببين چقدر طرفدار دارين....
سپیده
12 تیر 92 2:49
سلام خانمی.
چشم ]

ღبارانღ
12 تیر 92 10:49
سلام عزیزم...
............................................................
همیشه از مهرتون خوشحال می شم...ممنون که با اینهمه مشغله به یادم بودید...خدا سایه گر مهرت را همیشه حفظ کنه...سید محمد سپهر را هم ببوسش...


ممنون مهربونم..........
ღبارانღ
12 تیر 92 10:50
چه خوب که رفته....
گزارش جالی بودبرام...
ان شالله همیشه به شادی دستتون بند باشه...
قسمت رفتن اقای پدر و طایفه پدری خنده ام گرفت... باحال نوشته بودی...خبرنگارانه...


سلام عزيز دلم..ممنون از نوع نگاه و نظر قشنگت.....ممنون كه مثل هميشه برام دعي خير مي طلبي
ღبارانღ
12 تیر 92 11:21
زهره جون...چرا من نظرگذاشتم...نمی دونم چرا یادت نیست... امدی گفتی به حرمت این روز همه یز را فراموش کنیم منم فراموش کردم... جدی می گم...من وقتی یه چیزی را بگم پاک میکنم از قلب و روح و همه وجودم پاک میکنم و دیگه اصلاااااااا بهش نه فکر میکنم و نه دوست دارم حرفش را بزنم....مطمئن باش..هیچ دلخوری نیست.... دوستهای واقعی از هم ناراحت می شوند و با گذشت بیشتر به هم نزدیک می شوند.... من همه یز را فراموش کردم...نیامدنم هم گفتم چون وقتم کمه فقط به کسانی که می ایند سر میزنم..و یه وقتایی دروغ نگم یه سری که یه حسی ازشون میگیرم...خیلی وقتها هم به اونا سر نمیزنم..ولی تو وبم براشون می نویسم..بدون اینکه کسی بفهمه مربوط به انهاست... هیچ دلخوری نیست...مطمئن باش...
ღبارانღ
12 تیر 92 12:35
ممنون زهر جون...لطف کردی..خدا مامان گلتون را حفظ کنه...



ممنون عزيزم
مادر کوثر
12 تیر 92 14:19
میبینم که ستاد انتخاباتی راه انداختی

موبارکه


عزيز دلم
مامان مهدیار
12 تیر 92 17:22
سلام عزیزم

من با کمال میل موافقم

در ضمن به خاطر پسر گلتون بهتون تبریک میگم
هم سیمای زیبایی دارند هم اسم خیلی قشنگی

من شما رو لینک میکنم امیدوارم دوستان خوبی برای هم باشیم


سلام خانومي ممنون ...فقط من نه توي وبتون نه توي وب سپيده جان عكس كودكتان را نمي بينم تا بذارم..با افتخار لينك شدين..
مامان مهدیار
12 تیر 92 17:38
خودمم نمیبینم عکس رو نمیدونم چی شده

من همین وبلاگم رو تو نی نی وبلاگ هم انتقال دادم

تو نی نی وبلاگ عکس باز میشه

وب سایت این نظر رو باز کنید وبلاگ باز میشه

الان مي ذارم...
ستاره زندگی
12 تیر 92 22:32
سلام مامانی
خیلی دقیق گزارش نوشتید
واقعا خبرنگارید
کیک امام زمان نوش جونت


خواهش مي كنم..ولي ما كيكي نخورديم...
سپیده
13 تیر 92 1:56
خانمی خیلی ها به من رای دادن و واقعا منتظرم تعداد ارا رو ببینم که امیدوارم تقلبی صورت نگیره و از این به بعد هر کی خواست به من رای بده می گم این سه کد رو وارد کنه.
اگه هم برنده نشیم مهم دوستی ما 3 نفره که ثابت شد


عزيزدلم دوستي تو قبلا به من ثابت شده.....انشاء الله كه كوچولو برنده شن...
sajede
17 تیر 92 21:41
ray dadim


ممنون عزيز دلم
قطره
20 تیر 92 0:07
حتما ب سید جووون رإی میدم عزیزم



ممنون گلم
مامان ماهان
20 تیر 92 10:32
سلام به محمد سپهر ناز و مامان مهربونش،خیلی دلم براتون تنگ شده بود،،حالا که امتحانم بد شده دیگه با خیال راحت هر روز آنم...


عزيزم .....مگه چند شدي؟..اشكال نداره..منم فردا امتحان دارم
مامان ماهان
20 تیر 92 10:34
وای چه خوب ،،خوش بحال محمد سپهر جونم که این همه طرفدار داره و عمو فیتیله ها شخصا تماس میگیرن و دعوتش میکنن،،،عزیزم اینا بخاطر باهوشی و نازی خودت و البته احترام مامان گلت هستش ها،،


عزيزم باني اين كار خير عموروحاني از وب پرسمان بود.
مامان ماهان
20 تیر 92 10:35
الهی فدات که خروست یه پا داره و بلاخره مامانی رو با خودت همراه کردی


عزيزم...شما به ما لطف دارين
مامانی درسا
24 تیر 92 1:19
الهی من این پستو نخونده و ندیده بودم خیلی خوشگل گزارش کردی .... محمد سپهر قدر مامانو بدون ......

ممنون عزيز دلم..شما به ما لطف دارين..