سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

تاج سر مامان

محمد سپهر و برنده شدن

1390/6/16 14:49
651 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گلم عزیزم. شاید از شنیدن این جمله خسته شده باشی. اما چکارکنم تابوده این مادرها بودن که  قربون صدقه بچه ها رفتن.جوجوجوجوجوجوجوجو

 گلم روز بعد از عید فطر وقتی اومدیم خونه مامانی داداشی لب تابش روباز کرده بود . ازش خواستم توی سایت نی نی وبلاگ هم بره. وقتی اسمت رو  دیدم که برنده شدی از خوشحالی جیغ کشیدم. آنقدر خندیدم که از صدای بلند خنده  هام خا له آزاده هم از خواب بیدارشد.

دوباره نه صدباره صدات را گوش کردم خیلی با ناز و ادا سوره قرآن را تلاوت کرده بودی.

اینجا را گوش کن:

شرکت کنندگان مسابقه فرشته های قرآنی

و

برگزیدگان مسابقه "فرشته های قرآنی "مشخصص شد:

گلی می دونی اولین بار که توی مسابقه برنده شده بودی کی بود؟!  پارسال که همراه بابا و مامانی رفته بودیم زیبا کنار آنجا مسابقه ای مخصوص بچه ها برگزار شد که تو هم برنده شدی. تازه پارسال ماه مبارک رمضان من با اسم تو در مسابقه همشهری سلام روزنامه خراسان شرکت کردم و برنده شدم. می خوای بدونی چه جوری؟!

با این متن:

رنگ خدا یا رنگ دنیا

می خواستم تخم مرغ هایی که برای سفره هفت سین رنگ کرده بودم، سر سفره بگذارم که محمد سپهر یکی از آنها را برداشت و زیر شیر آب گرفت. همین طوری که رنگ تخم مرغ شسته می شد گفت: مامان رنگ تخم مرغ رنگی از بین میره اما وقتی دیروز با شیلنگ آب بوقلمون همسایه را خیس کردم اصلا رنگ بالهاش نرفت

محمدسپهر راست می گفت: "ما عندکم ینفد" چیزهایی که رنگ ما دارد می پرد. "و ما عندالله باق" (سوره نحل آیه 96)

آنکه رنگ خدایی دارد می ماند. رنگهای خانه را دوسال به دوسال شایدم 5 سال به 5 سال می بایست عوض کنیم. جدولهایی که شهرداری رنگ می زند با یک اگزوز ماشین سیاه می شود و دوباره شهرداری آن را رنگ می زند. اما آنچه را که خدا رنگ کرده هیچ گاه از بین نمی رود چون رنگ خدایی ثابت است و رنگ دنیایی فانی!

انشا الله که روزی بشه تورودرقله های موفقیت ببینم.

خواب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)