سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 26 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر و بی خوابی

1390/6/22 15:07
658 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان .

  یه شب حسابی بی خوابی به سرت زده بود . نمی خواستی بخوابی یا اینکه اصلا خوابت نمی برد. نمی دونم بایستی پرتقال فرو ش را پیدا می کردم. آخر سر من هم سعی کردم به جای غر غر بیخود با هم شب خوبی را پشت سر بگذاریم .  "نا گفته نمونه با با رفت توی اتاق خواب و تا صبح خوابید فکر کنم هزار تا خواب دید "بعد از اینکه حسابی با اسباب بازی هایت بازی کردی، لو گو هایت را کنار هم چیدی  رویش دستمال کاغذی گذاشتی و بالا و پایین می پریدی .

بازی

بازی

بازی

تازه اگه من هم چرت می زدم . داد می زدی که مامان نخواب نخواب !

آخه گل مامان می دونی ساعت چنده؟!

ساعت چنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)