سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 26 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

تاج سر مامان

عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد

1392/7/7 9:10
1,408 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم...سلام گل بوته..امروز قراره شما را ببرن بازيد از سازمان آتش نشاني ..اميدوارم خوش بگذره

از بس فكر كردم و به نتيجه نرسيدم خسته شدم.. موقع نماز ظهر يهو دلم قرص شد و اين جمله از ذهنم خطور كرد: " عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد "..درسته مامان جون كلاستون كوچيكه..درسته عزيزم مجبوري توي همون كلاس پارسال باشي و با خاطرات گذشته ات سير كني.....ولي ..شايد اين خيري باشه كه من و تو ازش غافليم.

درسته كه خيلي ها را گلچين كردن و بهترين مربي و بهترين كلاس را بهشون دادن...اما مادر من........من دوست دارم تورا مرد بار بيارم...تو اگه قراره به اين جامعه خدمت كني بايد بينشون زندگي كني.....خيلي از بچه هاي اون كلاس را از نزديك مي شناسم..آداب معاشرت خاصي ندارن وغرقن توي ناز و نعمت و پر قو بودن........

عزيزكم..خيلي از حرفهارا گذاشتم تا زمان  فارغ التحصيلي ات با مديريت مطرح كنم .......البته من هنوز راضي نيستم ....ناراحتم كه نتونستم برات كاري كنم....وقتي برام مي گي : مامان من به فكر دوستان قديمي هستم و شعرهايي كه مربي قبليت ياد داده توي ذهنت مرور مي كني......باور كن به هم مي ريزم....ولي صبوري را پيشه كردم..صبر صبر.....چون معتقدم عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد .

ديروز كيف مهدت خيلي سنگين بود..متوجه شدم كه كتابهاي كمك آموزشي ات را تحويل دادند..اولين كاري كه كردم سيمي كردن آنها بود تا به راحتي بتوني مطالب را فرا بگيري

(عكس ها متعلق به صبح امروزه)

(محل كار خاله)

كتاب

مادر ساعت 09:07 صبح

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان مهرزاد جان
7 مهر 92 10:44
ان شاله سال تحصیلی پر از موفقیت داتشه باشی عزیزم


ممنون عزيز دلم
مامان محمد
7 مهر 92 12:15
سلام زهره جون...اول اینکه آره محمد پیش دبستانیه..دوم اینکه امیدوارم این مشکل محمد سپهر،عزیز خاله،پر از منفعت و خیر و برکت براش باشه...به قول خودت عدو شود سبب خیر اگه خدا خواهد.


عزيز دلم...سلام به روي گل ماهت..انشاء الله ..انشاء الله محمد ما و محمد شما و همه بچه ها سال خوبي را داشته باشن
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
8 مهر 92 10:55
اميدوارم ادامه پيدا نكنه اين تبعيضات
به نظرم شما بريد با مديريت صحبت كنيد
چون ممكنه توى سال هم اين تبعيضات تكرار بشه



ممنون از پيشنهادت ..با معاونت صحبت كردم نتيجه اي نداشت
مامان سونیا
9 مهر 92 8:24
عزیزم فعلا که اینجور مشکلات اپیدمی پیدا کرده و همه گیر و به قول معروف در خونه خدا هم بی پارتی نمیشه رفت اما به قول شما گل پسر خسلس مستقل تر و سفت و سخت تر بار میاد و از این بچه های لوس و ننرو بچه ننه نق نقو نمیشه هرچند تاثیرات بد و منفی هم براش داره شما هم که تلاشتون رو کردید و نتیجه نگرفتید انشالله برای سال دیگه یک مدرسه ای ثبت نامش کنید که انشالله از این مشکلات نداشته باشه


باورت مي شه هنوز ناراحتم.....فقط خودم را دلداري مي دم....
مامان محمد صدرا
10 مهر 92 16:04
خیلی ناراحت شدم پیگیری کنید تو روحیه اش اثر بد نذاره..فداش شم چه عکس هایی


عزيزم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
20 مهر 92 11:51
واقعا من نمیدونم چرا کتاب ها رو اینجوری درست میکنن!!!؟؟؟

ایششش... من هم همیشه این مدل کتابا رو مجبور بودم سیمی کنم.


خوبه به ياد خاطرات گذشته افتادي
علي
27 آبان 92 8:05
سلام عمو جون دورت بگردم چرا بی دل دماغ چیزی شده عزیزم