سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 27 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

تاج سر مامان

روز دلاورمردی مبارک!

1391/2/16 13:18
810 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  امید فردا ، خوبی؟!

گل پسر  می دونم دل توی دلت نیست چون از صبح زود بیدار شدی و با بابا و مامانی رفتی رژه 29 فروردین روز ارتش را ببینی و به اقتدار ، افتخار کنی.

جا داره  که این روز را به همه مردان مرد و به همه شیرزنانی که مردان مرد را پرورش داده و می دهند تبریک بگم . ویه تبریک مخصوص به بابا  و همه همرزماش و تو شکوفه مامان که دوست داری در آینده یا خلبان بشی یا ملوان!

گفتم خلبان چون عاشق هواپیما هستی تازه می گی مامان وقتی سوار هواپیما شدم اونجا چند تا الاغ گذاشتند که بعد الاغ سواری کنم؟

گفتم ملوان چون عاشق آب و دریا و قایقی و من هنوز نتونستم برات یه قایق بخرم که امید دارم برای جشن تولدت این کار را بکنم.

خیلی دوست داشتم برات لباس نظامی (خلبانی  یا ملوانی) بخرم اما دو هفته بود که بابا دیر وقت می اومد خونه و توی این باران های بهاره نتونستم این ریسک را بکنم که تنهایی با هم بریم خرید!

خیلی دوست داشتم امروز باهات بیام اما چون دیشب مدیر مسئول مجله سروش هفتگی  سفارش یه گزارش فوری تا امروز را بهم داد،  نتونستم همراهیت کنم.صبح زود بلند شدم و برات صبحانه املت درست کردم تا موقع تماشا بخوری.

و کلی سفارش بدرقه راهت کردم که مراقب باشی ، مثل پارسال در رژه نیروهای مسلح دست بابا را  رها نکنی و به سمت تانک ندوی.

بعله پارسال  نه پیش من موندی نه بابا یه دقیقه مامان یه دقیقه بابا.نفهمیدم که چه طور شد که تصمیم گرفتی از این ور میدان به اون ور بدوی؟

صدای همه بلند شد حتی فرمانده داخل میدان. اگه یه کم دیر تر می اومدی شاید  ....

عکس ها را برات گذاشتم می تونی ببینی. این عکس ها ماحصل کار روح الله یزدانی عکاس خبرگزاری مهره!

مردد برای رفتن!

رژه

مابقی عکس ها را در ادامه مطلب ببینید:

و فقط یه تصمیم :

(هنوز بابا باور نکرده)

رژه

و حرکت آغاز می شود:

(بابا به پایت نمی رسد)

رژه

رژه

رژه

رژه

رژه

گلی هیچ کس اجازه این همه جسارت را در میدان مستقر رژه نداره.اون روز به یاد صحبت های سردار جعفری افتادم که می گفت: پسر شما خیلی جسارت داره! برای نظام مرد بارش بیارین.

مامان خدا کنه که امروز حرف مامانی را گوش کنی وفقط رژه را ببینی.

عکس ها مربوط به رژه نیروهای مسلح در شهریور 1390 در کنار مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ه) است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مریم مامان نخودچی
29 فروردین 91 9:28
وای.......
راستش بگو بعدا که دستت به گل پسر رسید چیکارش کردی...؟؟؟؟؟


از روی حرص چند تا بوسش کردم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
29 فروردین 91 14:27
سلااااام.
الهییییییییییییییییی من فدای تو.چه شلوار ارتشی بهت میاد خاله جون.
جیگر تو برم با این همه دلاوری.الحق که روزت مبارک.روز باباجون هم مبارک.
مامانی چطور دلت اومد لباس ملوانی یا خلبانی نخریدی؟
تازه ماهان همش به این که باباش یه وقتی سربازی رفته افتخار میکنه اونوقت معلومه که محمد سپهر که باباش این کاره س الان تو نی نی ها برای خودش درجه دار به حساب میاد.
این شکار لحظه که نگفتنی بوده.دست عکاسش درد نکنه.حالا بالاخره کی گرفتینش.رژه به هم نریخت؟؟؟خیلی لحظه جالب و به یادموندنیی بوده.
خوب آخه بابایی یه بار بچه رو ببره تانک سواری دیگه.مگه چی میشه؟این آقا قراره روزی سردار بشه.معلومه که باید از الان دست به کار بشه.
من کشته خلبانیت و دقایق بعد از اونم....

همیشه با گفته هات منو شاد می کنی. خستگی کار را از من می گیری خدا خیرت بده.الان که دارم جواب می دم بابایی رفته ماموریت من در محل کارمشغول تنظیم گزارشم و تاج سر پیش مامانی.خدا همه مامانی های دنیا را طول عمر باعزت و با برکت بده
مادر کوثر
29 فروردین 91 14:28

چه گل پسریههههههههههه
ماشالله

ایول خاله. خوشم میاد که خوب بلدی مامانیتو حرص بدی

با همه این کارا طور دیگه ای دوستش دارم
مادر کوثر
29 فروردین 91 14:29
مامانیه کنجکاو عزیزم
اینقد خودتو اذیت نکن اون پست رمزدار واسه شما و یا کوثر جون نیس


پ نه په واسه کیه؟نکنه خبری یه ؟!
مادر کوثر
29 فروردین 91 14:29
در ضمن به نکته خوبی اشاره کردی. خب از که بریم تو کار توبه؟ آخه بار گناهامون خیلی زیاده
مریم مامان نخودچی
29 فروردین 91 15:04
دوست گلم نی نی قشنگ ما تو مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده
لطفا بهش رای بدید مارو خوشحال کنید...
امیر مهدی کوچولو همون نی نی لخت
http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php

رای گیری روز اول اردیبهشت

میام سر می زنم
محيا كوچولو
29 فروردین 91 17:43
عجب جسارتي واقعاايشالله همين جوري به صف رژه دشمن بزني و همه چي رو بهم بريزي

جسارت ؟اونم چه جورش
محيا كوچولو
29 فروردین 91 17:58
زاستي روزتون هم مبارك

ممنون گلم
مامان طاها
29 فروردین 91 23:15
زهره جون سلام
خوبید؟گل پسر خاله خوبه؟شرمنده اگه جواب پیامهای پر مهرتون رو دیر نوشتم.کوچولو حسابی گرفتارم کرده.سال نو خوبی داشته باشید عزیزم


خدا کنه همیشه گرفتار گل پسر باشید .خداکنه هرچه زودتر دامادی اش را ببینید
مامان آرینا موفرفری
30 فروردین 91 0:53
چه جسارتی....

نمی دونم به کی رفته؟!
مامانی درسا
30 فروردین 91 1:59
وای اینا همون صحنه ایه که گفتین رفت سمت تانک . من که بدنم مور مور شد . ای پسر بلا و شیطون مامانی و بابا چی کشیدن


همینه دیگه بچه را همین طوری بزرگ می کنند
مامان محمد
1 اردیبهشت 91 0:02
سلام عزیز خاله
سلام مامانی محمد سپهر خوبید؟
چه پسر پر دل و جراتی،ماشالله،ماشالله،انشالله همیشه همینجور شجاع و دلیر باشه،به خدا من با دیدن این صحنه ها(جسور بودن این بچه ها)خیلی خوشحال میشم حالا پدر و مادر چه حسی دارن خدا انشالله حفظش کنه و براتون نگهش داره دوستتون دارم خیلی زیاد الهی که خوشتون بیاد.

ممنون مامان محمد خدا هم دوگل پسر شما را براتون نگه داره

مامان طاها
2 اردیبهشت 91 0:16
سلام عزیزم
خوبید؟مجدد اومدم تو این پست عرض ادبی کنم.گل پسر ما خوبه؟ببوسیدش



l\ممنون عزیز دلم

مادر کوثر
2 اردیبهشت 91 14:58
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
4 اردیبهشت 91 15:07
سلام دوست عزیز سرکار خانم زمانی!
روز رادیو مبارک.

ممنون عزيز گلم كه به فكر من هستي راستي چقدر دقيق شدي روي فاميليم
مامان علي خوشتيپ
6 اردیبهشت 91 10:37
واي ببخشيد دير اومدم خدمتتون. اينقدر اين روزا سرم شلوغه ...
روز بابايي مبارك.اميدوارم كه درآينده محمدسپهر جون يه مرد بزرگ مثل باباش بشه
من كه قبل از بچه دارشدنم هميشه آرزو داشتم يه پسر داشته باشم و يه دلاورمزد بارش بيارم.ولي نمي دونم موفق ميشم يا نه؟بهم نخنديا ولي هميشه ميگم اگه خداي نكرده خدايي نكرده ...يه روزي جنگ بشه من از اونم مامانهايي هم كه پسرمو به زور هم شده ميفرستم جبهه
محمدسپهر جون كه از الان معلومه شجاع و دليره
بهت افتخار ميكنيم عزيز خاله

ممنون عزيزم. واقعا من هم دوست دارم تاج سر را مرد بيارم برا يهمين از همين كوچكي بهش خيلي اجازه ريسك دادم.انشاء الله علي جون هم به آرزوي شما عمل كنه.