سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر روز تولدمه

1391/3/1 8:43
521 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم امروز روز تولدمه.منم يك سال بزرگتر شدم و يك سال بيشتر تجربه اندوختم.گلگم ديشب  بعد از بستني خوردن تصميم گرفتم يه شام خوشمزه درست كنم ، شما هم با بابا فقط رفتين نون بخرين .نون خريدن همان و خوابيدن من همان.وقتي كه ديدم باقالي ها پخته زير ظرف را خاموش كردم.تقريبا خوراك مرغ با بادمجان و كدو هم پخته شده بود (بابا بادمجان دوست نداره اما من عاشق بادمجانم براي همين به خاطر اينكه عدالت رعايت بشه براي خودم بادمجان سرخ مي كنم و براي بابا كدو البته خوشبختانه تو دوتاشون را دوست داري) زير آن را هم خاموش كردم.  تلفني با ماماني صحبت كردم و با خاله زهرا.ديگه صداي اذان به گوش مي رسيد نمي دونم شما رفته بودين نون بخرين يا  اينكه اول ا گندم را بكارين بعد درو كنين بعد....

بعد از نماز روي مبل درازكشيدم كه يهو از خواب پريدم و با سردردي شديد در را باز كردم صداي گريه محمد سپهر مي آمد و قال وقيل همسايه ها و ديدم چشمان بابا  از عصبانيت سرخ شده.گفتم چي شده؟كه بابا گفت: حداقل نيم ساعته كه داريم در مي زنيم محمد سپهر از ترس اينكه مامان مرده زده زير گريه.گفتم چرا اينقدر دير كردين؟چرا كليد با خودتون نبرده بودين؟محمد  سپهر پريد بغلم و گفت: مامان دلم برات تنگ شده .من كه گيج خواب بودم از بابا خواستم كه اول باقالي هاي پخته را بيارد بخوريم بعد شام.

خدايا چطور من متوجه نشده بودم.چقدر خوابم سنگين بود.راستش از موقع اي كه از عروسي برگشتيم احساس مي كنم يه كم چشم خوردم انگار تنبل و خواب آلود شدم .اين هم از شب تولدمن !.

صبح كه شما گل پسر را در مهد گذاشتم و برات به همراه دادن موز داستان مترسك مزرعه و پرستو را برات تعريف كردم ، گفتم : سيد مامان امروز تولدمه.گفتي يعني مامان تو هم بزرگ شدي با خنده گفتم بعله.بعد در حالي كه بغض كرده بودي گفتي: مامان همش تقصير باباست كه منو بازار نبرد تا برات طلا بخرم.الهي قربون اون همه تعصب و وجدانت برم.بوسيدمت و قول دادم كه به زودي يه تولد مشترك براي خودمون مي گيريم.چقدر من تنبل شدم .خدايا يه نيروي مضاعفي به من بده كه از اين سستي بيرون بيام.  

بماند كه ساعت 6:36 دقيقه صبح بابا برام مسج فرستاد: "سلام عزيزم.صبح بخيروتولدت مبارك.ارادتمند و دوستدارشماسيد...."

هميشه بابا وقتي مي خواد رسمي صحبت كنه اسم و فاميلش را برام مي گذاره.به قول خودش( من احساس نمي كنم كه ما با هم زن و شوهر هستيم هميشه دوستيم و خداكنه دوستي مون باقي بمونه).

تولد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مریم مامان نخودچی
1 خرداد 91 9:23
به به پس اگه امروز ببینمتون تو خرج می افتی...
یا تو خرج می افتم....
پس همه با هم تولدتون مبارک....
_________@@@@@@
_________@________@________@@@@@@
________@___________@_____@_________@
________@_____________@@@__________@
_________@___________________________@
__________@_______@@@@@___________@
___@@@@@@____@@@@@@@_________@
__@_____________@@@@@@@_________@
_@_____________@@@@@@@@_______@
_@_____________@@@@@@@@_____@
_@_____________@@@@@@@______@
___@____________@@@@@_________@
_____@@@@@_______________________@
_________@@_________________________@
_________@___________@@___________@
__________@________@@__@@@@@@@
___________@_____@@
____________@@@@_@
____________________@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@
____________________@


ممنون عزيز دلم چه گل قشنگ و خوشبويي برام فرستادي دستت درد نكنه



مامان پریسا
1 خرداد 91 9:36
تولد تولد تولدت مبارک

بیا شمعها رو فوت کن تا 120 سال زنده باشی.

تبریک میگم زهره جون. ایشالله سایت بالای سر محمد جان مستدام و در کنا همسر مهربان سالیان سال در سلامتی کامل زندگی کنی.

عزیزم ما اهواز هستیم. هوا هم وحشتناک گرمه. البته ما که همش زیر کولر هستیم.

ممنون عزيز دلم . حتما شمع ها را فوت مي كنم . و تا زنده بمونم. كاش مي شد بيام ديارتون

مامان پریسا
1 خرداد 91 9:39
مجددا" سلام. مثل اینکه بابایی یادش رفته کیک تولد بگیره .
من براتون گرفتم.


-----------------()---()-()-()-()
-----------------||---||-||-||-||
--------------{*~*~*~*~*~*~*}
---------@@@@@@@@@@@@@@@
--------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
---{~*~*~*~*~HAPPY~*~*~*~*~*~}
---{~*~*~*~~ BIRTHDAY! ~~*~~*~*}
---{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


.....$$$....$$$...............................................
...................................$$....................
..................................$$...........................................$$$....$$$.
....$$$..........$$$$.......$$.............$$$$.......$$$
...$$$.........$$...$$......$$............$$...........$$$................................$$$
...$$$$$$$$$$$$$.......$$............$$$..........$$$................................$$$
......................$$$$.....$$$$$$$$$$$$$$.....$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


...............................$$.....$$$$$$$$$$$$
...............................$$.....................$$$
...............................$$.....................$$$
................................$$...................$$$
.....$$$$........$$$.......$$.......$$........$$$....................$$$
...$$...$$......$$$.........$$.....$$.........$$$....................$$$
...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....$$...........$$$$$$$$$$$$$$$$
..........................................$$........$
.........................$$$.............$$$$$$
--------------------------------------------------------------------------------


قربون اينهمه محبتت حالا كيك به اين بزرگي را چطور بايد خورد؟

مامان علی خوشتیپ
1 خرداد 91 10:36
هوراااااااااااا تولدهههههههههه
تولدت مبارک عزیزم.الهی 120 سال زنده باشی و درکنار خانواده مهربونت عاشقونه زندگی کنید.
قربون این گل پسر مهربون بشم که نگران مامانش شده...نگران نباش عزیزم مامانت همیشه پر از انرژی کنارته

آره محمد سپهر ناراحت بود انگاري.بازم از لطفت ممنونم

مامان علی خوشتیپ
1 خرداد 91 10:36
اینم یه هدیه ناقابل از طرف من برای خواهر گلم
http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up5/64052196635823924795.jpg

ممنون عزيزم چه گل قشنگ و خوشبويي برام فرستادي.مثل خودت
بابای دوقلوها
1 خرداد 91 11:48
تولدت مبارک مامانی
انشالله 150 سال به سلامتی زنده باشید و سایتون بالا سر محمد سپهر و بابایی عزیزش باشه

ممنون برادر بزرگوارم.شما هم هميشه زنده باشين و سايه اتون بالاي سر دوقلوها و مامان عزيزش
مامان بیتا
1 خرداد 91 18:42
تولدت مباااااااااااااااااااااااااااااااارک



           ♥  تولدت مبارک         ♥


                   ♥                     ♥

             ♥تولدت



مبارک                   ♥

              ♥


           ♥                   ♥       ♥


                      ♥تولدت مبارک


                             ♥      ♥


    ♥         ♥
تولدت مبارک

     ♥


             ♥         ♥




             ♥                   ♥

تولدت مبارک
  ♥             ♥


     ♥


           ♥           ♥تولدت مبارک


                    ♥                     ♥
تولدت مبارک
 ♥                     ♥

             ♥                   ♥

              ♥
♥              ♥تولدت مبارک


     ♥


           ♥           ♥


                   ♥                     ♥

             ♥                 تولدت مبارک  ♥

              ♥


           ♥                   ♥       ♥


                      ♥


                             ♥      ♥
تولدت مبارک

    ♥         ♥


     ♥


             ♥  تولدت مبارک    



ممنون از لطفت و اين همه تبريكي كه برام فرستادي
مامان محمد
2 خرداد 91 9:42


'``````````✬ '✧ `✬
`````````` ♜=♜=♜
``````` ` {_♥_✿_♥_}
'``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩
````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖
```{==================}
```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿}
`` {===================}
``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_}

تولدت مبارک عزیزم

ممنون عزيزم
محیا کوچولو
4 خرداد 91 9:30
خاله جونی تولدت مبارک
ایشالله هزار ساله بشید با محمد سپهر
ولی خاله از شمعها که نفهمیدیم چندساله شدین
لااقل 14-15تا شمع میذاشتی دیگه, 6 تا که خیلی کمه

من فقط يه شمع گذاشتم چون يه سال بزرگتر شدم .بعدش حالا زوده محيا جونم متوجه اين مسائل بشه از تبريك گرمت هم ممنون
زهره مامان نیایش
7 خرداد 91 11:39
سلام خانمی تولدت با تاخیر مبارک ببخشید دیر رسیدم ایشالا همیشه سایه ات رو سر پسر گلت باشه و شاد باشید و جمعتون جمع


ممنون عزيزم