سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 30 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

تاج سر مامان

جناب سروان ، سلام !

1392/1/28 8:05
1,390 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزيز دل مامان به بهار نارنج خوشبويم خوبي گلم ؟ عزيزم سروانم ، سربازم خوبي؟ حتما مي گي چي شده كه مامان اين طوري و با اين كلمات قربون صدقه ام مي ره؟چه كار كنم از اين كارات ؟يك هفته مانده به روز29 فروردين روز  ارتش  ، تو به استقبال اين روز رفتي و شب و روزت شده پوشيدن لباس نظامي !تازه چه كيفي هم مي كني وقتي كسي بهت مي گه جناب سروان!

پنج شنبه هفته پيش كه برده بودمت سر ضبط  برنامه خاله شادونه برنامه اي كه قراره از شبكه هاي  جام جم 1،2 و 3  پخش بشه بهترين بهونه بود كه بريم ميدان امام حسين و از اولين مغازه اي كه لباس براي بچه ها ديديم خريدمون را بكنيم.البته بماند كه بابا دوست داشت مدل كامپيوتري برات بخره و تو اصرار مي كردي كه حتما لباس پلنگي بپوشي !اونم با چكمه !اما چه كنم كه چكمه نظامي اونم  اندازه پاهاي كوچيك تو پيدا نمي شد!

با ذوق و شوق خاص همون موقع لباساتو پوشيدي و گفتي مامان مي خوام با همين  لباس به خونه بيام.فرداش هم پوشيدي شنبه اي كه مي خواستيم بياييم مهد پوشيدي و كلاهت را كه روش آرم ارتش را دوخته بودم روي سرت گذاشتي !

ديگه شده كارت موقع مهد بپوشي ، موقع برگشت از مهد بپوشي و من با زور موقع خواب ازتنت در بيارم.

هركي بابا و شما را با هم ديده گفته :اي آقا لباسو از تنش در بياريد ؟اونو مجبور نكنين كه لباس بپوشه ؟گناه داره؟بذارين آزاد باشه ؟بذارين بازي كنه.  و وقتي بابا مي خواد بگه كه شما خودتون  لباسو انتخاب كردين و عاشق پوشيدن لباس نظامي هستين  جلوي صحبت هاي بابا را مي گيريد و به بابا مي گين:  بابا يهو نگي من خودم دلم مي خواد لباس نظامي بپوشم ها .....بگو به زور تنش كرديم ودر جواب عكس العمل بابا مي گي ؟آخه مي ترسم چشم بخورم....همون طوري كه چشم خوردم و سر برنامه "سلام كوچولو"حاضر نشدم....آره عزيزم راست مي گي ... چهارشنبه هفته پيش كه ضبط برنامه "سلام كوچولو" بود نخواستي كه سر ضبط حاضر بشي.....وقتي اومدم مهد دنبالت خيلي گريه كردي و گفتي دوست نداري سر برنامه بري ....البته بهت حق مي دم چون اين ترم برنامه موسيقي عمو بابك و يوگاتون را  به خاطر كمبود بودجه تعطيل كردن و كمتر باهاتون شعر كار مي كنن و علاقه نداري منم باهات شعر تمرين كنم....

گفتم بودجه به ياد اين افتادم كه چند روزه ،  وقتي از مهد تحويلت مي گيرم كاملا گرسنه هستي ....باوجودي كه بهت ساندويج نون و پنير مي دم بازم طلب بيسكوئيت مي كني ....وقتي مي پرسم مامان مگه ناهار نخوردي مي گي : غذاي من كم بود وقتي به مربي ام مي گم بازم مي خوام مي گه ديگه نيست.تازه ديروز هم گفتي : ما ناهار  نخورديم ما دوبار صبحانه خورديم...خدا به دادمون برسه خودمون اينجا غرق كاريم....دارن اضافه كارا را كم مي كنن....واونجا شما را گرسنه مي خوابوننن...بگذريم جناب سروان خودم روز ارتش بر شما مبارك....البته پنج شنبه به همراه بابا ما هم در رژه 29 فروردين شركت مي كنيم و از نزديك  غيرت و غيور مردي مردان مردمان را خواهيم ديد....

تاج سر من ،جناب سروان!

ارتش

(البته عكس متعلق به روز شنبه 24 فروردين روز قبل ازسالروز  شهادت حضرت زهرا(س) است.)

تبصره:1 -  وقتي لباس ارتشي ات را تنت كردي به بابا گفتي:حالا فهميدم چرا براي من  نمي خواستي لباس بخري آخه ترسيدي كه درجه هاي من بيشتر از تو بشه ! ديدي بدون اينكه برم مدرسه و ارتش همه به من مي گن جناب سروان!

2- خدا كنه امروز سر برنامه"سلام كوچولو"  حاضر بشي.....ديروز به قولم عمل كردم و برات يه آناناس خريدم به اميدي كه منو جلوي عوامل برنامه خجالت زده نكني....

3- گل پسرم بازم روز ارتش برتو مبارك....

مادر ساعت 8:00 صبح

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

مادر کوثر
28 فروردین 92 8:58


عزیزمممممممممممممممم
چقدر هم بهش میاد

ماجراهای قند عسل رو خیلی باحال مینویسید

راستی بازم تشریف بیارید که به روز شدیم


ممنون عزيز دلم حتما سر مي زنم...
مامان تسنيم سادات
28 فروردین 92 9:46
گذاشتم براتون


ممنون
مامان تسنيم سادات
28 فروردین 92 9:51
واااااااااى لباسش چه نازه ....!
آخه جناب سروانا مگه با دمپايى مى رن سر پستشون .....
روز ارتش مبارك دسته گل خدمت جناب سروان كوچولو....


ممنون عزيز دلم...بچه م اصرار مي كرد چكمه مي خواد اما مگه چكمه اندازه پاهاي كوچيك اون پيدا مي شد ...اين طوري به روز تره...
ستاره زمینی
28 فروردین 92 10:02
عزیزم ماشالله چه بهتم میاد جناب سروان .


ممنون عزيزممممممممممممممممممم م
محمد
28 فروردین 92 10:06
ماشاءالله به جناب سروان .
شادباشیدوسلامت


ممنون براي شما هم همين آرزو را دارم
عموی محیط بان
28 فروردین 92 10:33
سلام بسیار زیباست
سید امیر ارتش ماست.


ممنون چقدر قشنگ گفتين !
سارهــــــــ .✿
28 فروردین 92 11:14
ووووووووووووووووای چقدر خوشگل شده پسملتون!
خدا حفظش کنه!
پسرا اکثرا همینن.
عاشق پوشیدن لباس ارتشی و پلیس و اینان.
همینشون هم شیرینه!!!



ممنون از نگاه قشنگتون..
سپیده از وبلاگ "کودک من"
28 فروردین 92 11:14
اوه اوه خاله قربونت بره لباساشو. عجیجممممممم


ممنون گلم
مامان نیایش
28 فروردین 92 11:34
وای نیگاش کن چه مردی شدی واسه خودش ما شا الله الهی همیشه موفق باشی عزیزم


ممنون عزيز دلم
سید
28 فروردین 92 12:29
سلام جناب سروان
منم دوران خدمتم ارتشی بودم
میدونی کجا ؟
زاهدان بودم
اما درجه من کجا و درجه شما کجا؟
من گروهبان یکم بودم
الان دستم رو میبرم کنار گوشم برای احترام به ارشد
انشاالله از سربازان امام خامنه ای و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف باشی

سلام آقا سيد ممنون كه همتون به گل پسري ما قوت قلب دادين تا راهشو پيدا كنه ...انشاء الله هممون سرباز واقعي آقا باشيم
مامان علی خوشتیپ
28 فروردین 92 13:07
جناب سروان روز ارتش (البته با تاخیر)مبارک
چقدر بهت میاد این لباسه


ممنون عزيز دلم آخه كجا بيام باهات حرف بزنم كه وبتو بستي
مامان نيما
28 فروردین 92 14:14
عزيزم چه بهت مياد .شغل آيندت هم معلومه ديگه.لباسات و روز ارتش مبارك باشه


ممنون عزيز دلم
مامان احسان
28 فروردین 92 14:26
سلام جناب سروان دوستت دارم عسل طلا


ممنون عزيز دلم
مامان محمد
28 فروردین 92 16:24
وای خاله،چقدر ناز شدی...چقدر این لباس بهت میاد...ایشالله جناب سروان واقعی هم میشی خاله...
زهره جون سلام...چقدر این لباس به گل پسرت میاد...مثل غیور مردان ارتش شده...از همین الان واسه خودش مردی شده...حرفاش با باباشم خیییییییییییییییلی جالب بود...فک نمیکردم محمد سپهر از این حرفا بزنه...مثل(به کسی نگین که من خودم این لباسو پوشیدم،میترسم چشم بخورم و اینکه درجه من از درجه بابا بیشتر شده و همینجوری شدم جناب سروان)...


ممنون خاله اميدوارم شما هم گل پسرا را در لباسي كه دوست دارين بپوشن ببينين
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
28 فروردین 92 17:03
سلام زهره ی عزیزم و سلام جناب سروان خوش تیپ

اوووو .. چه برنامه ها و جریاناتی داشتین ...

چقدر هم دقیق نوشتین

خیلی بهت میاد آقا سید


ممنون خانومي قشنگ مي بينين ...قشنگ مي خونين كلا همه چيز قشنگه...
مامان پریسا
28 فروردین 92 17:39
مبارک باشه پسر خوب.


ممنون عزيز دلم
مامان امیر مهدی
29 فروردین 92 1:45
عزیزم چه لباست بهت میاد مبارکت باشه

راستی این برنامه چند شنبه پخش میشه به ما هم اطلاع بدین

جناب سروان روز ارتش مبارک




ممنون عزيز دلم برنامه "سلام كوچولو"از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح به مدت يك ربع از راديوايران موج fm رديف 90 پخش مي شود.


مامان محمد صدرا
29 فروردین 92 6:03
وای چقدر ناز شده..سرباز کوچولوی منو ببوسین


ممنون عزيز دلم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
29 فروردین 92 16:07
به به آقا سید.احوال شما؟چه لباس خوشگلی حسابی بهت میاد جناب سروان باشی
زنده و پاینده باشی عزیزم


ممنون عزيزدلم از دعاهاي خير شما
زهرا(✿◠‿◠)
29 فروردین 92 17:20
ای جونمممممممممممم
خوش تیـــــــــــپ!




ممنون عزيزم
ستاری زندگی
30 فروردین 92 9:20
سلام بر جناب سروان کوچولو خودم
عزیزم چه خوش تیپ هم شده
از دست این بابایی های.....

چکمه هم براش تهیه کنید که با دمپایی ....


عزيزم ممنون از نگاهت...حالا كجا بچه ام دمپايي پوشيده...صندل تابستوني...به نظرم كم كم بايد مد بشه....بابا گناه دارن با اون كفشها...
عمو روحانی
30 فروردین 92 10:36
سلام.
ماشالله خیلی خوشگل شدی .
روز ارتش به شما و بابای عزیزتون مبارک باشه
خدا شما وهمه حافظان میهن اسلامی رو حفظ کنه
موفق باشید .

سلام وب قشنگي دارين اگه دوست دارين لينك بشيم
باراز سلام
31 فروردین 92 18:16
سلام

نه سلام جناب سروان
چه قدر لباسا بهت میاد
شدی عینهو گل
سید محمد سپهر جان خودتو اماده کن انشاءالله سربازی رو بری سربازی امام زمان عج
باز هم ما مخلصیم جناب سروان


سلام ممنون از دعاي خيرتون

باراز سلام
31 فروردین 92 18:18
اقا سید گل از فاطمیه چیزی نزاشته بودی یا من ندیدم



سلام شرمنده سادات ، آنقدر سرم شلوغه كه نتونستم چيزي بنويسم انشاء الله به ميلاد جبران كنم
مادر کوثر
1 اردیبهشت 92 12:14
مامان بیتا
1 اردیبهشت 92 14:48
ماشاالله به جناب سروان


عزيز دلم
مفقود الاثر
1 اردیبهشت 92 20:17
شما لينك شديد

يا حق


با افتخار شما هم لينك شديد
باراز سلام
1 اردیبهشت 92 23:44
سلام
انشاءالله


مامانی درسا
2 اردیبهشت 92 3:01
ای جووووووون چقده ماه شدی ....... یه سلام نظامی برای چناب سروان ......




ممنون عزيز دلم شما به ما لطف دارين


مامان علی خوشتیپ
4 اردیبهشت 92 10:47
روز رادیو بر شما مبارک دوست عزیزم


ممنون عزيز دلم اولين نفري بودي كه تبريك گفتي!
عمو روحانی
7 اردیبهشت 92 13:01
سلام. الان کربلا هستم و دعا گوی شما که دارم نظر میگذارم براتون . موفق باشید


ممنون خيلي التماس دعا
یاس
8 اردیبهشت 92 2:36
عزیز دلم.قربون اون قلب کوچولو و روح بزرگت بشم.ناز ناز خاله.میبوسمت.


مي بوسمت از بس كه عزيزي
مامان ماهان
19 اردیبهشت 92 10:35
سلام ماماني محمد سپهر جان ،،خانمي چرا آپ نمي شين من دارم پستاي محمد سپهر جونو تموم ميكنمااااااااااااااا..راستي عزيز دل خاله ماهان عاشق اين لباس سپاهيت شده بود كلي تو خرج افتادم و ديروز براش خريدم خوب خاله فدات بد آموزي داره اين لباساي خوشگلو نپوش كه ني ني هام بخوان*•.ســــــلام ....
.•*..*•. .•.
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*...•*..*•. .•*..*.•*..*•. .•*
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .
-´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•.
´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•.
´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•..
#############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•.
###############´´###..•*..*•. .•*..*•.
############### ´###..•*..*•. .•*..*•..
´##################.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´###############..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.•
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*.*•. .•*..*•. •*.*
.•*..*•. .•*..*•. آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآپپپپپپپپپپپپپم و منظر دوستاي گلم

عزيزم ببوسش مباركش باشه بعدش اين لباس ارتشي هست نه سپاهي!