سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 29 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر و محرم 1432

1390/9/21 12:39
989 بازدید
اشتراک گذاری

معمولا در این ایام کسی درست و حسابی از دیگران احوالپرسی نمی کنه. اگه هم احوالپرسی کنه حتما در پایان سخنانش  می گه "لعنت بر یزید".

گل مامان ما پارسال دهه اول محرم  در روستای خیر آباد بودیم. آنجا مراسم تعزیه مفصلی می گرفتند. حتی اسب و آورده بودند و با قهوه از میهمان ها پذیرایی می کردند.

گل مامان وقتی تو گوسفندها را دیده بودی که سر بریده بودند، خیلی اشک ریختی تا جایی که دست روی سرشان کشیدی و گفتی: گریه نکن. بعد به من گفتی: مامان چرا سر گوسفندها را می برند. چرا علی اصغر را شهید کردندو چرا های دیگه که من مجبور شدم داستان کربلا و مظلومیت امام حسین(ع) و یارانشان را برایت هزار هزار بار تعریف کنم و تو باز بخواهی گوش کنی. نمی دونم از این شنیدن ها دنبال چه چیزی می گشتی؟!اما آرزو دارم که بتونم تورا حسینی وار بزرگ کنم.سید کوچولو نمی گی آمین؟!

ارادت و ادب!

ارادت و ادب

دستهایت را بالا بردی تا به دستهای حضرت ابوالفضل(ع)برسد!

پرچم

خوشحال از اینکه عزادار خوبی بودی!

 خوشحالی!

نگاهی پر محبت نسبت به مادر!

محبت

کنار علم ، بغل مادر!

مادر

خسته و گرسنه بعد ار مراسم عزاداری توی کیف مامان دنبال ژله می گشتی!

 گشنه!

 سید مامان همیشه گل باشی اما عمرت مثل گل نباشه!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد پارسا
22 آذر 90 13:04
سلام انشاالله عزاداریهات مورد قبول درگاه حق عزیز خاله ما رو هم دعا کن خوشحال می شم با هم تبادل لینک داشته باشیم