سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

تاج سر مامان

یادش بخیر محمد سپهر

1390/10/6 14:59
550 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم. خوبی؟!  فکر کنم دیگه از خواب بیدارشده باشی؟! دیشب  پیش خاله نشسته بودی و خواهش می کردی که خاله لب تابش را روشن کنه و سی دی ببینی. از بس که من سردرد داشتم.متوجه کارهای تو نبودم.  خاله می گه هم سی دی زبانت را دیدی،هم تام وجریی و خونه مادر بزرگه رو.  فقط یادم می یاد ساعت  12 شب بود که منو از خواب بیدار کردی که دستشویی داری. دوباره بیدارم کردی که چایی و کیک می خواهی.گیج خواب بودم بلند شدم و برات یه فنجان  چای دم کردم و یه قطعه کیک. وقتی خوردی ، دستای منو توی دستات گرفتی و گفتی، خوابم نمی یاد. گفتم بسم الله بگو و بخواب.

صبحی بدجوری خواب خواب بودی. دلم نیومد بیدارت کنم. فقط بوسیدمت وبردمت دستشویی . وبه خدا سپردمت.  همین الان بابایی از کنارک با من  تماس گرفت و احوالت را پرسید ؟!من هم گفتم که دیشب اخبار ساعت 21 را دیدی به امید اینکه بابایی را ببینی.

گلی امروز هوا بارانی بعد برفی شد.  یاد آدم برفی پارسال افتادم که بچه های مهد جلوی مهد درست کرده بودند وازاون به بعد کارهر روز  تو شد ساختن آدم برفی.

آدم برفی

گلی یکسال گذشت وتوچه زود بزرگ شدی.  خدایا یعنی من می تونم پابه پای تو جلوبیام.

خودت کمکم کن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان عسل
6 دی 90 14:09
سلام گلم. روز برفيتون به خير. ايشالا که هميشه سالم و شاد باشيد و سايتون بالا سر محمدسپهر جان باشه عزيزم سوء تفاهم شده. من ناراحت نشدم وفقط متوجه منظورتون نشدم که پرسيدم. مرسي از جوابتون و به قول خودتون بي خيال
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
6 دی 90 18:49
سلام.زنده باشه تاج سر مامان.
محيا كوچولو
6 دی 90 22:42
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
7 دی 90 16:47
سلام.ممنون از راهنماییهای ارزنده تون.