سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 26 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

تاج سر مامان

حس قشنگ بازي

1391/3/24 10:43
1,028 بازدید
اشتراک گذاری

كم كم داره بهار تموم مي شه و دختر تابستون با گيسوان بلند سبزه ها كه گردنبندي از گلهاي رز بر گردن  داره   از راه مي رسه .اما من به رسم همون بچگي باز هم به شكوفه هاي بهار نارنج سلام مي كنم و شكوفه هاي سيب كه عطرشان هوش را از سر هر عاقلي مي برد.

پسرم محمد سپهر ، پسرم سيدكوچك ،  روزها مي گذرد و من شاهد بزرگ شدنت هستم و غرور و شور و شعف بچگي!

از خدا مي خواهم كه هميشه خوب باشي و خوش .

خاك بازي:

خاك بازي

در ادامه دو عكس ديگر را ببينيد:

 

 

 

چه كيفي داره...

خاك بازي

شادي .. هيجان...

شادي

فقط كافيه تاج سر خاكي ، زميني ببينه در يك چشم به هم زدن بيل و بيلچه را آماده مي كنه و بعد......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان نیایش
24 خرداد 91 12:38
معلومه که ذهن خلاقی داره
ان شا الله موفق باشی سبز انگشتی


ممنون عزيز دلم
مامانیه آمیتا
24 خرداد 91 14:08
سلام مامان زهره جون ممنون که به ماسرزدین عزیزم . چه گل پسرخوش تیپی دارین ماشاله باغبونیم که میکنه همیشه شاد و زیرسایه پدرومارش باشه محمدسپهر دوست داشتنی

ممنون عزيز دلم
مامان محمد
24 خرداد 91 14:43
خاکبازی خیییییییلی کیف میده اونم با یه همبازی دخخخخخخختر نه خاله؟ایشاللللله همیشه شاد و خندون باشی خاله جونی،دوستون دارم عزیزای دلم.

ممنون عزيزم
ناهیدمامان فاطمه گلی
24 خرداد 91 15:33
سلام به محمدسپهرعزیزم ومامان زهره گل
سپهر جون چه نقاشیهای خوشگلی کشیدی
بارک الله استودیو هم که رفتی خوش به حالت حتما کلی شعر خوشگل خوندی امیدوارم ما هم موفق به شنیدن صدات بشیم
مامان زهره مرسی که به ما سر زدید
راستی زیارتت هم قبول بازم خوش به حالت
عکساتم خیلی خوشگله

ممنون از لطف و ارادتي كه نسبت به ما داري
بابای دوقلوها
24 خرداد 91 17:13
چقد زیبا مینویسید

آخجووووون خاک بازی
هنوزم که بزرگ شدیم گاهی خاک بازی حال میده. البته بیشتر گل بازی کنار دریا

امیدوارم همیشه سلامت باشید

منم براي شما و دوقلوها آرزوي سلامتي دارم
مادر کوثر
24 خرداد 91 18:02
سلام عزیزم
بوس برای خودت و عشقت به گل پسری

اینقد به بوی گل حساس نباش! پیش ما هم بیا


باوركن آلرژي دارم
مامانی درسا
24 خرداد 91 19:10
الهی بگردم مامانش آفرین که اجازه میدی اینطور خاک بازی کنه خیلی بهش کمک میکنه ...... و خیلی با هوش تر میشه ........عزیزمو ببوس .....

ممنون عزيزم
majid
24 خرداد 91 22:08
salam
mamnonam az ien hame lotfetooon
omidvaram saye pedar o madar hamishe
roye sare taje sar bashe va taje sar ham

hamishe ghadre zahamatetooono bedooone



ممنون
majid
24 خرداد 91 22:10
اقیانوس باش

تا هرچه بیشتر به تو خیره شوند

ژرف بودنت آنها را بیشتر مات و مبهوت کند

نه مثل جوی آب

که با یک نظر تمام وجودت برآنها هویدا شود.


عرض كردم هميشه با احساس مي نويسي چون با احساس مي بيني

مامان طاها
24 خرداد 91 23:55
سلام عزیزم.ماشاالله به گل پسر خاله.مردی شده نازنینم.چه زیبا نوشته بودی زهره جون.اندیشه ات سبز و قلمت توانا باد


ممنون عزيزم
مامان شايان جوني
25 خرداد 91 8:27
بزن اون دست قشنگه رو به افتخار محمد سپهر باهوش و خلاق.


ممنون عزيز خاله
شبنم
25 خرداد 91 22:51
سلام زهره خانم.
کامنتتون رو توی وبلاگ مامان نیایش که،لطف کرده بودید و برای من نوشته بودید،دیدم..
راستش حس خیلی خوبی داشتم از دیدن راهنمایی ها و حرف های دوست هایی که حتی با وجودی که من رو نمی شناختن،همگی سعی کردن که بهم کمک کنن.
من این لطف رو فراموش نمی کنم.
به پیشنهاد دوستان،یه وبلاگ برای خودم ساختم.


خوشحال شدم مي يام پيشتون
نی نی ارشام و سارا
27 خرداد 91 10:24
سلاااااااااام خوبی عزیزم؟وای چه قدر تو نازنینی
قربون سپهر برم خیلی بزرگ شده ها ماشالله

ممنون عزيزم
مامان علی خوشتیپ
27 خرداد 91 15:37
چه عکسای باحالی عین عکسای قدیمی شده
واالله ما بزرگترا هم از خاک بازی لذت میبریم


پس سطلت را بردار بيار
majid
28 خرداد 91 13:06
salam

mamnonam azin hame lotfetoon

chera hameye neveshtehamo to ye

daram daftar daram




به ما هديه نمي دين
majid
28 خرداد 91 13:06
salam

mamnonam azin hame lotfetoon

chera hameye neveshtehamo to ye

daftar daram




پس چاپ كنين تا ما هم استفاده كنيم

مامان آرمان
28 خرداد 91 16:40
شاد باشی


ممنون عزيزم
ستاره زمینی
29 خرداد 91 11:01
وای خاک بازی .چه حالی میده.هر از چند گاهی میریم کنار دریا واسه گل بازی و شن بازی.

واي دريا خوش به حالت