سید محمد سپهرسید محمد سپهر، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
سپیده زهرا السادات سپیده زهرا السادات ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

تاج سر مامان

گل مامان شکست؟! نه، تجربه!

1390/10/10 10:18
1,419 بازدید
اشتراک گذاری

براتون گفتم که درهفته های گذشته:

محمد سپهر مامان از بس که ماهی و دریا را دوست داره ، تصمیم گرفتیم با هم این کاردستی را درست کنیم.

ماهی های دریا هم سایت  نی نی وبلاگ را می شناسند چون داخل حباب هایشان  نی نی وبلاگ موج می زنه. 

ماهی ها را با کاموا  تزیین کردیم . ستاره دریایی معرف حامی و پشتیبان سایت(خاله ستاره)  در این جشنواره است .

کارت پستال!

کاردستی

بعد با کمک بابایی بادبادک هارا باد کردیم و برای سایت خوبمان یه جشن تولد خانگی گرفتیم. محمد سپهر دایم می گفت: پس چرا زینب خانوم به تولد نیومده.

تولد، تولد!

تولد

کاردستی تاج سر مامان!

کاردستی

یه عکس یادگاری!

عکس

یه خبر مهم ، یه خبر مهم جشن تولد نی نی وبلاگه!

خبر

گل مامان 99نفر توی این مسابقه شرکت کردند  که شما با کد180 ،نفر 57با 51 امتیاز شدین.

گل مامان هیچ موقع شکست ترس نداره! تجربه ای برای موفقیت است. ومن به موفقیت های تو در زندگی امید دارم!


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان بیتا
10 دی 90 12:43
سلام عزیزم ممنون که به ما سرزدید من اسمش رو شکست نمیزارم میگم تجربه!!!! سپهر گلم رو ببوس
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
10 دی 90 15:32
آفرین.ما اگه شرکت کرده بودیم آخر میشدیم.حالا بازم شما خوب رای آوردین.
مامان نیایش
10 دی 90 17:32
سلام خانمی به نظر من اصلا اسمش شکست نیست هر کی تو این مسابقه شرکت کرده بود برنده است چون احساس میکرد که به نی نی وبلاگ تعلق داره و براش کاری کرده من که خودم کارت پستالت رو پسندیدم و بهت رای دادم ولی خب راستش رو بخوای من خیلی این مدل رای گیری شون رو منصفانه یا عادلانه نمیدونم درسته که همه کارا قشنگ بودن و همه هم برنده هستن ولی در واقع این طرح ها نبودن که رای میارن چون خیلی ها که اصلا کار رو ندیده بودن هم میتونستن رای بدن اسمش رو بذار یه بازی و سرگرمی نه مسابقه و تو بازی هم همه برنده هستن
مبین فرفری
10 دی 90 18:38

تربیت فرزندانمون مهمه

محمد طاها
10 دی 90 22:35
سلام محمد سپهر شکست آغاز پیروزی
مامان هلیا
11 دی 90 3:58
سلام و تشکر از لطف شما


مامان عسل
12 دی 90 7:01
سلام ايشالا محمد سپهر جان تو تمام مسابقات زندگيش برنده و پيروز باشه