سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه سن داره

تاج سر مامان

به خاطر تو

1391/3/20 9:33
463 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم  همه چيز به خاطر توست و خاطر تو برام خيلي مهمه. 

دوست عزيزم ايده آور نويسنده سايت كلكسيوني از ايده هاي نو  به خاطر اينكه تو عاشق هواپيما هستي مطلبي از ايده هاي تزيين تولد را با تم هواپيما تقديم تو كرده است ومن اين پست را برايت به يادگار مي گذارم.واز نويسنده سايت باز هم تشكر مي كنم.

بنا به درخواست دوست عزیزم زهره جون مامان محمد سپهر جون

ايده تولد با تم هواپيما:

همچنين مريم جون توي وبش عكس هاي قشنگي را تقديم دوستانش كرده.براي تو هم عكس قشنگي انتخاب كرده كه مي بيني:

تقديم به دوستانم:

بارا ن عزيزم هم در نوشته اي به يادت بوده.مي توني بخوني:

برای پریسا،امیر علی , امیر حسین،علی،محمد،مجتبی،محمدرضا،مهدیار،آکام،محمدسپهر... عزیزم:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آرمان
20 خرداد 91 15:51
سلام یک خصوصی گذاشتم
مامان آرمان
20 خرداد 91 15:58
خصوصی را تازه فرستادم


ميام راهنمايي مي كنم
فریبا
20 خرداد 91 19:06
چقده خوشگل بودن... ایشالا تولدش براش عملی کن..


يعني مي شه
مامان علی خوشتیپ
21 خرداد 91 9:38
خیلی قشنگ بود.از زورنال دنیای نفیس هم میتونی استفاده کنی.ایشاالله زودتر براش تولد با تم هواپیما بگیرید


حتما من كه روزم شب نمي شه اگه به دنياي نفيس سر نزنم
باران
21 خرداد 91 10:28
وای نگویید اگر شما دوست من نبودید که از عدم حضورتون ناراحت نمی شدم.به خدا اون را نوشتم ولی نوشتم همه دوستام.من اسم ان دوتا را نوشتم چون خیلی نگران شده بودند.تا حدودی با مسائلم اشنا هستند.اونموقع هم اینقدر بی حوصله بودم که خواستک یه پیغام کلی به همه دوستام بدم.وگرنه خدا که شاهده من شما وگل پسر را دوست دارم.که هر روز سر میزنم.ببخشید اگر سوتفاهمی بوده.

شوخي كردم عزيزم.من واقعا خودت و نوشته هات را دوست دارم معلم خوب و مهربون.انشاء‌اله هميشه صحيح و سالم باشي.