سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

تاج سر مامان

اين برگ: هنر عكاسي

1391/4/26 8:48
1,447 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دل مادر صبح قشنگ بارانيت بخير از ديشب باران خوبي در تهران اومده ، انگار هواي بهار را استشمام مي كني .

باران

عزيز دلم به حق قطرات  پاك اين باران از خدا  همه خوبيها را براي همه مخصوصا سلامتي  را براي بچه ها  و دوري از گزند شر جن و انس را براي تو خواستم كه بهتريني براي مادر.

واما ...

  خيلي وقت بود كه جرات نمي كردي نزديك موبايلم بشي..مي دونستي كه گوشي را جديد خريدم  و به همين راحتي دوست ندارم خراب بشه . و مهمتر از اون اينكه  وبت را با عكس همين گوشي به روز مي كنم.

البته ماجراي ترس  تو از موقع اي شروع   شد كه گوشي منو توي استخر آب دماوند انداختي.بيچاره گوشي  كه بعد از مدتي هنگ شدن ديگه از كار افتاد.

با خنده گوشي را درآب انداختي ولي وقتي عصبانيت منو ديدي با التماس به من فهموندي كه اشتباه كردي .بوسيدمت و خواستم كه ديگه دست به وسايل شخصي ديگران نزني

فكر كنم ارديبهشت ماه بود كه گوشي جديد را خريدم . توي اين مدت اصلا دست به گوشي نزدي  تا جمكران  .انگار استعداد نهفته ات شكوفا شد  و ازم خواستي گوشي را بهت بدم.ومن با علاقه به تو دادم و تو به من گفتي كه دوست داري عكس بندازي و اين هم نتيجه كار:

انداختن اين عكس واقعا مهارت مي خواد:

مهارت

مابقي عكس ها را در ادامه مطلب ببينيد:

تبصره: (شايد اين پست طور ديگري آغاز مي شد اما باران همه چيز را عوض كرد....)

 

اين عكس را از خودت انداختي:

خودتي

فقط ديد را ببين :

مهارت

يك عكس از اتوبوس هاي شهر قم

ديد باز:

عكس

ويه عكس كه خودم هم موندم چه جوري گرفتي.از پشت راننده سرويس

آقاي فاضلي مهربان :

خلاقيت

گلي هميشه موفق باشي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

مامان محمد
26 تیر 91 9:57
سلام عزیز خاله،دستت درد نکنه با عکسای قشنکت خییییلی چسبید.
مامان زهره سلام،واقعا میگم که گل پسریت در آینده یه عکاس خوبی میشه،زاویه های مختلف با حالتای مختلف،امیدوارم که توی تمام مراحل زندگیش موفق و موئد باشه.
بووووووووووووووووووووووووووووووس.

ممنون عزيز دلم شما هميشه به ما لطف داشتين روي گل دوتا پراي خوشگلتون را ببوسين
مامان علی خوشتیپ
26 تیر 91 10:11
آفرینننننننننننننننننن محمد سپهر جون هنرمند.خیلی قشنگ بودن عکسات
دقیقا شبیه اون عکسی که از لبای قشنگت گرفتی علی هم از خودش داره
خاله کی نوبت میدی بیام پیشت ازم عکس بگیری


تازه آماتورم حالا حالا ها بايد كسب تجربه كنم پيش پيشكسوتان و البته يه بار ديگه موبايل مامان را خراب كنم


مامان علی خوشتیپ
26 تیر 91 10:11
فقط عزیز خاله حواست باشه تو عکسا لاغر بندازیما



نه همين طوري خوشگل ترين .تپل و مپل
مامان علی خوشتیپ
26 تیر 91 10:12
خوشششششششششش به حالتون بارون.
ما اینجا درحال جلز و ولزیم


باران واقعا بركته
مامان علی خوشتیپ
26 تیر 91 10:12
راستی تو مسابقه خواب فرشته شرکت نمیکنید؟


بستگي داره گل پسر توي خواب بخنده يا نه ؟!
مامان رهام
26 تیر 91 10:27
عجب عکسای باحالی


من كه لذت بردم
مامان رهام
26 تیر 91 10:34
خدا میدونه تو ذهن این وروجکها چی میگذره!!


فقط خدا مي دونه
محمد
26 تیر 91 10:38
ای ول به عکاس سپهر ؟
خدایی عکس اولی رو خیلی قشنگ گرفته .



ممنون .نمي دونم چي فكر مي كرده كه اين عكس را گرفته
ني ني شكلك
26 تیر 91 11:20
سلام مامان زهره جون به همين آدرسي كه براي اين نظر گذاشتم بيا "جوايز اختصاصي برنده هاي مسابقه ني ني خانه دار" لوگوي محمد سپهر هست.آدرس رو اينجا هم ميذارم:
http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post961.php


ممنون مي يام
مامان امیر مهدی
26 تیر 91 11:57
محمد سپهر جان عکسهات خیلی خیلی قشنگ بودن اگه همینطوری ادامه بدی عکاس ماهری میشیخوش بحالتون باررررررون


ممنون از لطفتون .آره ديشب و صبحي بارون قشنگي مي اومد و من بي اختيار شهر باز باران با ترانه با گوهرهاي فراوان را براي خودم زمزمه كردم
مامان شایان
26 تیر 91 12:29
آفرین به این هنرمند بزرگ...عکسهای جالبی بود
مطمئنا در اینده عکاس بزرگی خواهد شد

نه دوست داره خلبان بشه وروجك مامان

مامان زهرا
26 تیر 91 14:55
سلام
آفرین به این هنرمند عکاس
خاله باید یک وبلاگ هم برای هنرهات بسازی


نه من خيلي سر به زيرم زياد ازم تعريف نكنين
مامان زهرا
26 تیر 91 14:56
خانمی فقط خواستم یاد آور شوم تمامی دوستان وبلاگی ما در وبلاگ دوم در نی نی وبلاگ لینک هستند
tiam2011.niniweblog.com
ولی وبلاگ اصلی خاطرات دخترم با ادرس

marmargan83.loxblog.com
می باشد
خوشحال میشیم به هر دو سر بزنید


حتما سر مي زنم
الهه مامان روشا جون
26 تیر 91 15:03
خیلی قشنگ بوداگه میدونستم اقا این کاره تشریف دارن عمرا روشا گلی رو میبردم اتلیهضمنا این هوای خوب از ما به شما سرایت کرده.


واي من از روشا گلي عكس بندازم.اول يه بوس بعدا عكس....
مامان نيما
26 تیر 91 15:11
بابا هنرمند كارت عالي بود شوخي نميكنم ولي زوايايي كه در نظر گرفتي جالب بود


ممنون عزيزم.زواياي من هميشه متغييره
مامان نيما
26 تیر 91 15:11
عزيزم كجاي تهران هستيد؟


منظورتون بالاي شهره؟يا پائئين شهر؟اصلا توي شهره
مامان امیر مهدی
26 تیر 91 15:44
سلام خوش بحالتون یه دعایی بکن تو این جهنم ما هم یه بارون بزنه مردیم بسکه خاک و گرما خوردیم


خدايا باران را بر سر همه بباران
مجید محمد پور
26 تیر 91 15:47
سلام !

از یه مادر هنرمند خوب یه پسر به این هنرمندی

تربیت میشه . خدا حفظش کنه


ممنون برادر بزرگوارم.شما به ما لطف دارين.خدا گل پسراتون را براتون نگه داره
مجید محمد پور
26 تیر 91 15:48
سلام دوست عزیز ! ترکم می کنی و عشق همچون دریاچه ای سر ریز از آب سد دلم را می شکند بیهوده نبود اشک پرهای سرگشته ی بالشم را بی خانمان کرد
مامان بیتا
26 تیر 91 17:45
آففففففففففففففففففرین به محمدسپهرگل

عاااااااااااالی بود

ممنون عزيزم از بيتا جون چه خبر؟ عكسهاشو بذارين دلتنگ شديم؟
مجید
26 تیر 91 19:17
عجب موجود سخت جانیست دل!هزار بار تنـگ


میشـود،میشکند،میسوزد،میمیرد!و باز هم می تپـد





صحبت از دل نكن كه هرچي دل گفت حق بااوست............

نایسل
26 تیر 91 21:08
عکسات خیلی خوب بودن خاله تمرین کنی بهترم میشن


ممنون عزيز دلم .حتما تمرين مي كنم كه بهتر هم باشه
مائده
26 تیر 91 22:42
خيييييييلي جالب!آفرين مخصوصا عكس اون عكس از جمكران واقعا فوق العاده است


ممنون عزيزم.بچه ام گرفتن عكس را جدي گرفته.هر وقت مي بينه مي خوام ازش عكس بندازم.مي گه اول من عكس بندازم.
مامان احسان
27 تیر 91 9:38
سلام زهره جون ببخش که دیر جواب دادم ماشالله به این گل پسر ولی واقعا عکس اولش هنریه .

ممنون عزيزم.من خودم هم موندم چي تو فكرش بود كه اين شد
مامان پوريا
27 تیر 91 9:48
چه عكسهايي بزرگ شد حتما عكاس خوبي ميشه


ممنون خاله از سر دعاي خير شما
مهسا
27 تیر 91 10:00
آفرین به محمد سپهر جون واقعا عالی بود گل پسری

ممنون خاله حالا يا عكاس مي شم يا گوشي مامان را خراب مي كنم
مادر کوثر
27 تیر 91 17:48
سلام مامانیییییییییییییییییی
بالاخره تونستم اینجا رو باز کنم
باور کن همه جوره تست کرده بودم. یعنی هر جوری که به عقلم میرسید
تا اینکه یک مرورگر جدید رو تست کردم و دیدم بله با فایرفاکس اینجا باز شد
یه چیزی تو وبلاگت هس که مرورگر قبلیه من یعنی گوگل کروم میترسه بازش کنه و ویروسی بشه این پیغام خودشه!


خب خدارا شكر !
مادر کوثر
27 تیر 91 17:49
عجب عکسایی انداخته
هزار ماشالله

چه بارونی بوووووووووود. ما دوروزه کولر روشن نکردیم


بعله باران قشنگي بود.
مادر کوثر
27 تیر 91 17:51
برای گذاشتن فیلم گل پسر
باید بری سایت آپارات عضو بشی و فیلم رو اونجا آپلود کنی. یه کد بهت میده که موقع ارسال مطلب جدید، اون کد رو از طریق گزینه ی html در پست جدید کپی میکنی. سوالی بود بپرس

حتما بايد امتحان كنم.
ممنون از راهنمايي اتون
مادر کوثر
27 تیر 91 17:51
راستی حدست هم اشتباه بود
اون عکس بابای کوثرجونه نه خود کوثر جون


من از اول هم مي دونستم ولي مي خواستم از زبان خودت بشنوم
شيدا مامان پاني
27 تیر 91 20:14
الهي خاله شيدا قربونش بره با اين هنر عكاسيش افريننننننننننننننننننننننننن پسر گلم


ممنون عزيز دلم
مهسا
27 تیر 91 21:44
خاله جون انشا ا.... یه عکاس ماهرمی شی منم عشق عکس میام تاازم عکس بگیری


ممنون از لطفت
یاس
28 تیر 91 2:54
عزیز دل خاله
واقعا هنرمندی عسلم.از الان اینطوری هنرنمایی میکنی بزرگ بشی یه عکاس حرفه ایی میشی.الهی که همیشه موفق باشی عزیز دل خاله


ممنون عزيز دلم
ستاره زندگی
29 تیر 91 14:15
به امید عکسهای زیباتر در مکانهای دیگر


ممنون عزيز دلم
مامان امیرسام
1 مرداد 91 19:22
ماشاالله چه گل پسری.خدا حفظش کنه


ممنون عزيز دلم