سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 27 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

تاج سر مامان

وقتي محمد سپهر وزنه بردار مي شود:

1391/6/5 8:15
989 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم برگزاري مسابقات المپيك لندن بهترين بهونه بود كه با  بابا يي زير  كولركنار تلويزيون دراز بكشين و سينه به سينه و نفس به نفس  مسابقات را تماشا كنين  .

اينجا بود كه متوجه شدم پسرا غير از مهر و محبت مادرانه كه هر روز اونو به زبون مي يارند به كسي احتياج دارن كه اونارا در خيلي از مراحل زندگي همراهي كنه كه يكي از اون موارد : افتخار و غرور ملي يه !

يادمه يه روز بابايي به شما گفت: محمد سپهر من يه كم دراز مي كشم وقتي بازي كشتي شروع شد منو صدا بزن من مشغول آشپزي بودم كه متوجه شدم با شور و شوقي خاص بابا را بيدار مي كني كه پاشو پاشو الان برنده مي شيم ها!

شايد بگي مامان چند وقت از بازي ها مي گذره و اختتاميه اش هم تموم شده چي شده كه به ياد گفتن اين حرفها افتادي؟

آره پسر گلم اينكه كار هر روز شما شده وزنه برداري! شايد باور نكني با كمترين هزينه به روش وزنه بردارهاي خودمون و با گرفتن ژست همون ها،  وزنه بلند مي كني و بادي در غبغبه  مي ندازي كه پهلوان ها خدا قوت.

المپيك  لندن و

حلقه

وقهرمان قصه ما: سيد محمد سپهر

به افتخارش:

وزنه برداري

مراحل وزنه برداري را  به روايت تصوير مي توني در ادامه مطلب ببيني:

 

اول وزنه را بر مي داري:

(هر چند كه محمد سپهر مي گه ببين مامان من بدون اينكه دستم را آردي يا گچي كنم اين كار را انجام مي دم) :

وزنه برداري

البته محمد سپهر دوضرب كار مي كنه :

دوضرب

وبعد ..............

بزن اون دستاي قشنگت را:

وزنه برداري

سپس عين پهلوانان كشورمون وزنه را به شدت تمام رها مي كنه:

وزنه برداري

اين هم نمايي از وزنه بيچاره كه روزي چند بار پرتاب مي شه:

(البته محمد سپهر  داناتر از اونه كه مراقبه اولا وزنه اش سوراخ نباشه تا آب ازش بيرون نياد و اينكه هيچ كس حق نداره غير از خودش از اون آب بخوره)

وزنه برداري

من هم مي گم پهلوانم خدا قوت!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان علی خوشتیپ
5 شهریور 91 10:13
خدا قوت پهلووووووووووووون


ممنون عزيز دلم
مامان علی خوشتیپ
5 شهریور 91 10:29
ممنون عزیزم از نظرت
ما مشهدی نیستیم.شوهرخواهرم مشهدیه.مامان و بابا هم کله ماه رمضون رو میرن اونجا...
البته خاله ها و دایی های شوهرم هم اونجانولی مشهدی نیستیم.جنوبیم


عزيزم جنوبي و مشهدي نداره مهم اينه كه اهل دلي
بابای دوقلوها
5 شهریور 91 11:57
خدا قوت پهلووون
انشالله یه رووزی دل همه ماها رو شاد کنی

ممنون از لطف و حضورتون
فریبا
5 شهریور 91 12:15
به به می بینم که وزنه های سنگین هم می زنه!!!!


تازه كجاش را ديدي
محمد
5 شهریور 91 12:56
ماشاءالله پهلوون .
ان شاءالله روی سکوی وزنه برداری المپیک ها


ممنون از دعاي خيرتون .
شاهده
5 شهریور 91 14:51
علی یارت جوونمرد... انشالله عاقبت بخیریت قهرمان....عزیزم خصوصی

ممنون عزيز دلم خدا پشت و پناه همه بچه هاي ايران زمين

مرد كوچك من
5 شهریور 91 15:12
سلام
چه پسر قهرماني


نظر لطفتونه
مادر کوثر
5 شهریور 91 15:20
سلام عزیزم
مرسی از هدیه ی خوشگلت. عالی بود


خواهش مي كنم معلومه گل دختري خوابن كه ياد ما كردين
مادر کوثر
5 شهریور 91 15:21
ماشالله به این پهلوووووووووووون
آفریییییییییین
چه با مزه و باحال

شاد باشید و سلامت


ممنون عزيز دلم
مامان گیسو جون
5 شهریور 91 16:29
ماشاا... عزیزمممممممم الهی همیشه موفق باشی


ممنون عزيز دلم
شاهده
5 شهریور 91 16:52
در گوشی


حتما
تک خاله کوثر جونی
5 شهریور 91 21:37
سوپرایز و جالب بود!

براووو


ممنون عزيز دلم
سارا
5 شهریور 91 22:39
قربونت بشم عزیزم مرسی بهم سر زدی انشاالله یکی بدوز و روش نماز بخون و کلی کیفش رو ببر


آره عزيزم من فقط ربان دوزي بلد نيستم
مهسا
5 شهریور 91 23:30
قربون محمد سپر وزنه بردار برم من ماشاا.... به قهرمان ما محمد سپهر جونم بوسسسسسسسسسسس


ممنون عزيز دلم
مادر کوثر
6 شهریور 91 8:30
سلام عزیزم
صبح بخیر مامانی
مرسی از لطفت
آخه دیروز تعریف شما رو به خواهرم کردم. هرچند که قبلا هم از شما بهش گفته بودم و یکی دوبار هم با هم وبلاگتو دیدیم و ورق زدیم...

هرچند که نمیدونستم اومده اینجا و یا چی نوشته براتون

بوس بوس برای مهربونیات

سلام عزيز دلم خوبي .فقط مي تونم بگم ممنون از محبت هات كه بي دريغه و اندازه و حد نداره...................
مریم مامان نخودچی
6 شهریور 91 9:42
سلام ...
سلام عزيزم
شاهده
6 شهریور 91 9:49
در گوشی


حتما
fahime
6 شهریور 91 23:39
آفرین بر گل پسر..مارو هم روسفید کردعالی بود


ممنون عزيز دلم
عمو روحانی
7 شهریور 91 16:11
ماشاالله چندصدهزار ماشاالله


ممنون از لطفتون
یاس
11 شهریور 91 16:30
ماشاالله گل پسر.واسه خودت یه پا قهرمانی ها


ممنون خاله دارم اميدوار مي شم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
18 شهریور 91 15:04
ماشالله به وزنه بردار خودمون


ممنون خاله
ستاره زندگی
20 شهریور 91 14:16
پس یظرات من کجاست؟؟


من همه نظرات را گذاشتم