سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر بابا می آید

1390/10/13 11:15
735 بازدید
اشتراک گذاری

 

گلی سلام. بازم سلام. همین الان با با بایی تلفنی صحبت کردم. بابایی اگه خدا بخواد ساعت 15 به سمت تهران پرواز داره.

بابا

برات نگفته بودم، چهار روز بود که  بابایی با ما تماس نداشت. ناگفته نمونه یه کم دلم شور می زد.

 دیروز خبر رادیو را زیرو رو کردم تا اثری از خبرنگار رادیو آقای فلاح پیدا کنم. آخه صبحی که توی ماشین بودیم خانم معصومیان گوینده خبر رادیو جوان با فلاح خبرنگار اعزامی در رزمایش ولایت 90ارتباط برقرار کرده بود و من مانده بودم که چطور گوشی آقای فلاح  آنتن می ده اما از گوشی بابایی خبری نیست.برای همین به آقای مغاری سردبیر" پیک بامدادی " تماس گرفتم که از شانس من ایشان هم نبودند. فکر کنم حول و حوش یک ساعت بعد او تماس گرفت و من پس از معرفی توانستم شماره همراه آقای فلاح را بگیرم. ظهر بود که با ایشان تماس گرفته و جویای احوال بابا شدم. کار دنیارا می بینی چقدر برعکسه ! به جای اینکه بابایی احوال مارو بپرسه ما احوال اورا از دیگران جویا می شویم.تازه سرت را درد نیاورم  امروز هم خود بابا گوشی اش را جواب نمی داد و من با آقای علی مردانی همکار بابا تماس گرفتم و توانستم با بابا صحبت کنم.

به بابایی سفارش های شما را دادم. خدا کنه حداقل یکی از آن چیزهایی را که تو می خواستی برایت بیاورد.

گلی بابا می یاد و چشمانت به دیدنش روشن می شود.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان پریسا
13 دی 90 12:25
ایشالله مسافرت به سلامتی بیاد. مرسی گلم که سر زدی . نظرت برای تبادل لینک چیه؟


مادر کوثر و علی
13 دی 90 14:29
سلام عزیزم. مرسی که به ما سر زدی انشالله هر چه زودتر و بسلامتی چشماتون به جمال مسافرتون روشن بشه علی کوچولوی من زمینی نبود آسمونی بود. روز تاسوعا تشنج کرد و 6 روز بعدش هم ایست قلبی و ریوی کرد.خیلی دوسش داریم. اون الان یه فرشته است پیش خدا که شفیع این دنیا و آخرتمونه.اما جاش پیش ما واقعا خالیه
مادر کوثر و علی
13 دی 90 14:29
راستی با اجازه لینکتون کردم
سارا
13 دی 90 14:45
سلام عزیزم ایشالله که به سلامتی میان خونه با افتخار لینک شدی
مامان پریسا
13 دی 90 15:13
مرسی گلم شما هم لینک شدید.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
13 دی 90 15:53
ایشالله این بابایی پر مشغله به سلامتی برگرده. بابایی مشکوک میزنی.
محمد نوری از خدا
13 دی 90 19:05
سلام خاله جونی،شما تقریبا همسن محمدم هستی،وب قشنگی داری دست مامانی درد نکنه،من لینکت کردم،برات آرزوی موفقیت می کنم پسر خوشکل،بوس بوس هزارتا بوس.
محمد طاها
13 دی 90 19:35
سلام خاله ممنون که لینک کردی .
مامان یکتا
14 دی 90 8:09
سلام عزیزم انشالله همیشه خوش باشید با اجازه لینکت می کنم
مامان رادمان
14 دی 90 11:15
ممنون كه به ما سر زدي مباركه برگشت باباي عزيز و اينكه چرا 22 سالگي ، خدا رو چه ديدي شايدم 22 سالگي دامادش كردم بدم نگفتي
محيا كوچولو
15 دی 90 12:59
سلام خاله ممنون كه بهم سر زديد. با اجازخ لينكتون كردم
امید
16 دی 90 20:57
سلام . وبلاگ زیبایی دارید . خوشحال میشم از وبلاگ منم بازدید کنید . منتظر نظر گرمتون هستم . در ضمن هر سوالی در مورد کامپیوتر داشتید میتونید در قسمت نظرات وبلاگم مطرح کنید در اسرع وقت جواب سوال شما رو میدم . منتظر حضور شما هستم . .