سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه سن داره

تاج سر مامان

گریه محمد سپهر با دیدن بابا

1390/10/14 15:20
1,405 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گلی مامان

محمد سپهر

دیشب که بابا اومد، وقتی متوجه شدی بابا برات هواپیما نخریده ، دستهاتو گرفتی زیر بغلت و های های  گریه کردی. البته گریه دوم تو زمانی بود که با قیچی لب شلوار بابا را قیچی کردی و وقتی بابابه کارت اعتراض کرد،  با حالتی معصومانه گفتی:بابا می خواستم خودم شلوارت را کوتاه کنم.

بابا برات ادکلن، شلوارو 3جفت جوراب و اسباب بازی "فوک" گرفته بود. البته نمی خوام بگم که برای من چی خریده بود؟! فقط آنقدر بگم که بابا همیشه خوش سلیقه است و بهترین ها را برای من و تو می خرد.صبح با من مهد نیامدی و گفتی دوست داری پیش بابا باشی.البته بهت حق می دم ده روز بابایی را ندیده بودی و می خواستی امروز تلافی کنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
14 دی 90 16:46
سلام.چشم و دلتون روشن.دست بابای خوش سلیقه درد نکنه.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
14 دی 90 16:48
شما به این خنده خوشکل میگین گریه پس به چی میگین خنده؟
هااااا یادم رفته بود شما گزارشگرین

محمد سپهر می دونه هر عکس که می ندازم قراره توی وبش بذارم. برای همین نگذاشت. این عکس هم مال گذشته است!

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
14 دی 90 16:49
خواهر جون ما دیدیم شوخ طبعین اون کامنت رو گذاشتیم و بلافاصله پشیمون شدیم.ناراحت نشین تو رو خدا.منظور داشتم ولی نه شخص شخیص شما.

اتفاقا وقتی برای همسرم تعریف کردم کلی خندید.

مامان بیتا
15 دی 90 10:37
سلام محمدسپهر جون چشم قشنگت روشن شما بزرگواری کن ببخش بابایی رو که برات هواپیما نخریده به جاش بگو برات جت رو بخره عکسش تو وبلاگ بیتا هست مطمئنم خیلی خوشت میاد
مامان نیایش
15 دی 90 14:19
پسر ناز آدم باباش رو میبینه بعد دلتنگی باید همش بوسش کنه مبارکت باشه هدیه هات شاد باشی
مامان عسل
17 دی 90 7:31
سلام
ايشالا هميشه دور هم باشيد با سلامتي و خوشي

ممنون!
مامان بیتا
17 دی 90 11:15
سلام عزیزم جت رو از قطعاتی ساخته شده که با سرهم کردن اونها هواپیماهایی که دیدید درست میشه.شرکت بابای بیتا واردکننده این محصول هست وتازه براشون رسیده .انشاالله به زودی توی فروشگاه ها میتونید بخرید.واقعا برای بزرگترها هم جالب وسرگرم کننده است چه برسه برای بچه ها.البته توی بهمن ماه تهران نمایشگاه دارند .آدرس و زمان رو میپرسم بهتون خبر میدم.توی بسته های 12 تایی وگرنه برای محمدسپرجون گلم پست میکردم
امیرمحمدواسراکوچولو
17 دی 90 11:35
سلام تبریک به خاطر وبلاگ قشگتون وبلاگ امیرمحمد واسراکوچولو به موضوع دایی رامین وسربای بروز شد منتظرتون هستیم

چند بار به وبتون اومدم اما نشد داخلش بشم
مادر کوثر و علی
17 دی 90 11:39
سلام
خیر مقدم به بابایی و چشم شما روشن

مرسی که به کوثر جون سر میزنید

خواهش می کنم!
امید
17 دی 90 14:06
سلام . من با تمام وجودم در خدمت شما هستم . ممنون که به وبلاگم اومدید.
امید
17 دی 90 20:47
آپم دوست عزیز

ممنون!