سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 26 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

تاج سر مامان

خير مقدم محمد سپهردر روز جهاني كودك :

1392/7/20 13:24
1,994 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلبوته مامان  اين پست را بايد زودتر مي ذاشتم اما به خاطر  كسالت عجيب و غريبي كه پيدا كرده بودم نشد.

دوشنبه اي مربي ات خاله ليلا با موبايلم تماس گرفته بود كه محمد سپهر را براي خير مقدم انتخاب كردند.تاكيد كرد كه براش لباس محلي تهيه كنم و جمله اي كه در روزنگارش نوشته را باهاش تمرين كنم.

يه لباس عرب از كربلا برات خريده بودم...حوصله خيابان گردي نداشتم براي تهيه لباس..اونقدر مريض احوال بودم كه نگو.....از قضا عمويت هم آمده بود....حال نداشتم حمامت كنم...تو هم با بابا حمام برو نبودي..فقط با ليف و صابون افتادم به جون پاها و دستهايت..خداراشكر تميز بودي ولي من دوست داشتم صورتت از تميزي برق بزنه....چند باري متن را تكرار كرديم:"از طرف همه كودكان مهد كودك حضورتان را خير مقدم مي گوييم." اول همكاري نمي كردي و مي گفتي:آخه چرا من بايد خير مقدم بگم منم توضيح دادم كه چون مديرتون صداتو از راديو شنيده اين طور تصميم گرفتن......بگذرد يه چند باري هم به شوخي گفتم مامان يهو نگي:" حضورتان را خر مقدم مي دانيم"..با اين شوخي مي خواستم اين جمله را بيشتر تمرين كني....صبح توي مهد دندانهايت را مسواك كردم تا خوشبوي خوشبو باشي....بعد به خدا سپردمت.....بعد از خودت شنيدم كه همراه با آتوسا همون كه يه مدت سر برنامه "سلام كوچولو "حاضر مي شد، خير مقدم را گفته بودين.

(كاش عكاس از روبروي بچه ها عكس مي نداخت)

كودك

همكاران هم گفته بودن عكس بچه ها را توي سايت گذاشتن.

هر سال به مناسبت روز جهاني كودك جناب آقاي تقدس نژاد به همراه مديران رفاه از كل مهد كودك بازديد مي كنند و به بچه ها جايزه مي دهند.

(رديف بعد از دخترها از هر طرف كه بشماري نفر سوم خودت هستي )

مهد كودك

مادر ساعت 13:19

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

دوست
20 مهر 92 14:19
محمد سپهر چه لباس قشنگي پوشيدي......چقدر قشنگ خير مقدم گفتي......آفرين......قربون اون خنده هات سيد جان....


ممنون عزيز دلم.......شما به ما لطف دارين
مامان علی خوشتیپ
20 مهر 92 14:19
هزار ماشاالله به پسر باهوش و زرنگمون...مطمئنم توی لباس محلیا خوشگل شدی


ممنون عزيزم....شما به ما لطف دارين..
مامان احسان
20 مهر 92 14:45
سلام گل آقا روز تو هم مبارک


ممنون عزيز دلم
مامان مهرزاد جان
20 مهر 92 14:50
آفرین آقا محمد سپهر جون
به خاطر همه چی تو رو انتخاب کردن هم خوشکلی هم خوش تیپ هم خوش صدا


وايييييييييييييييييييييييييييييچقدر ذوقيدم...
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
20 مهر 92 15:32
عززززززيزم
خيلى خوبه .... ايشالله هميشه موفق باشى آقا سيد كوچولو


ممنون عزيز دلم.
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
20 مهر 92 15:33
مامانى جون چى شدى ؟ خدا بد نده ...
ايشالله بهتر باشى


ممنون از اينكه به فكرمي.....اول از سرفه خشك شروع شد بعد سردرد بعد دكتر گفت: سينوس هام چركي شده...خودم را بستم به قرص آموكس كلاو......خداروز بد به هيچ كس نده..سردردام بيشتر شد...حالت تهوع هم اضافه شد....چهارشنبه اي مرخصي گرفتم نيامدم سركار...خداراشكر بهترم..
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
20 مهر 92 16:07
خصوصى


حتما
سارهــــــــ .✿
21 مهر 92 0:21
کلا لباس محلی خیلی به گل پسرت میاد.... ماشاالله بهش


ممنون عزيز دلم
آیسان مامان ماهان
21 مهر 92 11:15
سلام دوست خوبم،بمیرم چرا کسالت داشتی،،الان که انشالله بهتری؟؟؟؟؟؟؟؟


ممنون بهترم....ممنون كه به فكرمي
آیسان مامان ماهان
21 مهر 92 11:16
وای چه افتخاری،،این محمد سپهر اونقد ت دل برو هست که همه جا دعوتش میکنن خخخخخخخخخ


عزيزم.....
آیسان مامان ماهان
21 مهر 92 11:17
وای برا تمرین خیرمقدمتون چقد خندیدیم من و ماهان


ما هم هنوز مي خنديم
آیسان مامان ماهان
21 مهر 92 11:18
محمد سپهر جونم میبینی چه مامان فوق العاده داری که با اون کسالتش ،رخت و لباس و تنتو برات تمیز و مرتب کرده ،،من جای تو بودم الان میرفتم دستشو ماچ میکردم


عزيزم اين كمترين وظيفه مادري يه ......هر بچه اي مامان شاداب و فعال مي خواد
آیسان مامان ماهان
21 مهر 92 11:19
تاج سر همیشه موفق بای و حق نگهداررررررررررررررررررررررررت


ممنون عزيز دلم
مامان محمد صدرا
22 مهر 92 6:11
ببویش سید نازمو چی شده خدا بد نده؟


ممنون عزيز دلم .....يه كم كسالت داشتم
مامان نیایش
23 مهر 92 10:09
آفرین گل پسرم چه ماه شدی چه خوشتیپی توعزیزم روزت مبارک کودک امروز و مرد فردا


ممنون از دعاي خيرت..
مادر کوثر
24 مهر 92 14:22


به به به ماشالله به این گل پسر

همیشه تمیز و شاد و سلامت باشی

ممنون از تبریک شما مامانی


خواهش مي كنم عزيز دلم....وظيفه بود
زهرا(✿◠‿◠)
27 مهر 92 6:39
سلام عزیزم...
خوبی؟
چرا کسالت داشتی ؟ الان بهتری خدارو شکر؟؟؟
قربون گل پسری که انقد لباس محلی بهش میاد!


ممنون عزيز دلم...خدا را شكر بهترم..ببوسين روي گل پسري را
حباب
17 آبان 92 2:57
سلام عزیزم ای جان چه گل پسری و به به رادیو......من از دوستان آیسان و قطره هستم ...خیلی خووووووشحالم از آشنایی ...فدای شما


سلام عزيزم حتما مي گردم و نشاني ازتان پيدا مي كنم ممنون خوشحالم كه از دوستان ما هستين
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
25 آبان 92 20:07
عال بودنتون رو عشششششششششششق است.....
مامان سيدمحمدسپهر
پاسخ
ممنون عزيز دلم