سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 26 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر در استوديوي انتخابات!

1392/3/6 10:49
633 بازدید
اشتراک گذاری

موضوع برنامه "سلام كوچولو"انتخابات بود و تو براي خانم وكيلي صحبت كردي كه دوست داري با مامان و بابا برين انتخابات و راي مارا در صندوق بندازي .حتي گفتيكه بابا بهت مي گه كمتر پويا نمايي تماشا كني و اجازه بدي تا او اخبار انتخابات را گوش كنه كه كلي از اين حرفها خانم وكيلي خنديد.در يه برنامه ديگه هم شعر "گل گندم "را خواندي و درباره كاشتن گندم صحبت كردي. خانم وكيلي ازت پرسيد اگه بخواهيم بيابان را آباد كنيم بايد چه كاركنيم كه تو گفتي :اول زمين را شخم مي زنيم و بعد دونه مي پاشيم كه يهو امير حسين گفت:حالا دوده از كجا بياريم كه اين جمله شد سوژه خنده!

وقتي برنامه تمام شد گفتي:كمرم درد گرفت از بس با خانم وكيلي كشاورزي كرديم.من بميرم براي اين كمر دردت....

عزيز دلم ديروز بعد ازبرنامه "سلام كوچولو" داشتم به محل كار خودم مي آوردمت كه پرسيدي :" مامان چرا اين نوار قرمز را اينجا بستن". و با دستت نوار قرمزي را نشان دادي كه درسمت چپ  سالن ، محل  استوديوها بسته بودن. برات توضيح دادم كه 4 استوديوي 26،27،28و 29 محل ضبط برنامه هاي انتخاباتي كانديداهاي رياست جمهوري است .گفتي :ببينم....با هم به سمت استوديوها رفتيم كه متوجه شدم در ورودي آن بسته است...پس كنار بنرها چند تا عكس يادگاري انداختي!

محمد سپهر در كنار بنر انتخاباتي:

راديو

محمد سپهر روبروي درب استوديوهاي انتخاباتي :

راديو

مادر ساعت 10:47صبح

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

مامان ماهان
6 خرداد 92 12:49
سلام گلم خصوصي داري


باشه اومدم...
مامان سونیا
6 خرداد 92 12:50
به به پس شما بحث سیاسی هم میکنی

خوبه توی کشاورزی هم که سر رشته داری گل پسر

ببینم رای مامان بابا رو هم شما انتخاب میکنی یا اینکه فقط بهشون افتخار میدی و میندازش توی صندوق


فقط صندوق ! راي محرمانه ست!
مامان ماهان
6 خرداد 92 12:51
اي جانم ناز پسرمون چه حرفها بلده...بميرم كه اينقده زحمت كشيدي و كشاورزي كردي


اول زمين را شخم كرده...بعد دونه پاشيده..بعد آبش داده...بعد....حق داره كمرش درد بگيره...
زهرا(✿◠‿◠)
6 خرداد 92 12:51
ماشاللاااا
شیرین زبووووووووون


عزيزم...
مامان ماهان
6 خرداد 92 12:53
محمد سپهر جونم انشالله روزي برسه كه برا شما دراي استوديوهاي ضبط برنامه رياست جمهوري باز بشه و ما برا شما راي بديم


واييي اصلا بچه ام نمي خواد سياسي بشه....اون دوست داره....بشه...
مامان ماهان
6 خرداد 92 12:54
اي به فدات بشم كه از الان سياسي شدي گــــــــــــــــــــــــــــلم


عزيزم
عمومحیط بان
6 خرداد 92 13:08
سلام عالیه


ممنون از ديد قشنگتون
مامان ماهان
6 خرداد 92 13:20
ممنونم عزيز دلم..از حضور و دلگرميت


عزيزم....
محمد
6 خرداد 92 13:39
ای ول . ان شاءالله کاندیدای ریاست جمهوری ثبت نام کنی آقا سید محمد سپهر


...نه عمو جام وقتي مطمئن شدم قحط الرجاله اقدام مي كنم ..
مامان تسنیم سادات
6 خرداد 92 13:46

خیلی با مزه بود ...
کشاورزیش منو کشته ....
بچه همین یه کار رو نکرده بود که کرد .... ! کشاورزی رو میگم
خسته نباشی آقـــــــــــــــــــــــا کوچولوی گل
موفق باشید شما مادر و پسر


ممنو عزيزدلم ...فكر شو بكن اول شخم زده..بعد دونه پاشيده..بعد آب داده..بعد..
مفقود الاثر
6 خرداد 92 19:51
سلام

انشاءالله رئيس جمهور بشه يه زماني

يا حق


..ممنون از دعاتون.....ولي او دوست داره...بشه..
سپیده از وبلاگ "کودک من"
7 خرداد 92 0:19
خانمی گشتم ولی نتونستم چیزی پیدا کنم. شرمندم
شاید دوستانی که تم درست می کنند بتونن بهتون کمک کنن.


ممنون عزيز دلم...
باراز سلام
7 خرداد 92 9:07
سلام وقتي رهبري معظم مي فرمايند شركت در انتخابات واجب است
پس ايرادي نيست كه مثل نماز و واجبات ديگر
گل پسري مثل اقا سيد ما هم اتنخابات و شركت در ان را ياد بگيرد
اي قربون سيد محمد سپهر


سلام سيد بزرگوار شما مثل هميشه به ما لطف دارين...ممنون از ديدگاه قشنگتون..
مامان احسان
7 خرداد 92 11:31
مادر کوثر
7 خرداد 92 20:35





مامان محمد
7 خرداد 92 21:53
اییییییییییییییی جانم...ایشالله در آینده نام قند عسلت جزو کاندیداهای ریاست جمهوری باشه زهره جونم.


عزيز دلم قربون اون نگاه قشنگت...
سپیده از وبلاگ "کودک من"
7 خرداد 92 22:54
سلام. برای مرد عنکبوتی فقط این نمونه ها رو دارم. امیدوارم مفید باشه و فقط کپی کن
http://koodakeman91.niniweblog.com/post1879.php


ممنون عزيز دلم چند بار اومدم ولي اصلا براي من تصويري ديده نمي شه نمي دونم اشكال از كجاست
قطره
8 خرداد 92 9:11
ایشالا ی روز خودت کاندید بشی عزیزم


قربون اون دل كوچيكت كه اينقدر قشنگ دعا مي كني
مامان ماهان
8 خرداد 92 9:59
عزيزم سلام اومدم بهت سر بزنم و يه مشاوره ازت بگيرم ..شمام محمد سپهر رو موقع هايي كه ميرين اداره تو مهد ميزارينش اونم مث ماهان براتون بيقراري ميكنه؟؟؟راه حلي برا اين مشكل داري؟؟؟


عزيزم مگه ماهان همسن محمد سپهر نيست ؟
سپیده از وبلاگ "کودک من"
8 خرداد 92 10:12
خانمی این تصاویر بزرگ هستند و خارج از کادر نشون می ده. چپ و راست ش کن ببین. منظورم اینه که چه جوری صفحه رو بالا و پایین می بری حالا سمت چپ و راست ببرش. خبرش رو بدید لطفا.


عزيزم نمي دونم صفحه من سياه باز مي شه
مامانی درسا
9 خرداد 92 4:04
محمدسپهری قند عسل دلم واست یه ریزه شده بود گلم ..... انشاالله همیشه خوش باشی ...... قربونت برم که شما هم سیاستمدار آینده ای


عزيز دلم دل ما هم براي شما تنگ شده بود..ببوسين روي ماه درسا جون را
سپیده از وبلاگ "کودک من"
9 خرداد 92 13:44
خانمی این لینک کارت دعوت عنکبوتی
http://koodakeman91.niniweblog.com/post1035.php

اون تصاویر رو دیدی؟


نه عزيزم كليك كه مي كنم صفحه اي باز مي شه كه كاملا سياه است
سپیده از وبلاگ "کودک من"
9 خرداد 92 13:56
این لینک رو هم ببینید

http://koodakeman91.niniweblog.com/post2038.php


عزيزم براي اولين بار ديدم.
مریم
9 خرداد 92 17:32
سلام دخترم
ممنون که وبلاگ من اومدی خیلی خیلی خوشحال شدم باشه حتماٌ آموزش ژله ها رو براتون میذارم عزیزم
خوشحال میشم اگه دوباره بیایی


عزيز دلم ممنون كه منو با اسم دخترم صدا كردي....يه حس قشنگي بود....مگه شما چند سالتونه ؟
عمو روحانی
10 خرداد 92 9:59
سلام
مبارک باشه
جمعه خوبی داشته باشید
در موردسوالی که مطرح کردید این لینکها میتونه مفید باشه

http://porsemanekoodak.niniweblog.com/post124.php

http://porsemanekoodak.niniweblog.com/post21.php

http://porsemanekoodak.niniweblog.com/post154.php


ممنون عمو حتما مراجعه و مطالعه مي كنم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
10 خرداد 92 17:42


آفرین ...

همه جوره توی مباحث شرکت میکنی آقا سید.

ماشالا


ممنون خاله هميشه مهربون...ممنون از ديد قشنگتون
مامان ماهان
11 خرداد 92 13:47
سلام گلم ممنون از اعتمادي كه بهم دارين ،خدا گل پسرتونو براتون حفظش كنه..ماهان الان شش سالش هست ولي خوب بعضي وقتها بد قلقي ميكنه كه البته طبيعي و من تحملم كمه..ميبوسم گل پسريتو

عزيز دلم ....
مادر کوثر
11 خرداد 92 16:52



كاش بودي تامنم براتون ماچ مي فرستادم..
سپیده از وبلاگ "کودک من"
12 خرداد 92 0:37
با سلام. به نظر من رو یه سیستم دیگه امتحان کنید.


حتما گلم
مامان تسنيم سادات
12 خرداد 92 10:22
از پست جديد خبرى نيست؟



عزيزم..
مریم
12 خرداد 92 15:55
سلام عزیزم
ممنون که به وبلاگم اومدی ...
سلام عزيز دلم....

مامان ماهان
13 خرداد 92 9:37
سلام مامان محمد سپهر جونم ،،دعوتت ميكنم به بازي وبي...اگه سوالا رو خواستي يه ندا بده برات كام ميذارممحمد سپهر جونمو ميبوسم


عزيزم چقدر دوست داشتم منم بازي....وقتي لحظه شماري مي كردم كسي بازي رام نداد..وقتي بازي سراغم اومد...گرفتاري نذاشت..به هر جهت شرمنده شدم..ولي ايمان آوردم بهتريني !
مامان ماهان
16 خرداد 92 11:40
برا مامان و پسر خوشگل


ممنون گلم
مامان آینده یه فسقلی
17 خرداد 92 1:27
روز تجلّی رحمت الهی، روز بعثت پیامبر اکرم (ص)، بر شما و خانواده عزیزتون مبارک ...






ممنون از تبريك قشنگتون..
مامان ماهان
18 خرداد 92 11:55
سلام محمد سپهر جون و ماماني مهربون دلم براتون تنگيده بود..اومدم.. پست جديد نداشتين


عزيزم سعي مي كنم..جبران كنم...
ارین و مامانش
20 خرداد 92 14:55
شاد باشی و در اینده هر چی میشی فقط دنبال دردسرنباشی


عزيزم ممنون از توصيه ايمني تون!
آيسان مامان ماهان
22 خرداد 92 12:02
سلام گلم ميدونم سرتون شلوغه..اينارو برا شما و محمد سپهر جونم ميفرستم كه خستگي در كنين

عزيز دلم..
مفقود الاثر
25 خرداد 92 1:36
الو الو کربلا

کمک مي‌خوام

حاجي جون

بچه‌ها قيچي شدن

.....................................

سلام عليكم

منتظر حضور گرم شما همسنگر عزيز

يا حق



ممنون همسنگر هميشه خوب باشين..
مامان محمد صدرا
25 خرداد 92 8:54
سلام کجایی بانو دلم واستون تنگ شده عزیز دلم چطوره؟ آقا سیدگل


سلام عزيزم منو حسابي ببخشين...
آيسان مامان ماهان
26 خرداد 92 10:57
سلام گلم سرتون خلوت نشده هنوز..دلمون براتون تنگيده


عزيز دلم ..دل منم حسابي تنگيده بود..
ستاره زندگی
26 خرداد 92 23:49
سلام
آفرین به این سید کوچولوی ما که خوب به همه سوالها جواب میده
عکسهای قشنگی انداختید


ممنون عزيز دلم قشنگ مي بينين..
ستاره زندگی
26 خرداد 92 23:49
_♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\__♥آپم _♥___\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم
یاس
27 خرداد 92 0:49
ای جون دلم.عزیزم .آخه تو چقدر شیرین و فعالی آقا کوچولو.


عزيز دلم ..هميشه خوب باشي وخوش
مامان سونیا
28 خرداد 92 14:57
سلام بانو جان حالتون خوبه محمد سپهر عزیز حالش خوبه خیلی وقته نیستید حسابی نگرانتون شدم کجائید چرا خبری از خودتون نمیگذارید منتظر حضورتون و شنیدن خبر سلامتی و خبرهای خوبتون هستیم


عزيز دلم ممنون از احوال پرسي گرمتون حسابي گرفتار بودم...