سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 26 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر و ضبط برنامه جمعه ایرانی !

1390/12/16 9:19
3,881 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان.دیروز صبح ویدا  شهشهانی هنرمند خوب رادیو توی اتاق اومد و با ذوق و شوقی وصف نشدنی خبر داد که جمعه ایرانی در سالن کوثر خود سازمان ضبط می شه .بعد دعوت کرد که حتما حضور داشته باشیم. ناگفته نمونه که با همون لحن بچه گونه که همیشه اداشو در می یاره خواست که بابا حاجی هم به دیدنش بیاد.

ذهنتون جای بد خطور پیدا نکنه توی مراسم ولیمه که بابایی به خاطر بازگشت من از کربلا ترتیب داده بود ،  شهشهانی هم همسفر من در کربلا بود، که در مراسم اومد و با باباحاجی همصحبت شد و یه جورایی.....

با بابایی هماهنگ کردم که برای ساعت 14 اینجا باشه. عظیمی (همکارم) نیز با همسرش هماهنگ کرد که بمونه !با هم اومدیم  مهد  دنبالت وقتی ازتو  پرسیدم مامانی می دونی می خواهیم کجا بریم ؟با حاضر جوابی گفتی: سینما.گفتم: می شه گفت یه جور سینماست اما کلی می خندیم . تو واژه عمه را  برای خانم عظیمی  به کار بردی. رفتیم  بوفه و برات شیر کاکائو ، کیک ، ژله و  پاستیل خریدم. عمه هم به تعداد تخمه مزمز خرید.

خیلی خوش گذشت .کلی خندیدیم.خاله آزاده هم به جمع ما پیوست و برامون بستنی خرید.

می دونستم که اگه بیش از این آزادت می ذاشتم کنار تنگ های بزرگ ماهی می رفتی و حسابی ماهی بازی می کردی. فکر کنم ساعت 19:30 دقیقه بود که گفتی : مامان خسته شدم دیگه بریم خونه. توی ماشین صحبت از تهیه شام بود گفتم : من که حوصله پخت و پزندارم. بابایی گفت : خودم کوکو درست می کنم که تاج سر پیشنهاد داد: بریم پیتزای جنگل ! شام  رفتیم پیتزای جنگل و پیتزا یونانی خوردیم

محمدسپهر و ویدای عزیز!

جمعه ایرانی

 

مابقی عکس ها را ادامه مطلب ببینید:

 

 

محمد سپهر حین دیدن!

برنامه

نمایی دیگر!

جمعه ایرانی

 

هنرمندان خوب جمعه ایرانی!

هنرمندان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مریم مامان نخودچی
16 اسفند 90 10:09
ای بابا کجاییییییییی جوونی....
ماهم سوسول بودیم تو خط مجری و مجری گری....
به به...
راستی ادرس بده کدوم بخش براشماهم گل میاریم....

الهی شوخی کردم. دوستت دارم . تازه اگه می خوای
شما در برنامه جمعه ایرانی شرکت کنی.دوشنبه هفته آینده بیا سالن کوثر- ساختمان اداری- روبروی سوپر استار
ساعت 15:30 دقیقه
مریم مامان نخودچی
16 اسفند 90 10:35
مرسی عزیزم....
مااون سالن واسه همایش های نیم رخ زیاذ اومدیم....


الهی این مثل همایش های برنامه نیم رخ نیست.بیا کلی می خندی.
مادر کوثر و علی
16 اسفند 90 11:30
از وقتی که شما آموزش گذاشتن صدا در وبلاگ رو خواستین!
ما که دیروز خیلی بهمون خوش گذشت
یکتا کیه؟؟؟حسابی به بوی گل حساس شدیا

به قول محمد سپهر حواسم رفت. چند تا وب را با هم باز کردم. کوثر جون را ببوس
مادر کوثر و علی
16 اسفند 90 11:35
به به به
ایشالله همیشه به شادی و بخور بخور



نشانی را گذاشتم تو هم دوست داشتی بیا
مادر کوثر و علی
16 اسفند 90 11:45
کجا گذاشتی؟ نشانیه چی؟
یه کم بیشتر توضیح نمیدین مامان هنرمند؟

حواست را جمع کن گل .. بلبل....
اگه دوست داری بیایی ضبط برنامه جمعه ایرانی را ببینی.دوشنبه هفته آینده بیا پائین تر از پارک وی روبروی سوپر استار- ساختمان اداری - سالن کوثر ساعت 15:30 دقیقه
مادر کوثر و علی
16 اسفند 90 11:59
آهاااااان حالا شد.
چشم اگه بتونم حتما میاااااااام

چشمت بی بلا خوشحال می شم ببینمتون

داداش سجاد
16 اسفند 90 12:59
گناه می شد به من میگفتی بیام داداشی

الهی داداشی.یه هو شد .انشاء الله برای دوشنبه برنامه ریزی کن!
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
16 اسفند 90 14:23
سلام.آفرین.
راستی مامانی من هم قبلا به ماهان پاستیل و ژله میدادم.خانم دکتر فردوسی گفتن چون رنگ داره تمرکز بچه رو پایین میاره.البته نمیشه کامل قطعش کرد ولی خیلی کم بهش میدم.

سلام گلم . آفرین به چی ؟!
ژله و پاستیل یه خوراکیه تفننیه. الکی خرید می کنهو فقط مزمزه می کنه. مثل تخم مرغ شانسی فقط به خاطر اسباب بازی کوچیکش می خره.ممنون از اینکه یاد آوری کردی.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
16 اسفند 90 15:00
آفرین به مامانی که وقت میذاره برای سپهر حتی تو محل کار.

ای بابا من همیشه وبم را در محل کار آپ م یکنم.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
16 اسفند 90 15:28
اینو که میدونستم.منظورم وقت گذاشتن برای گردش و...

ای مامان ماهان جون این که چیزی نیست.بدون اجازه تاج سر اب نمی خوریم.

مامان محمد
16 اسفند 90 16:00
سلام عزیزم،خوش به حالت خاله عجب جایی رفتی عسیسم،مثل اینکه خیلی بهت خوش گذشته از خنده هات معلومه خالهجونی،ایشالله همیشه خندون و شاد باشی عزیز دلم.رو یه برگ گلابی با یه مداد آبی هزار دفعه نوشتم دوستتون دارم حسابی.

ممنون مامان محمد ما هم شما را هزار هزار بار دوست داریم که اگه غیر از این بود هر روز بهتون سر نمی زدیم.
خاله زهره
16 اسفند 90 16:29
سلام خوبی وب قشنگی داری پسر خیلی خوشگل وبا مزه ایی هم داری خدا حفظش کنه لینکت کردم

هم اسم که هستیم همین را به فال نیک می گیرم.
محيا كوچولو
16 اسفند 90 19:15
خوش گذشت؟
جای شما خالی؟!

مامان بیتا
16 اسفند 90 19:22
گمون کنم محمدسپر هم در آینده رادیویی بشه .راستی صداش چطوره؟


صداش بد نیست ولی خدا نکنه رادیویی بشه.

مادر کوثر و علی
17 اسفند 90 14:53
سلام عزیزم

عرض ادب و احترام دارم

امروز خیلی مشغول بودم. نشد به کسی سر بزنم. حتی شمای گل .البته به شما از قصد سر نزدم چون به بوی گل حساسیت دارم.

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
18 اسفند 90 11:00
سلام.امروز میخواستم بیام یه عرض ادب کنم (اونم وسط این همه کار و خونه تکونی و...)دیدم ای بابا شما تو لینکای ما نیستین.
فکر کن من بیام وب حتما به شما سر میزنم مگه اینکه وقت نداشته باشم.ولی تو لینکام نبودین.
همین حالا لینکتون کردم.
راستی اردیبهشت و ماموریت و خونه ما ...منتظریما.

عزیز سلام . من همیشه به شما سر می زنم. مهم نیست که لینک باشی یه نه ؟مهم دوستییه که خداراشکر ما با هم دوستیم ولی به خاطر اینکه پیشقدم شدی ممنون .من هم با افتخار لینکتون می کنم. تا اردیبهشت هم خدا بزرگه.....
آکام
18 اسفند 90 12:20
سلام ببخشید که من سرم شلوغه وشرمنده تمامی دوستان وبلاگی شدم اینقدر که آکام برای پیدا کردنم تو وبلاگش جایزه گذاشته

الهی ما هم جایزه می خواهیم.
مامان سپهر
18 اسفند 90 16:45
حسابی دارین خوش میگذرونینا...........جای ما خالی............
مامانی این عکسای محمد سپهر که متو امکانات جانبی گذاشتی رو چه جوری درست کردی میشه به منم بگی ممنون میشم؟

حتما می یام توی وبتون توضیح می دم.
ثمین
19 اسفند 90 1:39



مادر کوثر و علی
20 اسفند 90 9:11
سلام خانم با کلاس

پیش ما هم بیا

بوس بوس

کلاسم کجا بود؟!
مامان طاها
20 اسفند 90 9:42
سلام عزیزم
خوبید؟محمدسپهر جان خوبه؟خوش گذشت؟انشاالله همیشه خوش باشید

ممنون عزیزم شما چطورین/
مامان یاسین
20 اسفند 90 11:27
ایشالا همیشه بخندی و خوشحال باشی گل قشنگ

ممنون عزیزم