سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 29 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر و عاشورای حسینی – خوانسار

1390/9/26 12:38
2,728 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی از خواب بیدار شدی ، دوست داشتی مرغ و خروس ها را تماشا کنی ، با خاله رفتی روی پله ها نشستی  تا خاله مرغ و خروس ها را از طویله بیرون کند، من هم از فرصت استفاده کردم و تخم مرغ آبپزت را آوردم تا بخوری، دوست نداشتی زرده تخم مرغ را بخوری ، گفتم اگه نخوری خانوم مرغه دیگه برات تخم طلا نمی ذاره! رفتیم خونه دایی تا برایت مقداری میوه بردارم و با بابا  رفتیم سر جاده تا بریم خوانسار که پسر دایی ، مصطفی ما را خوانسار بردو تو مشغول دیدن مراسم بودی.

طبل زنی!

طبل زنی

در هیات !

در هیات

دسته عزاداری!

دسته عزاداری!

عشق طبل نه موسیقی!

طبل زدن

. اینجا کنار حسنسیه دوراه بود که چای خوردی

چای خوردن

وقتی با بابا وارد حسنیه شدی قرار شد بعد از بیست دقیقه بعد بیرون بیایین که بعله در این فرصت تو خوابیدی. من هم تورا بغل کردم و کنار جوی آب نشستم که متوجه شدم اسب و شترآوردند، با وجودی که تازه خوابیده بودی از خواب بیدارت کردم تا اسب و شترها راببینی. هر کاری کردم سوار اسب و شتر بشی قبول نکردی و می گفتی این ها گاز می گیرند.

عاشوزا

تزئین شترها در خوانسار!

شتر

و..اسب!

اسب

شتر دو کوهانه!

شتر دو کوهانه!

شتر

اسب

نمایی از یکی از میادین خوانسار!

نمایی از خوانسار

ناهار بابابا حسینبه حضرت ابوالفضل(ع) رفتی.چون بابایی جلسه داشت زودتز از ما به تهران آمد و ما برای  شب جمعه بلیط گرفتیم .

البته برای روزهای بعد نیز ما تورا خوانسار بردیم. اینجا شاهزاده احمد خوانسار است که تو بعد از خوردن قیمه برای زیارت آمده ای.

شاهزاده احمد!

شاهزاده احمد

شاهزاده احمد

البته الاغ سواری و رفتن در اتاق تنور خانگی و خوردن نان از دیگر کارهای تو بود.

الاغ سواری!

الاغ سواری

الاغ سواری

در تنور!

تنور

تنور

بفرمائید نان تازه!

تنور

مسافرت خوانسار به تو خیلی خوش گذشت . بازهم یاد می کنی ای کاش سوار شتر شده بودی!

شنبه 19 آذر وقتی تورا مهد آوردم، متوجه شدی که مهد را نیز به خاطر شهادت امام حسین (ع) سیاه پوش کرده اند ، اینجا کنار پر و سپر هستی!

مهد کودک فاطمیه (س)!

مهد

مهد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

جغله كوچولو
26 آذر 90 12:41
جغله: سلام ... خوبين شما تبريك ميگم وبلاگتون مطالبش خيلي خوبه ...... در ضمن باعث افتخارمه اگر منم به لينك دوستان خود اضافه كنيد... خوشحال ميشم به وبلاگ من هم بيايد ... موفق و سلامت باشيد.
جغله كوچولو
27 آذر 90 21:03
جغله: سلام ... خوبين شما مطالب وبلاگم به روز شد ... باعث افتخاره كه شما تشريف بيارين وبلاگم .. اميدوارم خانوادگي سلامت و موفق و پيروز باشيد.
مامان محمد پارسا
28 آذر 90 11:57
سلام عزیزم انشاالله عزاداریهاتون مورد قبول درگاه حق ممنون سر زدید
مامان امیر علی
28 آذر 90 19:41
ماشاله چه پسر نازی داریم ما .مرسی خانمی به ما سر زدین راستی عکسها همه جالب بودند .بازم ممنون