سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

تاج سر مامان

آشنایی محمد سپهر با جغله کوچولو

1390/10/12 15:43
628 بازدید
اشتراک گذاری

 

گل گلی مامان یه چند وقتی یه که وبلاگ جغله کوچولو  پا به عرصه وجود و حضور گذاشته است.

جغله  قبلا بچه تنبل و بی انظباطی بود  ولی یکروز برای او اتفاقی عجیب افتاد که تنبلی رو برای همیشه کنار گذاشت .

ماجرا از آنجا شروع شد که :

یک روز ظهر  وقتی جغله  از مدرسه به خونه برگشت  متوجه شد،  پدر بزرگ جون  خیلی مریضه و پدر و مادر و خواهرش جیغ جیغو هم برای اینکه از پدر بزرگ مراقبت کنند به خونه پدر بزرگ رفتن. جغله  تنها کاری که برای پدر بزرگ میتونست اانجام بده این بود که از خدای مهربون بخواد پدربزرگ جون  زودتر خوب بشه.

پدر بزرگ همیشه به او می گفت : جغله بچه تنبلی نباش !! و درسات رو بخون .

وقتی یاد حرف های پدربزرگ و قولی که به او داده بود  افتاد تصمیم گرفت  تنبلی رو برای همیشه کنار بزاره  و درساشو بخونه.  گلی مامان جغله دوستی به نام پیشی و کرم درختی "ورمالو"  داشت . آنها به سرزمین  تنبلی رفتن. واما عکس جغله :

جغله

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم -----------♥
12 دی 90 16:34
سلام عزیزم! 1.وبتون خیلی نانازه نی نی تونم همین خوشمل تر! 2.من مریم زند هستم 12سالمه! 3.بیاین به وبم و نظرتون رو درباره ی تبادل لینک بگین!خوشحال می شم! 4.امیدوارم دوستای خوبی باشین عزیزم. 5.منتظرم ادرس وب:http://nanaznanaz.niniweblog.com
سارا
13 دی 90 10:28
سلام زهره جون خوبی؟مسی از تبریکت عزیزکم ناراحت شدم برنده نشدین ولی خب ایشالله مسابقه های بعدی راستی زهره جان با چه اسمی لینکت کنم؟
مامان آروین
13 دی 90 14:07
سلام برای حذف کردن میری قسمت ویرایش و اونجایی که آدرس را قرار دادی حذفش میکنی بعد ذخیره رو میزنید من وبتون دیدم قسمت ویرایش فک کنم کدی به جز کدهای سایتGlitterfy.com کد دیگه ای وارد نکردید اگه براتون سخته برو قسمت انتاخب قالب دوباره قالب پسر درس خوان را انتخاب کن ساده ترین و راحترین کار همینه راستی آدرس کدی که دادمو خواستی تو اون سایت فقط آدرس قرار دادن عکس هستش چیز زیادی نداره عکساتم باید تو سایتهای دیگه آپلود کنی برا آپلود از سایت زیر استفاده کن http://axgig.com ولی بازم آدرس اون سایتی که خواستی برات گذاشتم http://varhamshoor.mihanblog.com/post/13
جغله کوچولو
13 دی 90 16:39
با سلام و سپاس از لطف شما. ممنون که در باره جغله در وبلاگتون مطلب گذاشتینباعث افتخارمه. همچنین ممنون که به وبلاگ من سر میزنید. لینک بازی که قول داده بودم رو فرستادم ایشالا که محمد سپهر جان خوشش بیاد. البته در آینده باز هم میفرستم. http://www.upload.iran-forum.ir/files/pics/pic1/13255985711.swf خانوادگی سلامت و موفق باشید تابعد