سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 26 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر در کلانا

1390/10/18 10:42
3,688 بازدید
اشتراک گذاری

سلام صبح بخیر گل  گلی مامان. صبح که برای خوردن ساندویچ نون و پنیر موزیلا تورا بردم کلانا ، متوجه شدم موبایلم را خونه جا گذاشتم. حسابی ریختم به هم آخه می خواستم اتفاقاتی که جدیدا رخ داده را  در وبت بذارم.

بقیه را در ادامه مطلب بخوانید:

سلام صبح بخیر گل  گلی مامان. صبح که برای خوردن ساندویچ نون و پنیر موزیلا تورا بردم کلانا ، متوجه شدم موبایلم را خونه جا گذاشتم. حسابی ریختم به هم آخه می خواستم اتفاقاتی که جدیدا رخ داده را  در وبت بذارم.

  به هر حال تو صبح هوس نون شیر مال کرده یودی، اما عمه(خانم محمودی) برات گفتند که خیلی وقته نون شیرمال دیگه نمی یارند. تو گفتی: عمه فقط یه دونه برای من بیارید . معمولا وقتی موضوع شکم مطرح باشه بچه ها خوب بلدن چطور گلیم خودشون را از آب بکشند.برات یه ساندویچ پنیر و زیتون گرفتم و با آب میوه سیب !(آب میوه تو بایستی حتما سن ایچ باشه با عکس سیب سبز!) ! البته قبل از این تو همیشه نون شیر مال می خوردی ووقتی که نون شیر مال دیگه نیاوردند مجبور شدی طعم های دیگه را هم امتحان کنی! هر چند که سعی می کنم هر روز به تو آب میوه ندم ولی معمولا تو تفننی آب میوه می خوری و بقیه اش را مجبورم من بنوشم.

تصمیم گرفتم امروز وارد وبت نشم. اما نون شیر مال بهترین بهونه ای بود که عکس های گذشته تورا دروبت بذارم.(هر چند که بارها گفتم نی نی وبلاگ و ثبت خاطرات یه بهونه است، ما مادرها به نظرات دوستان خوبمون و احوالپرسی از آنها عادت کرده ایم!).

واما محمد سپهر و خوردن نون شیر مال!

نون شیر مال

قربون خنده هات!

نون شیر مال

نوش جان!

محمد سپهر در کلانا

نون شیر مال

نون شیر مال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
18 دی 90 11:06
هی وااای.دلم آب افتاد.منم میخوام خوب.
نوش جونت.گوشت بشه بچسبه به تنت.

حیف که نمی تونم برای ماهان جون بفرستم!
مامان پریسا
18 دی 90 11:14
موفق باشید.


خیلی ممنون



مامان سید کوچولو
18 دی 90 13:24
نوش جونت. همیشه شاد وخندون باشی

براتون آرزوی سلامتی دارم
محمد
18 دی 90 13:25
شاد باشید وسلامت

شما هم !
مامان مهنا
18 دی 90 17:48
وای نوش جونت قربونت برم

ممنون خانومی!
مامان هلیا
18 دی 90 19:52
ممنون که به ما سر زدید.چه پسری ماشاالله داری.خدا براتون نگه داره.

مرسی سلامت باشین

مامان پوريا
19 دی 90 9:16
پسر نازي داري ان شاله زنده و سالم باشه ..ممنون كه به وبلاگ پسرم سر زدي

سلامت باشی!
مامان امیر علی
19 دی 90 18:07
به به نوش جون چقدر جالب .خدا را شکر که چشمات سالم هستند هویج زیاد بخور .جوراب وقت خواب نبپوش .جلوی تلویزیون هم نشین .ایشاله همیشه سام و شاد خواهی بود
ممنون مامانی به ما سر می زنید .

خواهش می کنم خانوم گلی!

مامان آرمان
19 دی 90 22:52
سلام.
اول از اینکه ممنون بهمون سر زدید و ما را مورد لطف خودتون قرار دادید.
دوم نوش جون پسر جون که خوشگل داره نون میخوره.من حض میکنم بچه ها خوب نان و غذا میخورن.
سلامت و شاد باشید.

شما هم سلامت باشید!

مامان عسل
20 دی 90 14:28
نوش جونت محمد سپهر جان

ممنون!