سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 26 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

تاج سر مامان

عجب اعتماد به نفسي !

1391/7/9 13:56
870 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزيزم سلام مي دونم كه الان در خواب نازي.

گلگم تو عاشق هواي پاك طبيعتي و از استشمام اون لذت مي بري.

عاشق  دارو درخت و گلي وچقدر قشنگ وقتي ازت كاري را مي خوام انجام مي دي.

وقتي حسابي خاك بازي كردي به قول خودت كمك كردي و شير بلال هارا چيدي .كمكم كردي و. خوشه هاي انگوري را كه من مي چيدم در سبد مي گذاشتي و باز با شور و شوقي خاص گردوها را جمع

مي كردي.

حسابي با  دستهايت پوستهاي سبز گردو را لمس كردي و يه دل سير گردوي تازه خوردي .دستهات حسابي سياه شده بود، شب هنگام وقتي زينب خانوم بهت گفت كه دستهات كثيفه غرغرات شروع شد كه دستهام كثيفه ولي من بهت گفتم: مامان دستات كثيف نيست  تو گردو خوردي .

فرداي اون روز وقتي مربي ازت پرسيد چرا دستات كثيفه : با اعتماد به نفسي عجيب گفته بودي.دستام كثيف نيست من گردو خوردم.

وامروز مقداري سوغات براي مربي هات آماده كرده بودم تا دستهاي اونا هم سياه بشه تا متوجه بشي دستات كثيف نيست اين از خوردن گردو صورت گرفته.

چيدن شير بلال :

 بلال چيدن

مابقي عكس ها را در ادامه مطلب ببينيد:

در جستجوي شير بلال :

در جستجوي شير بلال

بعله پيداش كردم :

شيربلال

من شير بلال ها را چيدم :

(يعني بازم كاري هست؟!)

كار

و يه خوشه انگور:

خوشه انگور

حيفم اومد اين سبد قشنگ انگور را نذارم.

(سبدي كه بركته و چند روزي هست كه صبحانه نان و پنير و انگور با محمد سپهر مي خوريم.)

سبد انگور

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان یکتا
9 مهر 91 14:07
سلام عزیزم فکر نمی کنی ما هم دلمون هوس شیر بلال بکنه دوستت دارم مواظب خودت باش


عزيزم بفرمائين قابل شمارا نداره
محمد
9 مهر 91 14:51
همیشه سالم وشاد باشید
نوش جونتون.


ممنون
زهرا از نی نی وبلاگ213
9 مهر 91 15:40
به به عجب صبحانه ای نوش جان
عکسات خیلی قشنگه محمدسپهر با اعتماد بنفس
گردو خوردی خاله اینکه عیب نداره


عزيزم هميشه خوب و خوش باشي
خاله مرمر
9 مهر 91 16:19
خدا برکتتون رو بیشتر کنه، منم عاشق برداشته محصولم. واقعا حس خوبی به آدم میده


واقعا حس قشنگيه كاملا با نظرتون موافقم
زهره مامان آریان
9 مهر 91 22:32
چه انگوری.به به. نوش جونتون.


ممنون
مامان نیایش
10 مهر 91 9:35
نوش جون چه خوشه های خوش آب و رنگی
گل پسری رو ببوس مامانی


ممنون عزيز دلم
مادر کوثر
10 مهر 91 11:22
سلام مهربون مامانی
مرسی که با بهانه و بی بهانه بهمون سر میزنی

ما بازم بروزیم

باشه مي يام پيشتون
مادر کوثر
10 مهر 91 11:23
آخ جووووووووووون شیر بلال و انگور و گردوی تازه
حسابی دهنمون آّ افتاد
ماشالله به تاج سر گردو خور


ممنون اگه دهانت آب افتاد خودتون هم كه دارين
مادر کوثر
10 مهر 91 11:23
مهربون مامانی دیگه نمیتونم کلاس بذارم
چون همه ی نظرات تایید نشده رو تایید کردم


آخيش راحت شدي.
مامان محمد معین
10 مهر 91 11:49
چه جای قشنگی زندگی می کنید, خوش به حال محمد سپهر که همچین جای باحالی داره زندگی میکنه
این میوه های تازه نوش جان


عزيزم اي كاش اونجا زندگي مي كرديم
مادر کوثر
10 مهر 91 12:00
مامانی مطمئن باش اون لحظه که دخترم گفت بوی ماهی میاد هیچ اتفاق خاصی نیوفتاده بود
فقط از سر خیالپردازیش گفت بوی ماهی میاد. همین!

تاج سر هم عجب سیاستمداریه


مي يام پيشت
مهسا
10 مهر 91 18:55
سلام
به به چه جای زیبایی رفتید قربون دستات برم منوقتی منم کوچیک بودم پدرم گردوی تازه می خرید و دستای ماهم تا چند وقت سیاه بودولی محمد سپهر جون مزه گردو تازه به سیاهی دستات می ارزه مگه نه خاله جون

عزيزم مهسا
محيا كوچولو
10 مهر 91 22:28
سوار كاري اعتماد بنفس هم مياره ديگه تاز گردوي تازه خوردن پاي درخت اين روزا واقعا مايه افتخاره


ممنون از دادن اين حس هاي اعتماد
سیدناصر حسینی پور
11 مهر 91 13:31
با سلام و عرض ادب به مامان محمد سپهر. اگر اشتباه نکرده باشم. خداوند به شما جزای خیر برهد و محمد عزیز و دوست داشتنی را برایتان نگه بدارد و عاقبت به خیرش کند. توفیقی بود تا در دنیای مجازی . محبت شما را جواب دهم و تشکری کرده باشم. من برایتان دعا میکنم نمی دانم چقدر نزد استاد کریم آبرویی باشد.


سلام سيد بزرگوار قطعا نفس شما حق است .براي همه جوان ها دعا بفرمايئد توفيقي بود كه از نزديك كتابتان را ديدم و امروز با وبتان آشنا شدم .خدا به شما خير بدهد
مامان زهرا
11 مهر 91 14:34
وای ما که دلمون کلی آب شد از این پست قشنگ
چه حس قشنگی هم داره میوه چیدن و بلال جمع کردن
خوش بگذره گلم.


ديشب دونه هاي ذرت را در ماكاروني ريختم خيلي خوشمزه شد.
مامان محمد
11 مهر 91 15:38
سلام زهرا جونم خوبی عزیزم؟دلم خیلی براتون تنگ شده،خیییییییییییییییلی دوستتون دارم.
بازم میگم تولد این پسر خوشگل مبارک باشه،انشالله خبر و عکسهای دامادیش.
عزیز دلم من هنوزم با سیم کارت اعتباری وارد نت میشم و اینترنتمون شارژ نشده ببخشید که دیر به دیر میام،ولی وقتی دلم تنگ میشه و به یادتون میفتم بهت اس میفرستم.
از طرف من محمد صادقو ببوسش،عاششششششقتونم به خدا.

فكر كنم به خاطر عجله مامان محمد اين يكي را اشتباهي فرستادين.