سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 27 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر تا ابد محتاجم

1391/2/23 15:21
1,928 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزيز دلم .امروز روز قشنگترين  خلقت خداست.كسي كه خدا بهشت و دنيا  را به خاطر او آفريد !

روز تولد حضرت زهرا(س) دردانه عالم است ومن  با وجودي كه تورا دارم تا ابد محتاج نگاه مادرم هستم.

(عكس مربوط به سيزده بدر امسال)

محمد سپهر

 

گلي چهارشنبه اي كه از مهد گرفتمت لبهاتو نزديك گوشم آوردي و گفتي:مامان مي دوني خانوم مربي ام چي گفت: گفتم چي گفت: با لبخندي گفتي: خاله نفيسه گفته براي مادراتون كادو طلا بخريد.كلي خنديدم و گفتم يادت باشه اينو به بابا بگي!

محمد سپهر مامان نه ازت طلا مي خوام نه هيچ كادوي ديگه اي ازت مي خوام كه هميشه پسرم باقي بموني.

نه ماه توي شكمت حملت كردم، بيشتر از دوسال و نيم شيرت دادم، چه شبها كه با گريه هايت از جا بلندشدم و چه روزها كه پابه پايت بچگي!

گلي مامان زندگي چه خوب چه بد مي گذره، دوست دارم هميشه به آغوشم بپري ومثل همين روزها بوسه بارونم كني.

عزيزدلم روزمادر روز قشنگيه روزي كه همه مادرها به مادربودنشون افتخار مي كنن خداكنه كه مادرخوبي باشم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آرینا موفرفری
23 اردیبهشت 91 15:42
دوست عزیزم روزت مبارک.
حالا بابائی طلا خرید؟؟؟؟عزیزم مطمئن باش مادری خوبی برای محمد سپهر جان هستی.

به قول يكي طلا را بايد اول مزه مزه كني بعد تلفظ.روز شما هم مبارك
مامان پریسا
23 اردیبهشت 91 19:51
سلام زهره جون.
روز تون مبارک .
زیباترین هدیه خدا تقدیم تو باد و خدا نگهدارش ......

http://www.3jokes.com/images/2008/Data03/Mothers_Day/3Jokes_Mother%20(23).jpg

ممنون گلم
مامان رها
24 اردیبهشت 91 8:20
ممنون عزیزم روز شما هم مبارک چه حکایت جالبیست کلمه زندگی بازن شروع می شود و کلمه مردن با مرد! پی ببال به خود که آغاز گر زندگی هستی
مامان احسان
24 اردیبهشت 91 10:49
روز فرشته های بی بال مبارک..

ممنون عزيز دلم
مامان آريا
24 اردیبهشت 91 11:16
عزيزم اميدوارم خدا اين گلتو هميشه برات سالم و سلامت حفظ كنه و شاهد موفقيتش باشي

ممنون عزيز دلم.اميدوارم همه خوبي هاي عالم را در آريا ببيني
مامان پریسا
24 اردیبهشت 91 12:50
مرسی عزیزم.
مامان یکتا
24 اردیبهشت 91 14:23
عزیزم خالصانه اقرار می کنم واقعا مادر نمونه ایی هستی و روزت مبارک از قول من هم عزیز خاله را ببوس

ممنون مامان يكتا جون روز شما هم مبارك. يكتا جون را هم ببوس
فریبا
24 اردیبهشت 91 15:01
با تاخیر روزت مبارک عزیزم...

ممنون عزيزم روز شما هم مبارك
محيا كوچولو
24 اردیبهشت 91 16:13
مــادر آن مــرکــز پــرگــار عـشـق مــادر آن کـاروان سـالـار عـشـق
آنـکـه جـان در پـیـکر گیتی دمید روزگــــار تـــازه آئـــیـــن آفـــریـــد
گــریــه هـای او ز بـالـیـن بـی نـیـاز گــوهــر افــشـانـدی بـدامـان نـمـاز
اشـک او بـر چید جبریل از زمین همچو شبنم ریخت بر عرش برین

روز مادر بر همه فرشتگان زميني مبارك




ممنون عزيزم
مریم مامان نخودچی
24 اردیبهشت 91 17:08
مریم مامان نخودچی
25 اردیبهشت 91 9:10
سلام خوبی؟؟؟
چه خبر؟؟؟پمن امروز خونم...
راستب لیست خرید تهیه کردی...
دوست داشتی رو من حساب کن من باهاتون میام خرید...
میخواستم زنگ بزنم اداره گفتم شاید سرتون شلوغ باشه...

تلفن را قطع كنند بهت زنگ مي زنم
مامان رها
25 اردیبهشت 91 9:40
سلام ما آپ شدیم بیاین پیشمون با عکسای جدید رها

حتما مي آييم
مامان علی خوشتیپ
25 اردیبهشت 91 14:06
حتما مادر خوبی هستی عزیزم
چیزی توی پای محمدسپهر رفته

آره عزيزم خار رفته بود توي پاش چون تا تونسته بود پابرهنه روي چمن ها دويده بود.
مسلما شما هم مامان خوبي هستين