سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 27 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر و عشق بيسيم :

1392/7/8 8:49
897 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم از وقتي كه با بابا رفتي رژه و چشمت بيسيم را ديد ، يه دل نه صد دل يه پا بيسيمچي شدي واجازه ندادي كه بابا بيسيم را پس بده......دستت مي گرفتي و با فرماندهان خيالي توي ذهنت صحبت مي كردي.دستور مي دادي هواپيماي جنگي حركت كنه..تانك شليك كنه و بلاخره خونه را پادگان كرده بودي...

نا گفته نمونه چفيه اي كه خانوم محمدي توي زيارت عاشورا به من داده بود كه بهت بدم را دور گردنت

مي نداختي و افه اي مي آمدي كه نگو......

بيسيمچي مامان:

بيسيمچي

 مادر ساعت :08:44 صبح

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان مهرزاد جان
8 مهر 92 10:54
ماشاله ان شاله همیشه سالم و برقرار باشی خاله جون


ممنون از دعاي خيرت عزيز خاله
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
8 مهر 92 10:56
به به .... آقا محمد سپهر بيسيمچى ...
چه كيفى مى كنه ...براش از اين بيسيماى اسباب بازى بگيريد خب ...


عزيزم اتفاقا رفتم براش بخرم..به فروشنده گفتم اجازه مي دين امتحان كنم..گفت نه آك بنده..گفتم اگه كار نكرد چي ؟گفت :خب شانسيه براي همين براش نخريدم ديدم نمي صرفه بيست هزارتومان هزينه كنم بعد به درد نخور از آب در بياد
ستاره زمینی
8 مهر 92 19:40
عزیزم ارزشش بیشتر ازاین حرفاست بخر مامانی واسه این بیسیمچی گل


چون شما فرمودين چشم...حتما براش مي خرم
مامان سونیا
9 مهر 92 8:27
به به به این برادر بسیجی بیسیم چی ماشالله که از اون رده بالاها هم دست دستور حرکت هواپیمای جنگی و شلیک تانک و وای خاله خیلی خطرناکی ها یک وقت به زنجان حمله نکنی ما رو نابود کنی پسرم


عزيز دلم اتفاقا فكر كنم اولين حمله شون به همون جا باشه
آیسان مامان ماهان
9 مهر 92 13:54
ای جونم فدای بیسیمچی خوشگلمون با اون نگاه نازش


عزيز دلمي
آیسان مامان ماهان
9 مهر 92 13:54
عزیز دلم خصوصی داری


حتما
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
10 مهر 92 10:33
سلام عزیزم افرین به محمد سپهر گل


عزيزمي
یگانه جان
10 مهر 92 12:27
چه قدر به این پسر می ایه خدا حفظش کنه


ممنون عزيز دلم
مامان یکتا و تینا
10 مهر 92 12:28
وایییییییییییی الهی قربونت برم خاله با اون بیسم چی ات جانمممممممممممممم


عزيز دلم
مامان یکتا و تینا
11 مهر 92 8:48
عزیزم اپم پیشم ما بیا


سلام اومدم
ستاره زمینی
12 مهر 92 10:28
سلام به ابر مرد بزرگ.


ممنون از سلام خوب و جانانت
آیسان مامان ماهان
13 مهر 92 11:00
سلام مامان خانوم و محمد سپهر جونم خوب و خوشین،اومدم آپ نبودین ،این گلارو براتون گذاشتم


عزيز دلم خودت گلي ...هميشه خوب و خوش باشي[
ستاره زمینی
14 مهر 92 21:53
ستاره زمینی
14 مهر 92 21:56
سلام .یه خواهش دارم لطفا به مامان تسنیم جون بگید وبش را مثل قبل کنه تا منم وارد وب بشم خیلی دلم واسه تسنیم جان تنگ شده .


lمامان تسنيم جان مامان ستاره با شما كار دارن
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
15 مهر 92 22:22
مامانى دوباره ناپديد شدياااا ...


عزيزم
مامان سونیا
16 مهر 92 9:09
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است
روز سرمســـــتی و ساز کودک است
کودک است آییــــنه ی دل را صفا
کودک است محصـــولی از عشق ووفا

روز کودک مبارک


عزيزم ممنون از تبريك گرمت اولين كسي بودي كه تبريك گفتي
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
16 مهر 92 11:39
محمد عزیزم روزت مبارک


ممنون عزيز دلم....
یگانه جان
16 مهر 92 14:14
عزیزم .....

اومدم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
20 مهر 92 11:50
باب ای وللللللللللللللل

؟


عزيزم