سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 26 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر در تيتراژ شبكه آموزش !

1392/4/26 13:59
918 بازدید
اشتراک گذاری

از دست نديد حتما تيتراژ برنامه "بازباران"را از شبكه آموزش ببينيد ......" بازباران " عنوان برنامه افطاري شبكه آموزش كه هر شب از ساعت 19:30 پخش مي شود...اين تيتراژ توسط رامين جواد پور خوانده شده....حتما هم مي دونين رامين كيه ؟رامين جواد پور خواننده و آهنگساز برنامه "سلام كوچولو"يه كه غير از اين برنامه اكثر تيتراژ هاي شبكه هاي مختلف راديو و تلويزيون را مي خونه....

عزيز دلم يادت هست يه روز با لباس نظامي سر برنامه "سلام كوچولو"حاضر شدي و حتي توي يه برنامه در خصوص لباست و اينكه قصد داري در آينده خلبان بشي صحبت كردي...

هفته پيش درست يك روز مانده به پيشواز ماه رمضان..همون روزتاريخي  كه مي خواستيم بريم پارك ارم....يعني دوشنبه رامين تماس گرفت و گفت:شما و بابا با لباس نظامي سر برنامه اش حاضر بشين....بابا راحت پذيرفت چون معتقد بود با اين كار به خيلي از نظامي ها روحيه مي ده..ولي عكس العمل تو اول يه كم خجالت بعد اين سوال بود كه براي چي بايد لباس نظامي ام را بوشم ؟مگه رامين چه كاره هست ؟......

سه شنبه در حالي كه روزه بوديم ..بابايي اومد دنبالمان و ما راهي محل فيلمبرداري شديم..اكثر بچه ها آشنا بودند..ازامين  طارمي (گوينده برنامه )كه پسر محمد طارمي تهيه كننده پيشكسوت راديوست تا مجتبي تيموري و خشايار لزومي  آهنگساز و تنظيم كننده برنامه هاي "كوي نشاط"و"دلخنده"...

آقاي جواد پور ازمن هم خواستند كه  توي تصوير باشم....كثيف بودن چادرم را بهانه كردم..ولي نتونستم قانعش كنم...ازيه طرف دلم نمي خواست دلش را بشكونم..واز طرف ديگه با بابا هم عقيده بودم..كه بايدبه خاطر تبليغات هم كه شده ، خانواده هاي نظامي خوب ظاهر بشن.

موضوع تصوير اين بود كه من و بابا و محمد سپهر رفتيم آتليه براي عكس ولباس هاي محمد سپهر را درست مي كنيم و بعد يه عكس دسته جمعي مي اندازيم....اي بابا حسابي لو رفتيم هممون توي تصويريم.!

"تاج سر مامان "در تيتراژ برنامه افطار!

(البته اين عكس در بغل باباست)!

 با چند روز تاخير اونم به خاطر كم شدن ساعت كاري و اينكه فردا يه امتحان مهم دارم... يك ربع مانده به وقت "سلام كوچولو"10 صبح  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (45)

ستاره زندگی
25 تیر 92 10:43
سلام ،طاعات وعبادات قبول
ستاره فقط برنامه گل آموز شبکه آموزش نگاه میکنه.ساعت2ونیم تا 3ونیم.
چشم سعی می کنیم نگاه کنیم


عزيز دلم...محمد سپهر توي اون تايم مهد كودكه..لطف مي كنين .
آیسان مامان ماهان
25 تیر 92 11:24
سلام ،به به چه پسر و پدر شیک و نظامی،،من که از این پسمل ناز حسابی ترسیدممحمد سپهر جونم منو دستگیرم نکنیا خاله،،،اما اگه انشالله خلبان شدی یه پروازم من و مامانی مهربونو با خودت ببر باشه خاله
آیسان مامان ماهان
25 تیر 92 11:25
>فعلا که نمره ها رو اعلام نکردن از وضع خودم میگم که رفوزه میشم ،،انشالله شما موفق میشین برا شما چه امتحانیه؟؟


عزيزم نمره من قابل قبول شد..بحث ترفيع شغلي بود....انشاء الله تو هم نمره هاي خوبي بگيري
آیسان مامان ماهان
25 تیر 92 11:26
به به چه دیدنی خواهد بود هنرمندی محمد سپهر جونم تو برنامه باز باران،،آفرین محمد سپهر جونم


عزيزدلم ..خيلي هم ديدني هست
محمد
25 تیر 92 12:01
عبادات قبول حق
حتما نگاه می کنم.
شادباشیدوسلامت


ممنون از دعاي خيرتون
مامان آرمان
25 تیر 92 14:29
سلام
من حتما میشین و تماشا میکنم.
چقدر ماشاءااا..... لباس نظامی بهش میاد.پدر و پسر هر دو نظامی
امیدوارم همیشه سلامت و پرصلابت باشید.


ممنون از نگاه خوبت
مامان آرمان
25 تیر 92 14:31
عزیزم اگه شما هم تمایل دارید برید دلفیناریوم هنوز هم هست بخصوص به مناسبت رمضان شاید برنامه های ویژه ای هم داشته باشه.بهتون خوش بگذره


ممنون از يادآوري تون ..سعي مي كنم يه برنامه ريزي داشته باشم..هميشه خوب و خوش باشي
زهرا(✿◠‿◠)
25 تیر 92 18:18
واااااااااای...چه خوووووووووب....
حتما امشب نگاه می کنم......ان شاللا
خودتم هستی پس.....نه؟
خیلی عالیه.....دوست خوبم و با خونواده ش و هر شب توو تیتراژ ببینم....
موفق باشی


عزيز دلم
مادر کوثر
26 تیر 92 10:45
چه باحال

سلام مامانی معروف طاعاتتون قبول

چشم انشالله میبینم


عزيزدلم .سلام طاعت شما هم قبول.....
ღبارانღ
26 تیر 92 11:53
سلام زهره جان...
ممنون از اینکه خبر دادی و ممنون از دعاهای خوبت...
امشب هم هست؟


بله گلم تا آخر ماه مبارك رمضان هيت...
ღبارانღ
26 تیر 92 11:59
زهره چقدر اون روز تارخی تو ذهنت مانده... حالا کثیفی چادر شما که توی تصویر مشخص نبوده...


عزيزم .....
ღبارانღ
26 تیر 92 11:59
پس هستی؟ ان شالله حتما می بینم...


آره عزيزم هستم
ღبارانღ
26 تیر 92 12:00
راستی چون گفته بودید خبرتون کنم...با اینکه می دونم مشغله تون زیاد ولی وظیفه ام بود بگم....نوشتم...


عزيزم
بابای سید محمد
27 تیر 92 0:56

سلام به محمد سپهر پسر همیشه خوب
مثل همیشه مادر و پسر خیلی فعال و پرجنب وجوش
انشاالله همیشه سلامت و شاد باشید


ممنون بابايي مهربون خدا سايه تون را از سر خانواد تون كم نكنه
مامانی درسا
28 تیر 92 3:43
ای جونم ...... عزیزم حسابی معروف شدی ها ........ یه امضاء به ما میدی ......


عزيز دلم .....شما به ما لطف دارين
مامان آرمان
28 تیر 92 12:29
سلام
من تو تیتراژ دیدمتون.
امیدوارم همیشه گرمای عشق در خانواده شما برقرار باشه و شاد باشیدخیلی دیدن دوستان مجازی در تلویزیون خوشاینده


عزيز دلم شما به ما لطف دارين
مامان سونیا
29 تیر 92 8:40
سعی می کنم برنامه رو ببینم و گل پسر و مامانش رو از تلوزیون تمناشا کنم

عزيز دلم
محيا كوچولو
30 تیر 92 0:04
سلام خاله جوني
مبارك باشه پس امسال هر روز مهمون خونه هاي دوستاتون هستيد دم افطار
ايشالله سال ديگه خودتون مجري برنامه بشين


سلام عزيز دلم امان از اين آرزوهاي قشنگ تو..شما به ما لطف دارين
مامان احسان
1 مرداد 92 11:24
سلام زهره جون طاعاتتون قبول .فدای اون تیپت خاله


عزيزدلم هميشه خوب باشي و خوش
آیسان مامان ماهان
2 مرداد 92 11:11
سلام عزیزم،،ولادت حضرت امام حسن مجتبی بر شما و خانواده محترم مبارک،،در روز قیامت از شفاعت ایشان بینصیب نمانیم انشالله


سلام گلم ممنون از دعاي خير شما من هم بهترين ها را از خدا برايتان خواستارم
مامان یکتا
5 مرداد 92 9:29
سلام عزیزم راستی چند تا عکس از دخترام گذاشتم[گل
راستی پسرمون بزرگ شده این چند وقتی نبودم


سلام عزيزم حتما سر مي زنم
محيا كوچولو
5 مرداد 92 15:57
سلام خاله جوني نماز روزه ها قبول التماس دعا
مامان محمد صدرا
7 مرداد 92 8:39
ملتمس دعاي شما در اين ليالي نور و رحمت و قدرم
مامان آرمان
7 مرداد 92 22:39
امشب تمام آینه ها را صدا کنید گاه اجابت است رو به سوی خداکنید ای دوستان آبرودار در نزد حق درنیمه شب قدرمرا هم دعا کنید التماس دعا در این شب عزیز
ღبارانღ
8 مرداد 92 21:03
سلام خوبی؟عباداتتون قبول...خانومی من چند روز منتظر بودم ولی این تیتراز را ندیدم.... خصوصی را هم بببیند...ان شالله خوب باشید...


عزيز دلم....
آیسان مامان ماهان
12 مرداد 92 12:28
برا محمد سپهر هنرمند و مامان مهربونش
آیسان مامان ماهان
15 مرداد 92 11:18
سلام خانومی و محمد سپهر جونم چرا آپ نمیشین
مادر کوثر
16 مرداد 92 13:25
سلام

عید صیام آمد و ماه صیام رفت

لطف تمام آمد و فیض تمام رفت

شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد

گرد غم گناه ز جان عوام رفت

* پیشاپیش عیدتون مبارک*

عزيزدلم ممنون از تبريك قشنگت
آیسان مامان ماهان
17 مرداد 92 10:47
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود صد حیف ازین بساط که برچیده می شود در این بهار رحمت و غفران و مغفرت خوشبخت آنکسی ست که بخشیده می شود پیشاپیش عید تان مبارک،،التماس دعا
مامان آرمان
17 مرداد 92 16:53
سلام عید فطر آمد و ماه رمضان گشت تمام بـر شمـا همسفـران سفـر روزه سلام روزه هاتان همه در پبش خـداونـد قبول روزگار خـوشتـان مظهـر تـوفیـق مـدام
مامان محمد صدرا
20 مرداد 92 11:27
فدای صدات خاله


خدا نكنه عزيزم
عموی محیط بان
23 مرداد 92 23:24
سلام
وبلاگ نی نی های محیط زیستی با هدف خاطره سازی سبز برای کودکان به یاری خداوند دردور جدید از معرفی نی نی های حافظ محیط زیست اقدام به معرفی نی نی های حافظ محیط زیست با فلش های زیبا از تصاویرنی نی نموده است لطفا درصورت تمایل تصاویر نی نی هاتونو با ایمیل یا قسمت نظرات ویا تلگراف برای ما ارسال کنید.جهت اطلاعات بیشتر سری از وب ما بزنید.
با آرزوی سلامتی برای نی نی ها ی عزیز

سلام حتما
مامان محمد صدرا
24 مرداد 92 17:52
پریسا جونم ماهگردت مبارک عزیزدلم...
مامانی سالگرد شماهم مبارک
مارو به کلی فراموش کردین


سلام .....كي به كيه ؟نمي دونم...همين كه يادم كردي ممنونم
ستاره زمینی
26 مرداد 92 10:38

دوستون .دارم خیلی زیاد



عزيزم.....ممنون از محبتت مي دونم كه از ته دل مي گي
مامان سونیا
29 مرداد 92 12:36
سلام بانو جان حالتون چطور محمد سپهر جان چطورن خوبید انشالله خیلی وته که نیستید و پست جدید نمیگذارید نگران خالتون شدم منتظر پستهای جدید و خبرهای خوب شما هستیم

سلام عزيز دلم.....ممنون كه به يادمون بودين...
محيا كوچولو
31 مرداد 92 16:29
سلام خاله خوبين؟
كجايين نيستين؟


سلام عزيز دلم
آیسان مامان ماهان
3 شهریور 92 10:38
محمد سپهر جونو ومامان مهربون سلام امیدوارم حالتون خوب باشه یه چن وقتی نیستین هم نگرانتونم هم دلتنگ اومدین ایشالله یه ندا بدین از نگرانی دربیایممیبوسمتون


عزيزم ..ممنون از لطفتون..ببخشين كه نگرانتون كردم
مامان آرمان
7 شهریور 92 23:59
سلام
کجایید؟
دلمون براتون تنگ و کمی نگرانتون شدیم.


عزيزم.....مي بوسم روي ماه گل پسري را
مامان امیرمحمد
10 شهریور 92 13:35
سلام - مدتی است از شما خبر نیست مطلبی نمی نویسید. انشاله که در سلامتی باشید.


سلام عزيزم...ممنون از دعاي خيرتون
مامان احسان
12 شهریور 92 15:48
سلام زهره جون خوبید چرا کم پیدایید گل پسر خوبه ببوسش


عزيزم.....شما هم روي گل احسان جان را ببوسين
زهرا(✿◠‿◠)
12 شهریور 92 20:48
سلام عزیزم....
خوبین همگی؟
کجایین؟
من بعد از مدتها اومدم نت......اونم می بینم که شمام خیییییلی وخته نیستین؟
خوبین عزیزم؟؟


سلام عزيز دلم ممنون كه به يادم بودين
قطره
13 شهریور 92 11:22
دلم یهو هواتونو کرد.......


عزيزم ...هميشه به فكرتونم
مامان اینده یه فسقلی
22 شهریور 92 21:31
چقدر دیر به دیر اپ میکنین مامان زهره جان!




عزيز دلم .....حتما