سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 29 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر و جلیقه نجات!

1390/11/17 8:43
1,978 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گلی مامان.

روز قشنگ برفی ات بخیر.هواخیلی سرده خیلی مراقبتم که سرما نخوری گنجشک ناز مامانی.

یکی از کارهای تفریحی گل پسر مامان رفتن به شنا همراه بابایی است. نگین هواسرده بچه سرما می خوره؟!

من که معتقدم الان آب استخر تمیز تر و بهداشتی تره.

هفته پیش که اوج کارهای من بود دوبار بابایی اومد دنبالت مهد و با هم رفتین استخر.بماند که گلی جلیقه

 می پوشه و توی آب شیرجه می زنه و مثل ماهی شنا می کنه.

اما چون  خیلی مامانی هستی  هنوز با من می یای حمام .هرچی می گم مامانی شما مردشدین ، بزرگ شدین  باید این کارتون هم مردونه بشه و با بابا برین حمام .در جوابم می گین که: آخه بابا بلد نیست سرم را بشوره، بلد نیست لیف بکشه ، بلد نیست بوس بوسم کنه!

منم باید استخر بادی ات را در حمام بگذارم تقریبا یک ساعت شنای شما را تماشاکنم تا اجازه بدین که مراحل شستشوی شما را شروع کنم.آخه گلی بلدین با بابا برین استخر ، اما حمام نه؟کلک فکر کردی نمی دونم که بابا مثل من توی حمام  برات وقت نمی ذاره و زود دوست داره بشوردت تا بیاین بیرون!

گوزن و توپ و حلقه  بادی کم بود جلیقه نجات هم اضافه شد.راستی نظرت چیه کل اسباب بازی هات را با خودت بیاری حمام!منم دم در نظاره می کنم.

شنا

مابقی عکس ها را ادامه مطلب ببینید:

 

استخر بادی وجلیقه نجات!

شنا

حمام رفتن آقا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مریم مامان نخودچی
17 بهمن 90 10:17
مامان زهره جونم سلام.... داداشی به شماهم سلام.... خوبید؟؟؟؟ تشریف بیارید قدم های نازتون روی تخم چشمام... ما محله پیروزی میشیم... خ 17 شهریور.... ولی تا اون زمون که ازدواج نکرده بودم هفته ای چند بار با بابام میرفتم زیارت... الانم تا بیکار بشم سریع میرم.... این بود قضیه ما...
مامان پریسا
17 بهمن 90 10:29
خوش به حال محمد سپر جان.
محمد طاها
17 بهمن 90 11:22
سلام محمد سپهر انشا الله همیشه زیر سایه پدر ومادر خوش و خرم باشی

منون شما هم
زهره مامان نیایش
17 بهمن 90 13:14
چه قدر عکسات خوشگل شده مثل خودت پسر شیطون ولی دیگه کم کم باید با بابایی بری حموم ها


کو گوش شنوا؟!
زهرا
17 بهمن 90 13:55
ای جاااااان.
چه با نمکه این نانازی!
مامان زهره باید به باباش بگی برات یه موبایل خوب بخره ! حیف نیست عکسات تار باشه. شاید یه روز دادی چاپش کنن!
ش.ستاد خرج تراشی برای شوهران!!!
(صدایمکن)

کیفیت عکس ها عالی بود.گل پسر موبایل را انداخت توی استخر آب. فعلا باید با همین بسازم تا قسطهایم صاف شود .به قول محمد سپهر انشاءالله فردا یکی می خرم
مامان علي خوشتيپ
17 بهمن 90 14:22
عافيت باشه گل پسر.ايشاالله تو مسابقات جام جهاني شنا ببينمت

شما یا علی ؟!

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
17 بهمن 90 18:23
سلام.عافیت باشه.
بابایی ماهان هم هروقت بچه رو میبره حموم اشکش رو در میاره.از بس اونه میسابه.
اما مامانی توی حمام تنها چیزی که یادش میره شستن ماهانه.ولی کارواش و قایق بازی و ماهیگیری و .... تا دلت بخواد بازی.

چی بکشیم از دست این مردها!
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
17 بهمن 90 18:28
ما جنوبیم عزیزم.

همون که دریا دارین!
مامان مهنا
17 بهمن 90 23:01
واااااااااااااااااااای اینو نیگاش
شرمندت زهره جان منم درگیر بودم
ماشاا... چ جیگربازی در میاره این بلا

انشا ء الله همیشه به خوشی

مامان عسل
18 بهمن 90 8:09
خوش به حالت محمد سپهر جان معلومه حسابي بهت خوش ميگذره ها

جای شما خالی!
مامان عسل
18 بهمن 90 9:43
دوستان به جاي ما عزيزم

خواهش می کنم
مامان آرمان
19 بهمن 90 14:03
سلام.
چقدر به بچه ها با این لوازم و تشکیلات که میرن حموم بهشون خوش میگذره.
آرمان هم وقتی با من میره حموم کلی بازی میکنه و آرومه ولی وقتی باب
باباش میره کلی صدای جبغ و داد از تو حموم میاد انگار چه خبره.....از دست این آقایون
عزیزم یک خصوصی برات گذاشتم....
راستی من شمار را به جمع دوستانمون اضافه کردم.

واقعا چی می کشیم از دست مردها
ممنون من هم شما را با کمال میل می پذیرم



پریسا مامی صدرا و صهبا
20 بهمن 90 19:04
. ________________.###* _____________.*###### _____________*###### ___________*####### __________*########. _________*#########. _________*######*###* ________*#########*## _______*##########* *# _____*###########_____* ____############ ___*##*######### ___*_____######## __________####### ___________*###### ____________*#####* ______________*####* ________________*###* __________________*##* ____________________*##. _____________________*##. ______________________.## ______________________.###. ____________________.######. __________________._##*___*##. سلام عزیزم با ایده های نوروز۹۱ به استقبال عید برویدhttp://noruz1391.niniweblog.com/
مامان آرشیدا کوچولو
24 اسفند 90 23:08
مامانی اگه اجازه بدید یکی از عکس هایی که نی نی تون خندیده رو برام بفرستید یا آدرس بدید برمیدارم که بزنم وب آرشیدا

برگشتم تهران حتما این کار را می کنم